AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #1 Skrevet 10. mars 2019 Jeg vet ikke om det har noe å si, men jeg er nå ganske voksen kvinne som er under utredning for bl.a ADHD og mulig tilleggsdiagnoser. Jeg føler ikke jeg har levd nok, selv om jeg har reist til og med alene til utlandet og truffet folk. Norge har blitt mer og mer kjedelig etterhann og blir liksom bare et sted jeg ser på som et sted man bosetter seg dersom man skal ha familie og leve a4 livet. Jeg har ikke hatt sex, ikke kjæreste, pga tilknytningsangst, men jeg er i ferd med å bli stresset. Jeg skulle liksom være så fornuftig, tenke at jeg MÅ ta perfekte valg, men disse perfekte valgene blir bare bitrere og bitrere å tenke på. Jeg føler meg som verdens kjedeligste. Jeg er i ferd med å nå etableringsalder og er ikke i nærheten av å være klar for det. Men så er jeg redd for å bli "kjedelig" før jeg har rukket å leve! Mamma skulle bosette seg i USA og skulle aldri tilbake til den lille kjedelige bygda da hun var ung hun heller, men det ble nå der hun bosatte seg da hun fikk meg. Men hun var yngre enn det jeg er nå da, da.... Anonymkode: d5ef6...6f8
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #2 Skrevet 10. mars 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke om det har noe å si, men jeg er nå ganske voksen kvinne som er under utredning for bl.a ADHD og mulig tilleggsdiagnoser. Jeg føler ikke jeg har levd nok, selv om jeg har reist til og med alene til utlandet og truffet folk. Norge har blitt mer og mer kjedelig etterhann og blir liksom bare et sted jeg ser på som et sted man bosetter seg dersom man skal ha familie og leve a4 livet. Jeg har ikke hatt sex, ikke kjæreste, pga tilknytningsangst, men jeg er i ferd med å bli stresset. Jeg skulle liksom være så fornuftig, tenke at jeg MÅ ta perfekte valg, men disse perfekte valgene blir bare bitrere og bitrere å tenke på. Jeg føler meg som verdens kjedeligste. Jeg er i ferd med å nå etableringsalder og er ikke i nærheten av å være klar for det. Men så er jeg redd for å bli "kjedelig" før jeg har rukket å leve! Mamma skulle bosette seg i USA og skulle aldri tilbake til den lille kjedelige bygda da hun var ung hun heller, men det ble nå der hun bosatte seg da hun fikk meg. Men hun var yngre enn det jeg er nå da, da.... Anonymkode: d5ef6...6f8 Verdens kjedeligste for hvem? Anonymkode: 63fba...6f6
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #3 Skrevet 10. mars 2019 Hvor gammel er du? Anonymkode: 63fba...6f6
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #4 Skrevet 10. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du? Anonymkode: 63fba...6f6 28 snart Anonymkode: d5ef6...6f8
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #5 Skrevet 10. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 28 snart Anonymkode: d5ef6...6f8 Og hvem er det du mener definerer deg som kjedelig? Det er mest dine egne tanker om deg selv, antar jeg? Folk er mest opptatt av seg selv. Hvis du bryr deg mindre om hva du tror andre tenker om deg, og heller bare kjører ditt løp og gjør det som gjør deg tilfreds, så vil du få det bedre. Anonymkode: 63fba...6f6 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #6 Skrevet 10. mars 2019 Ja men, så reis til USA, få deg en jobb der, og ha masse meningsløs sex. Om det er dét du vil. Livet er ikke over når man er 28, ikke en gang når man er 38, men man blir bitter om man skal bruke hele livet på å tenke «hva om...?». Anonymkode: f7d90...4ce 1
SoWhat? Skrevet 10. mars 2019 #7 Skrevet 10. mars 2019 Hvilke "perfekte valg" er det du mener? Du gjør da akkurat som du vil og har mulighet til. Eller?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #8 Skrevet 10. mars 2019 I ferd med å nå etableringsalder?? Du er vel ganske sent ute egentlig.. Anonymkode: 51e54...ab1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #9 Skrevet 10. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja men, så reis til USA, få deg en jobb der, og ha masse meningsløs sex. Om det er dét du vil. Livet er ikke over når man er 28, ikke en gang når man er 38, men man blir bitter om man skal bruke hele livet på å tenke «hva om...?». Anonymkode: f7d90...4ce Jeg skrev ikke at jeg hadde en drøm om USA, men mange har det og det er typisk for tenåringer...derfor mamma som eksempel, for det var hennes fantasi også. Nei, masse meningsløs sex er ikke det jeg vil Anonymkode: d5ef6...6f8
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #10 Skrevet 10. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I ferd med å nå etableringsalder?? Du er vel ganske sent ute egentlig.. Anonymkode: 51e54...ab1 Føler ikke det jeg. Føler at jeg er i den nå, statistikken viser vel at gjennomsnittsalder for etablering er 28. Ja, enkelte sv de jeg gikk i klasse med på bygda har 3 barn allerede, men for meg virker dette dørgende kjedelig. Anonymkode: d5ef6...6f8
