Gå til innhold

- Jeg er like mektig som en mann, og det gjør dem gale


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke sånn at flertallet av menn er spesielt mektige heller da. 

De fleste av oss er helt vanlige. 

Anonymkode: 22653...584

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke sånn at flertallet av menn er spesielt mektige heller da. 

De fleste av oss er helt vanlige. 

Anonymkode: 22653...584

Vanlige menn blir ofte enda mer provosert av at "usle"  kvinner har mer makt enn dem.

Anonymkode: 729ef...fdc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh hun er en bartender som er blitt plukket ut på en audition for å være en front for "Justice Democrats" gruppen. Hun er enkelt og greit en skuespiller som brukes for at folkene bak Justice Democrats skal komme seg til makten i de øverste lagene av Amerikansk politikk.

 

Anonymkode: dc8ff...72b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- Ideen om at en kvinne kan være like mektig som en mann er noe vårt samfunn ikke klarer å akseptere.

https://www.nettavisen.no/nyheter/--jeg-er-like-mektig-som-en-mann-og-det-gjor-dem-gale/3423602012.html

Hun har så rett så rett.

Anonymkode: ec99a...c8e

Har du sjekket hvem som er statsminister i Norge? 

Hvor er alle de gale mennene? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- Ideen om at en kvinne kan være like mektig som en mann er noe vårt samfunn ikke klarer å akseptere.

https://www.nettavisen.no/nyheter/--jeg-er-like-mektig-som-en-mann-og-det-gjor-dem-gale/3423602012.html

Hun har så rett så rett.

Anonymkode: ec99a...c8e

Er vårt samfunn det amerikanske? Jøss, og jeg som hele tiden har gått og trodd jeg bodde i Norge. Så feil kunne jeg ta gitt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er ikke mektig. Hun er hypet i media, særlig i Norge. Og alt er basert på hennes SoMe-følgere. Med den målestokken er Kim Kardashian verdens mektigste kvinne med sine 100 mill. følgere. Det er ikke sånn verden fungerer, selv om media så gjerne vil.

Andre demokrater har nå begynt å slå tilbake mot myten om at hun flertallet av demokrater.

https://www.washingtonpost.com/politics/centrist-democrats-push-back-against-partys-liberal-surge/2019/03/01/a6674430-3c38-11e9-a2cd-307b06d0257b_story.html?utm_term=.7ab0d01ac969

Anonymkode: e7eaa...f89

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Vanlige menn blir ofte enda mer provosert av at "usle"  kvinner har mer makt enn dem.

Anonymkode: 729ef...fdc

Ofte? Har selv aldri møtt en mann som mener at det er uhørt at en kvinne har mer makt enn han. Er jo også bare å se på norsk politikk. Det er kvinnene som styrer landet.

Er vel ingen etter Brundtland som mener at kvinner ikke kan være statsminister og begynner å bli noen år siden Brundtland hadde makten. 

Anonymkode: f0638...654

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun har så rett så rett.

 

Hun har muligheten til å gjøre endringer, men på ingen måter makt.

Anonymkode: b3cae...51f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vanlige menn blir ofte enda mer provosert av at "usle"  kvinner har mer makt enn dem.

Anonymkode: 729ef...fdc

Vanlige menn bryr seg som oftest lite om de som har mer makt enn dem er kvinner eller menn.

Endret av Husholdning1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da. Kvinner er sterk og menn er svake.

Fornøyd nå damer? Får vi lov til  slutte å høre mer mas nå?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er forbanna over politikken hun og resten av demokratene står for. Men slikt skjønner hun nok ikke selv.

Anonymkode: 5a7fd...9d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vanlige menn blir ofte enda mer provosert av at "usle"  kvinner har mer makt enn dem.

Anonymkode: 729ef...fdc

Jeg er kvinne selv og har ikke møtt på disse mennene som du omtaler. At de finnes, ja sikkert, men at de er i flertall, nei vet du hva. De fleste menn i dette landet, er normale voksne mennesker. ihvertfall i min helt ordinære omgangskrets og familie. Når du skriver slike ting har du samme tunnel-syn som disse " taper-mennene" som tror at kvinner er årsaken til alt vondt som skjer dem. 

Anonymkode: d7f5f...fe8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.3.2019 den 19.27, AnonymBruker skrev:

Vanlige menn blir ofte enda mer provosert av at "usle"  kvinner har mer makt enn dem.

Anonymkode: 729ef...fdc

Er alle menn sosialister, og går rundt og er misunnelige på folk som har mer enn seg selv? 

Når sant skal sies er én ikke spesielt mektig som en av mange kongressrepresentanter. I alle fall når hun politisk ligger langt fra presidenten, og ikke har noen avgjørende vippestemme som vil bety noe mer. 

Makta ligger vel heller i medieomtale. Hun kan spille på media og være sentral der, men er også avhengig av å være kontroversiell for å få oppmerksomhet. Hun må rett og slett bruke samme taktikk som Trump gjorde før valget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay, identitetspolitikk! Hurra! Ingen bryr seg.

Anonymkode: 05ed2...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv leder stilig i mannsdominert bransje, utrolig mange menn som føler det er urettferdig. Tydeligvis er det min feil at det ikke kvalifisert og/eller Jobber seg opp i stilling.. 

Anonymkode: 67856...1e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har selv leder stilig i mannsdominert bransje, utrolig mange menn som føler det er urettferdig. Tydeligvis er det min feil at det ikke kvalifisert og/eller Jobber seg opp i stilling.. 

Anonymkode: 67856...1e0

* ting som ikke har skjedd *

Anonymkode: dc8ff...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.3.2019 den 19.27, AnonymBruker skrev:

Vanlige menn blir ofte enda mer provosert av at "usle"  kvinner har mer makt enn dem.

Anonymkode: 729ef...fdc

Det er sant.

Jeg har ganske greit men penger på konto selvom jeg ikke har en prestisjejobb, menn vil ikke ha meg da fordi da klarer jeg meg selv og de forstår at jeg ikke er en "ussel"kvinne som er underlegen dem.

Anonymkode: 0137c...52b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

* ting som ikke har skjedd *

Anonymkode: dc8ff...72b

De greiene der får faktisk de fleste kvinnelige ledere høre. Får de jobben er det FORDI de er kvinne eller fordi de har smisket/ligget seg til den.

Anonymkode: 0137c...52b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotYou

Jeg er så himla lei av disse trådene som skal presse fram en slags kjønnskamp. 

Menn er dårlige alene, kvinner er dårlige alene. Verden går ikke videre uten samarbeidet mellom kjønnene. Er det så vanskelig å sette pris på hverandres ulikheter? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...