Gå til innhold

Paradise Hotel 2019 - Spoilertråd


Skeivskank

Anbefalte innlegg

7 timer siden, allesote skrev:

Han tar solarium til vanlig da, så er ikke nødvendigvis et clue at han er brunest!

Jepp, han er også halvt spansk og har derfor sikkert bedre grunnlag for å holde på brunfargen.

Anonymkode: 8b583...e4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser for meg at Thea kan komme inn igjen da hun er en sterk spiller og produksjonen tar ofte inn personer som kan lage litt drama og spille spillet
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Skeivskank skrev:

Ser for meg at Thea kan komme inn igjen da hun er en sterk spiller og produksjonen tar ofte inn personer som kan lage litt drama og spille spillet
 

Tror jeg hun gjør og. Fikk litt sansen for henne, tror hun kan lage liv og røre. 

Anonymkode: 2c863...371

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironisk at de velger diktator gjennom et demokratisk valg og videre skal legge opp til et opprør mot diktatoren.

Jeg må også si at jeg er lei av argumentene som brukes til å få en maktposisjon: "Jeg har bare sånn veeeeeldig lyst. Veldig lyst liksom."

Anonymkode: b5d55...211

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ironisk at de velger diktator gjennom et demokratisk valg og videre skal legge opp til et opprør mot diktatoren.

Jeg må også si at jeg er lei av argumentene som brukes til å få en maktposisjon: "Jeg har bare sånn veeeeeldig lyst. Veldig lyst liksom."

Anonymkode: b5d55...211

Det er vel ikke noe bedre med de som sier "Jeg skal ta de beste valgene for gruppen"... Hva som er det beste valget kommer jo helt an på hvem man spør....

Anonymkode: a329f...59c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke noe bedre med de som sier "Jeg skal ta de beste valgene for gruppen"... Hva som er det beste valget kommer jo helt an på hvem man spør....

Anonymkode: a329f...59c

"Det kommer ikke til å gå utover noen at jeg får denne makten."

Anonymkode: b5d55...211

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Robin er sjarmerende på sitt vis, men har kort lunte, det viser han stadig... 

noen som forresten vet om han er halvt et el annet? Utrolig brune øyne! 

Anonymkode: b2c91...642

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han søte blonde bergenseren kommer inn igjen

Anonymkode: 5c950...686

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten som sjekker inn imorgen (Simen) er sammen med Helene Hima fra EOTB. Kanskje hun sjekker inn senere, eller er hun bundet av kontrakten med TVNORGE...

Anonymkode: a329f...59c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gutten som sjekker inn imorgen (Simen) er sammen med Helene Hima fra EOTB. Kanskje hun sjekker inn senere, eller er hun bundet av kontrakten med TVNORGE...

Anonymkode: a329f...59c

Må man ikke være singel for å delta? 

Og har en ikke Robin også vært med på EOTB tidligere? 

Anonymkode: d2376...fcc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må man ikke være singel for å delta? 

Og har en ikke Robin også vært med på EOTB tidligere? 

Anonymkode: d2376...fcc

Ja og ja.

Anonymkode: 03a47...70d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradisjonen tro så klarer ikke viaplay å legge ut episoden på tiden...Jaja, vi fikk hvertfall 6 dager med forhåndsvisning.

Anonymkode: a329f...59c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på insta at Lea har holdt på med typen sin siden desember, så vet ikke hvor mye de bryr seg om singel allikevel nå. Sprøtt det ikke ble litt bråk i heimen når hun vel har klina med Floyd der inne? 

Anonymkode: 321aa...73b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tradisjonen tro så klarer ikke viaplay å legge ut episoden på tiden...Jaja, vi fikk hvertfall 6 dager med forhåndsvisning.

Anonymkode: a329f...59c

Jeg sendte de en melding på facebook jeg (de bruker å svare på spørsmål der)! Lurte på hvorfor episoden enda ikke er lagt ut mtp at det står at den skal komme kl 17.00. :) 

Anonymkode: b6f41...960

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sendte de en melding på facebook jeg (de bruker å svare på spørsmål der)! Lurte på hvorfor episoden enda ikke er lagt ut mtp at det står at den skal komme kl 17.00. :) 

Anonymkode: b6f41...960

Man får vel bare en eller annen intetsigende beskjed om at teknikere er på saken... Altså, det kan da ikke være SÅ vanskelig å få publisert en episode. Det er rett og slett beyond me...

Anonymkode: a329f...59c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man får vel bare en eller annen intetsigende beskjed om at teknikere er på saken... Altså, det kan da ikke være SÅ vanskelig å få publisert en episode. Det er rett og slett beyond me...

Anonymkode: a329f...59c

Ordrett det jeg fikk beskjed om ja, dessverre :( "Våre teknikkere er på saken og håper på en rask løsning"...

Anonymkode: b6f41...960

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den som ryker imorgen på parsermonien er Mario, jeg er 100% sikker. På grunn av traileren til imorgen så kunne man se mario lei seg og rett ved siden av mario så var det gull shorte, og på samme trailer så kunne man se at den eneste som hadde på gull shorte var Robin. Om dere ikke tror meg kom tilbake imorgen også si til meg at jeh hadde rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, UnknownSource skrev:

Den som ryker imorgen på parsermonien er Mario, jeg er 100% sikker. På grunn av traileren til imorgen så kunne man se mario lei seg og rett ved siden av mario så var det gull shorte, og på samme trailer så kunne man se at den eneste som hadde på gull shorte var Robin. Om dere ikke tror meg kom tilbake imorgen også si til meg at jeh hadde rett.

Jeg ser kun kronen til Sofie. Kan ikke se noen gul skjorte.

Anonymkode: c1b40...1e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forresten spoile at Mario i alle fall er der til han har sex. Kjenner han, og han har sagt at han angrer litt på en ting og det er at han hadde sex der inne. Så ryker han nå kommer han i alle fall inn igjen.

Anonymkode: c1b40...1e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...