Gå til innhold

Ubehagelig opplevelse med kjøper på finn.no


Mariah88

Anbefalte innlegg

Gjest Linaria

Jeg solgte masse brettspill på Finn og møtte alltid kjempehyggelige mennesker som aldri prutet. Koselige brettspillfolk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 10.3.2019 den 17.10, Mariah88 skrev:

Skulle selge noe på finn.no. kjøper kom og Jeg trodde det var i orden. Jeg hadde gitt full beskrivelse i annonsen om hvordan varen var. Men fikk huden full av kjeft og at det var det styggeste ham hadde sett, og jeg var nok fattig og bare ute etter penger osv... Ble helt satt ut. Greit nok at han ombeste seg, men å skjelle ut folk sånn gjør man vel ikke... Noen andre som har opplevd lignende?

Reaksjonen til personen har vi bare dine ord for, det samme gjelder bilde og beskrivelse i annensen. 

Skal vi mene noe om saken så bør vi nesten få vurdere både tekst og bilde i annonsen din. Dernest kan vi uttale oss om saken objektivt. 

Det sørgelige med slike tråder er at vi bare får den ene partens versjon av en sak som har minst to sider. 

Anonymkode: ae775...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Reaksjonen til personen har vi bare dine ord for, det samme gjelder bilde og beskrivelse i annensen. 

Skal vi mene noe om saken så bør vi nesten få vurdere både tekst og bilde i annonsen din. Dernest kan vi uttale oss om saken objektivt. 

Det sørgelige med slike tråder er at vi bare får den ene partens versjon av en sak som har minst to sider. 

Anonymkode: ae775...fe7

Sånn vil det alltid være i forum.

Anonymkode: 58638...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skulle legge ut ett møbel til salgs for ett par hundre kroner, så kom det en ordentlig kjerringa som skrev Jeg tar den for hundre kroner! Kan du kjøre den hjem til meg? 

Så hun ville altså ha BÅDE langt billigere pris, OG at jeg sørger for frakt. Heldigvis var det andre kjøpere som var langt mer interessert i produktet enn henneog som faktisk var villige til å stikke innom meg for å hente den selv...              

Anonymkode: ad17f...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.3.2019 den 22.39, Mariah88 skrev:

Sa ikke så mye akkurat. Ble litt satt ut. Sa bare at jeg skal nok få solgt til noen andre. Fikk til svar at det kunne jeg nok glemme. Men har nå fått solgt til noen andre. Lurer på om jeg på pur faenskap skal sende en melding til han og si det 😏

For et ufordragelig mannfolk! 😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...