Gå til innhold

Koselig cafe man kan sitte med laptop i Trondheim?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er fra en annen kant av landet, men om en uke skal jeg i et møte i Trondheim tidlig om morgenen, og flyet hjem går ikke før sent om kvelden. Må derfor ha et "tilholdssted" i ganske mange timer, fra rundt klokken 10 til 18. Kan noen anbefale et sted hvor det er koselig å sitte med laptop å jobbe? Internett er ikke et must, men det må være et sted hvor de ansatte faktisk synes det er greit at man sitter i timesvis. (kjøper selvfølgelig kaffe mens jeg sitter der). Møtet er i nærheten av St.Olavs Hospital, så greit om det ikke er helt på andre siden av byen. Noen fine tips?

Anonymkode: 7ddbf...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke akkurat det du spørr om, men hva med å rusle seg en tur på Bakklandet, nede ved Marinen, ta en kikk på Nidarosdomen mens du er der? Trondheim sentrum er ganske lite og alt dette er i gangavstand til st.Olavs.. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biblioteket er fint. Det har de også en flott kafé.

Anonymkode: 37f76...68b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes biblioteker på NTNU ikke så langt unna og hovedbiblioteket er ned i byen. 

Anonymkode: 08a01...5b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffen på Starbucks er jo fæl, men ellers synes jeg den som ligger i Kongens gate er godt egnet for å sitte og jobbe på:) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Work-Work er fin. Ligger i Munkegata, så det er ikke avskrekkende langt fra St. Olavs.

Anonymkode: 90e22...9a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier meg enig i Work-Work. De åpner derimot ikke før kl. 12.00. 

Anonymkode: a6e01...4b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annypanny

Noen anbefalte Dromedar Moxness for meg en gang, men jeg rakk aldri å teste det. De sa det var fint å sitte der med laptop. Kanskje noen lokalkjente vet hvordan det er der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.3.2019 den 9.24, Annypanny skrev:

Noen anbefalte Dromedar Moxness for meg en gang, men jeg rakk aldri å teste det. De sa det var fint å sitte der med laptop. Kanskje noen lokalkjente vet hvordan det er der?

Fin cafe det altså, men det er høyt tempo der og relativt åpent lokale, så man blir ganske forstyrret. Men kaffen er veldig god! Jeg hadde nok kjøpt kaffe her, men tatt den med på biblioteket 😅

Work work er egnet for å sitte og jobbe, det er vanlig å sitte i timesvis der. Jeg drar dit når jeg er lei av å sitte på kontoret.

Jeg har også dratt på Jacobsen & svart, og Cafe bare blåbær, når jeg har hatt lange møter med kunder og samarbeidspartnere. På bare blåbær har de god mat også, du vil jo bli sulten på den tiden. :)

 

 

Anonymkode: dcec6...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hovedbiblioteket i sentrum er kjempefint! 

Anonymkode: 69a40...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville delt opp tiden på to eller tre ulike steder. Da kan man ta en kaffe ett sted, lunsj ett sted og evt en middag et annet sted. Uten å føle at man tar opp plass unødig.

Anonymkode: 78f9d...6fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 3/12/2019 at 9:24 AM, Annypanny said:

Noen anbefalte Dromedar Moxness for meg en gang, men jeg rakk aldri å teste det. De sa det var fint å sitte der med laptop. Kanskje noen lokalkjente vet hvordan det er der?

Jeg satt der en del og ventet på buss da jeg studerte i Trondheim, og jeg ville aldri klart sitte å jobbe der, det var alltid opptil flere barseltreff der igjennom store deler av dagen... 

Men work work var fin for å sitte å jobbe på. 

Anonymkode: f3ba5...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Work Work! Vi har hatt flere arbeidsdager der også, har kontorer rett utenfor sentrum av Trondheim, men kan godt ta en halv dag på work work med laptop'ene våre for en avveksling og nye impulser!

Anonymkode: 69d34...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler TAG om du vil ha god lunsj! 

Anonymkode: f17b1...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Cafe Bevegelse på St Olavs for kaffe og kake, men turen din er sikkert over nå :)

Anonymkode: fd61a...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...