AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #1 Skrevet 12. mars 2019 Det er ei jeg gjerne skulle hilst på igjen, ei som hjalp meg ved måten hun så meg da jeg gikk i første klasse. Tror hun gikk i 2 klasse selv. Tror hun flyttet for jeg så henne aldri igjen. Har du noen du gjerne skulle møtt igjen fra din barne og ungdomstid? Anonymkode: 1b0fc...59d
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #2 Skrevet 12. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ei jeg gjerne skulle hilst på igjen, ei som hjalp meg ved måten hun så meg da jeg gikk i første klasse. Tror hun gikk i 2 klasse selv. Tror hun flyttet for jeg så henne aldri igjen. Har du noen du gjerne skulle møtt igjen fra din barne og ungdomstid? Anonymkode: 1b0fc...59d Ja, veldig mange. Aldri hatt noen nære venner, men mange gode bekjente på vgs, jeg gjerne ville møtt igjen Anonymkode: d9d54...1e8
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 12. mars 2019 #3 Skrevet 12. mars 2019 Tilsynsføreren fra barnevernet som døde av kreft. Ufattelig tragisk utfall for ei dame som var full av kjærlighet og ydmykhet.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. mars 2019 #4 Skrevet 12. mars 2019 Ei god venninne fra barneskolen, som flyttet langt av sted, mistet kontakten etterhvert.
Gjest NotYou Skrevet 12. mars 2019 #5 Skrevet 12. mars 2019 Ei jeg lekte mye med på barneskolen. Vi kjente ikke hverandre utenfor skolen, men hun var eldre, og «tok seg av meg» da jeg begynte i første klassen. Jeg flyttet, og hun forble ukjent for meg før jeg i 2002 fikk beskjed om at hun hadde blitt drept og voldtatt av stefaren sin. Husker jeg kastet opp da moren min fortalte meg om det. Det var noen år siden vi hadde lekt sammen, men som barn selv opplevde jeg henne som så snill og inkluderende. Enda den dag i dag leser jeg av og til om det som skjedde henne. En tragisk slutt for ei uskyldig lita jente med et monster til en stefar.
Sol79 Skrevet 12. mars 2019 #6 Skrevet 12. mars 2019 Pappaen min som døde helt plutselig sommerferien i 9. klasse.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #7 Skrevet 12. mars 2019 Den kjekke vikarlæreren fra åttendeklasse. Anonymkode: 30f59...9f9
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 12. mars 2019 #8 Skrevet 12. mars 2019 3 timer siden, NotYou skrev: Ei jeg lekte mye med på barneskolen. Vi kjente ikke hverandre utenfor skolen, men hun var eldre, og «tok seg av meg» da jeg begynte i første klassen. Jeg flyttet, og hun forble ukjent for meg før jeg i 2002 fikk beskjed om at hun hadde blitt drept og voldtatt av stefaren sin. Husker jeg kastet opp da moren min fortalte meg om det. Det var noen år siden vi hadde lekt sammen, men som barn selv opplevde jeg henne som så snill og inkluderende. Enda den dag i dag leser jeg av og til om det som skjedde henne. En tragisk slutt for ei uskyldig lita jente med et monster til en stefar. Så utrolig fælt😥 3 timer siden, Sol79 skrev: Pappaen min som døde helt plutselig sommerferien i 9. klasse. Føler med deg ❤️ Må være utrolig vondt😥
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #9 Skrevet 13. mars 2019 Skulle veldig gjerne ha møtt klassens mobbeoffer og gitt henne en oppriktig unnskyldning for min del i det. Men er redd for at det ville vært mest for min egen skyld, usikker på om hun hadde fått det noe bedre av den grunn. Møtes vi tilfeldig kommer jeg uansett til å gjøre det. Anonymkode: bef05...0fe 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #10 Skrevet 13. mars 2019 På den mer useriøse siden ville jeg også ha møtt han jeg brukte å dra hjem i midttimen med en periode i 1. klasse vgs og ha sex. Skjønte det ikke da siden han bare var min andre, men han må ha vært USEDVANLIG god i senga for sin alder - nysgjerrig på hvordan han er nå 😀 Anonymkode: bef05...0fe