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #11 Skrevet 10. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I ferd med å nå etableringsalder?? Du er vel ganske sent ute egentlig.. Anonymkode: 51e54...ab1 Hahah, jeg tenkte at hun er ikke 28 engang, det er da veldig tidlig å begynne å stresse med etablering. Det er da så forskjellige meninger kan man ha om etableringsalder TS, akkurat det ville jeg ikke stresset med, spesielt ikke med tilknytningsproblemer som du bør jobbe med. Men pass på at når du møter en fin fyr, så prøv å beholde ham Jeg etablerte meg ikke før jeg var 39 og venter nå barn Ta den tida du trenger. Anonymkode: 63fba...6f6 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #12 Skrevet 10. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Føler ikke det jeg. Føler at jeg er i den nå, statistikken viser vel at gjennomsnittsalder for etablering er 28. Ja, enkelte sv de jeg gikk i klasse med på bygda har 3 barn allerede, men for meg virker dette dørgende kjedelig. Anonymkode: d5ef6...6f8 Ja du er fra bygda, der etablerer man seg tidligere. I Oslo er det mange som etablerer seg og får barn mye senere. Det er en ærlig sak at du ikke er interessert i det som dine jevnaldrende driver med. Livet ditt kan kun leves av deg. Anonymkode: 63fba...6f6 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #13 Skrevet 10. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hahah, jeg tenkte at hun er ikke 28 engang, det er da veldig tidlig å begynne å stresse med etablering. Det er da så forskjellige meninger kan man ha om etableringsalder TS, akkurat det ville jeg ikke stresset med, spesielt ikke med tilknytningsproblemer som du bør jobbe med. Men pass på at når du møter en fin fyr, så prøv å beholde ham Jeg etablerte meg ikke før jeg var 39 og venter nå barn Ta den tida du trenger. Anonymkode: 63fba...6f6 Det er vel dessverre ikke alltid at man vet om det er en bra fyr.. Anonymkode: d5ef6...6f8
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #14 Skrevet 10. mars 2019 Kjenner forøvrig igjen tråden din, du har skrevet her om samme tema før Har du hengt deg opp i det? Tror du må ta noen grep for å komme deg av den tankekarusellen du er på altså...:) Anonymkode: 63fba...6f6
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #15 Skrevet 10. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kjenner forøvrig igjen tråden din, du har skrevet her om samme tema før Har du hengt deg opp i det? Tror du må ta noen grep for å komme deg av den tankekarusellen du er på altså...:) Anonymkode: 63fba...6f6 Glemte å lagre den og finner den ikke igjen Anonymkode: d5ef6...6f8
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #16 Skrevet 10. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er vel dessverre ikke alltid at man vet om det er en bra fyr.. Anonymkode: d5ef6...6f8 Nei de kommer dessverre ikke med noen merkelapp i nakken hvor det står hva de er laget av, holdbarhet, hvordan de skal brukes så de holder seg pene kjekke snille og greie lengst mulig. Anonymkode: 63fba...6f6 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #17 Skrevet 10. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Glemte å lagre den og finner den ikke igjen Anonymkode: d5ef6...6f8 Det er jo lenge siden du laget den tråden. Hvorfor klarer du ikke komme deg av det tankesporet? Du virker opphengt i hva andre synes om deg, men hvis du innser at folk egentlig ikke bryr seg, folk har nok med seg selv. Så vil du føle deg fri til å leve ditt liv slik du vil. Virker som du tror du er begrenset av andre, men det du ikke ser er at det er jo bare deg selv som setter stengslene. Drømmene dine du skriver om er jo lett gjennomførbare, det er jo ikke akkurat en måneekspedisjon du lengter etter.... Anonymkode: 63fba...6f6 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #18 Skrevet 10. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo lenge siden du laget den tråden. Hvorfor klarer du ikke komme deg av det tankesporet? Du virker opphengt i hva andre synes om deg, men hvis du innser at folk egentlig ikke bryr seg, folk har nok med seg selv. Så vil du føle deg fri til å leve ditt liv slik du vil. Virker som du tror du er begrenset av andre, men det du ikke ser er at det er jo bare deg selv som setter stengslene. Drømmene dine du skriver om er jo lett gjennomførbare, det er jo ikke akkurat en måneekspedisjon du lengter etter.... Anonymkode: 63fba...6f6 Det er vel en av mine psykiske problemer. Aner ikke hva det er, hvorfor gjør jeg det ikke bare? Anonymkode: d5ef6...6f8
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #19 Skrevet 11. mars 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel en av mine psykiske problemer. Aner ikke hva det er, hvorfor gjør jeg det ikke bare? Anonymkode: d5ef6...6f8 Du bruker andre som unnskyldning for at du føler deg begrenset. Når det egentlige problemet er at du ikke tør, fordi du er så vant til tryggheten i det du har nå. Anonymkode: 63fba...6f6 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #20 Skrevet 16. mars 2019 Hvor "spennende" eller "kjedelig" en person er, har vel ingenting å gjøre med hvor ofte de har samleie. Anonymkode: 32603...83e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå