Gå til innhold

Keplerbøkene var knallbra, hva skal jeg lese nå?


miamiamia

Anbefalte innlegg

Ferdig med siste bok, den var SÅ spennende! Har lyst på noe lignende å lese, men ikke Jo Nesbø. Hva kan dere anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker også Kepler, og på min favorittliste er disse:

Stefan Ahnhem, Hjorth/Rosenfeldt sine bøker om Sebastian Bergman, samt Jussi Adler Olsens Avdeling Q. 

Håper du finner noe du liker, kjenner godt følelsen av "tomhet" når en har lest til endes på en serie bøker en liker godt! 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de over, Adler-Olsen er bra!  Og hva med Håkan Nesser eller Yrsa Sigurdadottir? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alle disse bøkene serier?

Jeg liker helst nytt som er skrevet i 2017 og oppover...

 

TS

Anonymkode: c1dc5...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yrsa Sigurdardottir
Jussi Adler Olsen
Peter May

Anonymkode: cc722...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Johan Theorin og Nicci French, sine bøker er knall bra. Jeg mener de er bedre enn Kepler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha! Stilte han på Ark nøyaktig samme spørsmål i formiddag. Holder på med Kaninjegeren og står på venteliste på biblioteket for å få Lazarus og har tenkt litt "Hva nå"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke allerede har lest Millenium-trilogien av Stieg Larsson så anbefaler jeg den på det sterkaste. Knallbra krim!! Ellers anbefaler jeg serien om Gunnar Barbarotti, skrevet av Håkan Nesser. Også alle bøkene av Michael Robotham _ særlig bøkene "liv eller død" og "The Secrets She Keeps" ("lykkelige omstendigheter " på norsk) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du ville ha fra 2017 eller nyere ville jeg valgt bokserien til Ahnhem. Det er krim med godt driv i handlingen og en del smarte tvister. Hvorfor ikke Nesbø? Det hadde ellers vært mitt første forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...