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #11 Skrevet 13. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle veldig gjerne ha møtt klassens mobbeoffer og gitt henne en oppriktig unnskyldning for min del i det. Men er redd for at det ville vært mest for min egen skyld, usikker på om hun hadde fått det noe bedre av den grunn. Møtes vi tilfeldig kommer jeg uansett til å gjøre det. Anonymkode: bef05...0fe Nå skal jeg være helt ærlig med deg, jeg var klassens mobbeoffer selv, hadde noen kommet å bedt meg om unnskyldning , hadde den ikke vært verd en dritt, du aner ikke hvor mye mobbing kan ødelegge et menneske. Anonymkode: 7debc...3e5 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #12 Skrevet 13. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå skal jeg være helt ærlig med deg, jeg var klassens mobbeoffer selv, hadde noen kommet å bedt meg om unnskyldning , hadde den ikke vært verd en dritt, du aner ikke hvor mye mobbing kan ødelegge et menneske. Anonymkode: 7debc...3e5 Trist å høre. Ja, er dette jeg frykter - som sagt at det blir mest for min egen del. Nå er det ikke sannsynlig at vi møtes, men jeg får revurdere hvor vidt jeg kommer til å gjøre det. Nei, jeg aner ikke hvor ille det kan være, det er det nok ingen som ikke har opplevd det selv som gjør. Men at det er ille, det skjønner jeg. Hadde jeg bare skjønt det da jeg var 10... Anonymkode: bef05...0fe 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #13 Skrevet 13. mars 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle veldig gjerne ha møtt klassens mobbeoffer og gitt henne en oppriktig unnskyldning for min del i det. Men er redd for at det ville vært mest for min egen skyld, usikker på om hun hadde fått det noe bedre av den grunn. Møtes vi tilfeldig kommer jeg uansett til å gjøre det. Anonymkode: bef05...0fe Jeg fikk det en gang, og det varmet hjertet,så det synes jeg du skal gjøre Virkelig Anonymkode: 27c7a...bcd 1
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 13. mars 2019 #14 Skrevet 13. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skulle veldig gjerne ha møtt klassens mobbeoffer og gitt henne en oppriktig unnskyldning for min del i det. Men er redd for at det ville vært mest for min egen skyld, usikker på om hun hadde fått det noe bedre av den grunn. Møtes vi tilfeldig kommer jeg uansett til å gjøre det. Anonymkode: bef05...0fe Jeg synes også du skulle gjøre det. Kanskje personen setter pris på det, kanskje ikke. Du gjør ikke noe galt i å forsøke.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #15 Skrevet 13. mars 2019 Nei, var en dårlig tid fra 8-9.klasse. Er 40år gammel nå, orker ikke bruke tid på fortiden. Anonymkode: 8a7d6...c5a
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 13. mars 2019 #17 Skrevet 13. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare pappa. Anonymkode: e3c2f...d28 💜💜
Smilefjes1 Skrevet 13. mars 2019 #18 Skrevet 13. mars 2019 Ja, bestevenninnen min fra jeg var liten. Har prøvd å finne henne på Facebook, men husker ikke etternavnet hennes😥. Hver gang jeg nøter noen med det fornavnet, gransker jeg dem ekstra nøye for å se om de ligner. Hun var en veldig god person.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #19 Skrevet 14. mars 2019 Skulle likt å møte den eneste voksne som så hva jeg hadde opplevd. Jeg ble misbrukt som lite barn, og jeg prøvde vel på alle måter å vise det til alle. Men jeg klarte ikke å fortelle det med ord. Ingen så det, bortsett fra denne kvinnen. Og hun tok en prat med meg om det, jeg nektet for at jeg hadde opplevd noe sånt. Jeg klarte bare ikke å prate om det. Men det betydde alt for meg, at hun så meg, hun så det jeg hadde opplevd. Og jeg skulle gjerne ha fått takket henne. Ellers var det han som var min bestekompis på ungdomskolen, vi kom begge fra dårlige hjem, så vi var ute sammen hele tiden, og når alle andre gikk hjem, så var vi fortsatt sammen. Vi pratet om alt, vi ikke kunne prate med noen andre om. Og han betydde så utrolig mye for meg. Dessverre døde han for 2 år siden. Anonymkode: 07cb3...4ec
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #20 Skrevet 14. mars 2019 På 13.3.2019 den 10.48, AnonymBruker skrev: Trist å høre. Ja, er dette jeg frykter - som sagt at det blir mest for min egen del. Nå er det ikke sannsynlig at vi møtes, men jeg får revurdere hvor vidt jeg kommer til å gjøre det. Nei, jeg aner ikke hvor ille det kan være, det er det nok ingen som ikke har opplevd det selv som gjør. Men at det er ille, det skjønner jeg. Hadde jeg bare skjønt det da jeg var 10... Anonymkode: bef05...0fe Du kan jo spore opp navn og adresse, og sende en stor bukett blomster på døren med et kort, der det står "unnskyld for alt det vonde jeg påførte deg i barndommen. Jeg angrer oppriktig. Hilsen Guri" Det er jo bedre enn å gjøre ingenting, eller håpe at du møter vedkommende på gata, noe du skriver er usannsynlig. Anonymkode: 5d820...a77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå