Jump to content
Tjukk Norris

Mrchristian83

Recommended Posts

Nafiaa

Så stygge noen av dere er i oppførsel her, sier så mye fæle ting og dømmer mennesker dere aldeles ikke kjenner. For dere kjenner dem ikke selvom de er offentlig personer.

Det er faktisk mulig å slite såpass mye under graviditet som kjæresten hans, det er ingen hemmelighet. Selvom dere selv ikke har opplevd det, så har andre. Hvor er omtanken for andre? Dere vet bare hva disse menneskene sier og legger ut i snuttene sine, tenk hvor mye vi faktisk ikke ser av hverdagen dems også. Selvom noen deler offentlig ting om seg selv er det ikke fritt frem og være stygg mot andre. Jeg synes disse menneskene virker hyggelige jeg, og det er fint å se kjærligheten mellom han og kjæresten. Og forholdet han og moren hadde var også flott og unikt. Har dere kanskje tenkt på at han valgte å inkludere moren i vidoene sine såpass mye, for at hun som var syk lenge skulle ha det morsomt tiden hun hadde igjen? Nå er hun død, likevel sitter noen å skriver de styggeste ting. Er det noen som har tenkt på sorgen over moren han bærer på selvom kanskje ikke han snakker så mye om det? 

Det er ikke ofte jeg gidder slenge meg på diskusjon i sånne tråder som dette, men her måtte jeg bare si noe. Og nå blir sikkert jeg halshugd også, det får så bare være. 

Feie for egen dør først er det noe som heter, jeg foreslår at vi gjør det istedenfor å gå så hardt ut mot andre mennesker og hva vi synes er så feil av dem. 

Fortsetter under...

Always
6 timer siden, Trude4 skrev:

😂😂😂😂 Er han sleip fordi han ikke er EKTE veganer? 

😂 Antar du ler av hva du selv har skrevet, for jeg har IKKE skrevet han er sleip fordi han ikke er ekte veganer. DET var dine ord, og IKKE mine 😂

Always
19 timer siden, 29_j skrev:

Jeg må le av alle irritasjonene dine. Syntes jeg ser du sitter å ergrer deg over dette. Ja Cecilia er kanskje den nye Gro? 

Jeg ergrer meg ikke i det hele tatt, men kjekt du fikk le litt 😉 Selv må jeg le av at du alltid kommer med en intetsigende kommentar. Poenget var at mannen som intervjuet de, spurte om Cecilia var den som skulle bli etterfølgeren. Hvorfor det?? For Gro var den morsomme, Christian klarer ikke å være en humorist selv, det har Tv Haugaland også sett. Dessuten tar du feil, Cecilia klarer aldri å overta den rollen, selv om det er det Christian håper på. Tok du det nå, eller må jeg forklare deg en gang til?

29_j
4 timer siden, Always skrev:

Jeg ergrer meg ikke i det hele tatt, men kjekt du fikk le litt 😉 Selv må jeg le av at du alltid kommer med en intetsigende kommentar. Poenget var at mannen som intervjuet de, spurte om Cecilia var den som skulle bli etterfølgeren. Hvorfor det?? For Gro var den morsomme, Christian klarer ikke å være en humorist selv, det har Tv Haugaland også sett. Dessuten tar du feil, Cecilia klarer aldri å overta den rollen, selv om det er det Christian håper på. Tok du det nå, eller må jeg forklare deg en gang til?

Gi Cecilia litt tid du, så fikser hun nok rollen skal du se ;)