Jump to content
misssssnorway

Sommerhytta 2019

Recommended Posts

misssssnorway

Årets sesong er i gang! Kommer du til å følge med? Og hvilket par er din favoritt?

Fortsetter under...

AnonymBruker

Når begynner det, da?

Anonymkode: 7ea7b...746

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Når begynner det, da?

Anonymkode: 7ea7b...746

I kveld kl.19 på TV2.

Anonymkode: c0811...a29

AnonymBruker

Skal følge med, gleder meg!

Anonymkode: 45756...f5f

Lady Lovelylocks

Jeg skal følge med. Likte de forrige sesongene veldig godt. 

AnonymBruker

Jeg synes ikke det ser ut som hytter, jeg? Det ser ut som små eneboliger på et boligfelt. Ikke i nærheten av vannet heller. 

Anonymkode: 76f37...a29

Annonse

AnonymBruker

Skal det være noen "handy" deltakere med i år?                                    

Eller kanskje folk som har jobbet som for eksempel snekker eller lignende, aldri får muligheten til å delta med dette? Blir vel litt mer "dramatisk" dersom folk flest har absolutt NULL peiling på hva dem egentlig skal finne på.       

Anonymkode: ceb0b...540

Sign

Litt skuffet, faktisk. Hadde gledet meg skikkelig etter de forrige sesongene som jeg syntes var kjempebra. Fine hytter i flotte omgivelser med sjarmerende par. 

For meg er ikke dette hytter, men hus. Hele greia ser ut som et boligfelt. Ikke sjøutsikt heller 🙁 Ikke noen av parene ble umiddelbart  favoritter heller. Må jeg velge så kanskje far/datter eller gutta.

Skal gi sesongen en sjanse og se noen episoder til. 

AnonymBruker

Mye større hytter i år enn tidligere virker det som. Blir spennende å se om de kommer i mål med et rom på en uke. Vet ikke helt hvem som er mine favoritter ennå. Jeg liker tradisjonell hyttestil men er spent på hvordan hytta til Knut og Kjartan blir, virker som de var opptatt av interiør og innredning.

Anonymkode: 45756...f5f

Jolanda
14 timer siden, Sign skrev:

Litt skuffet, faktisk. Hadde gledet meg skikkelig etter de forrige sesongene som jeg syntes var kjempebra. Fine hytter i flotte omgivelser med sjarmerende par. 

For meg er ikke dette hytter, men hus. Hele greia ser ut som et boligfelt. Ikke sjøutsikt heller 🙁 Ikke noen av parene ble umiddelbart  favoritter heller. Må jeg velge så kanskje far/datter eller gutta.

Skal gi sesongen en sjanse og se noen episoder til. 

Helt enig. Det er jo ikke noe hyggelig og dra på hytta når det ser ut som boligfeltet hjemme. 

AnonymBruker

De homofile må være ganske rike. De eier et stort hus på Vindern. De kunne lett kjøpt en hytte selv. Håper derfor et av de andre parene vinner. 

Anonymkode: a1479...d12

misssssnorway

Bare jeg som synes det er en viss likhet mellom dommer Aina og deltager Anette (paret fra Halden)? Synes de ser ut som de kan være i slekt, og stemme/talemåte har visse likheter også🤔

AnonymBruker
2 timer siden, misssssnorway skrev:

Bare jeg som synes det er en viss likhet mellom dommer Aina og deltager Anette (paret fra Halden)? Synes de ser ut som de kan være i slekt, og stemme/talemåte har visse likheter også🤔

Og de to homofile kjenner jo sikkert Finn Schjøll!

Anonymkode: 214c4...3fe

Annonse

AnonymBruker
4 timer siden, misssssnorway skrev:

Jeg kjenner Anette og hun er ikke i slekt med hun dommeren. 

Anonymkode: dfac0...020

misssssnorway
Posted (edited)
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og de to homofile kjenner jo sikkert Finn Schjøll!

Anonymkode: 214c4...3fe

Ganske stor forskjell å lure på om noen er i slekt grunnet man ser visse likhetstrekk, enn å anta at noen kjenner visse personer grunnet lik legning.

Edited by misssssnorway
Skrivefeil

AnonymBruker

Enig i at den forrige sesongen hadde finere beliggenhet og et tydeligere hyttepreg. Men første sesongen da, som var et rekkehus i en kolonihage, det er enda lenger unna hva jeg forbinder med en sommerhytte iallfall. 

Se til Danmark, der er slike hyttefelt vanligere enn noe annet. 

Anonymkode: 3d7f5...310

AnonymBruker

Synes foreløpig denne sesongen mangler deltakere som jeg virkelig ønsker skal få drømmehytta si. Alle parene ser ut til å ha økonomi til å skaffe seg hytte selv. 

I fjor virket det som at det betydde mye mer for deltakerne og at dette var eneste måten de hadde mulighet å skaffe seg hytte på. 

I år ser det ut til at alle er ganske velstående. 

Anonymkode: e9511...e21

AnonymBruker
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i at den forrige sesongen hadde finere beliggenhet og et tydeligere hyttepreg. Men første sesongen da, som var et rekkehus i en kolonihage, det er enda lenger unna hva jeg forbinder med en sommerhytte iallfall. 

Se til Danmark, der er slike hyttefelt vanligere enn noe annet. 

Syntes de kolonihage hyttene var kjempekoselig. 

AnonymBruker
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syntes de kolonihage hyttene var kjempekoselig. 

Joda, koselig er det absolutt! Men jeg forbinder det ikke med hva jeg tenker på som en sommerhytte. Og iallfall ikke når det er et rekkehus..

AnonymBruker

Så en "uke" består av bare FIRE dager? :klo:    

Anonymkode: ceb0b...540