Miewyn77 Skrevet 11. mars 2019 #1 Skrevet 11. mars 2019 Skal male gangen til våren, og trenger jeg litt tips på hva jeg kan gjøre med ruter og kabler som ikke ser ut. Lurer på om det vil bli bra om jeg setter opp skoskapet Trones (https://www.ikea.com/no/no/p/trones-skap-hvit-00397307/) og putter ruter og skjøteledning i det, eller om jeg må flytte alt. Koster minst 990 pluss elektriker.. Noen som har gjort dette før? Erfaringer?
Zienna Skrevet 11. mars 2019 #3 Skrevet 11. mars 2019 Vi har noenlunde samme "rotet" i gangen vår. Jeg fjernet bakplata på et flott, gammelt skap, og vips var alt borte. Ser at du må ha et smalt skap. Hvis Ikea-skapet passer, så er det en god ide!
Miewyn77 Skrevet 12. mars 2019 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2019 Takk, har du bilde? Bestå (ikea) har et skap som er 20 dybt, men er usikker på hvordan det vil bli.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #5 Skrevet 12. mars 2019 Gjør en lite DIY, skaff deg noen tynne treplater på trehandel og snekre sammen et "cover" med topp. På toppen kan du få plass til en liten grønn plante eller lignende. Anonymkode: 645ae...860 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå