Gå til innhold

Vanskelig å uttrykke følelser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt kjæreste i snart 1 år nå, altså det er ganske ferskt. Jeg har problemer med å uttrykke følelsene mine ovenfor han. Ikke så mye følelser som handler om hvor mye jeg er glad i han, men følelser som irriterer meg. I natt sov jeg hos han, men dro før han hadde våknet fordi vi hadde en liten krangel kvelden før og jeg var fortsatt skuffet og trist over hvordan vi håndterte situasjonen og trengte tid for meg selv. Høres kanskje barnslig ut, men jeg er tross alt 21 haha. Denne hendelsen er varen en av flere ganger hvor jeg har følt det slik. Så, jeg var irritert og skuffa og dro. Da han våkner ringer han meg, men jeg klarer ikke forklare hvorfor og hvordan jeg egentlig føler om den situasjonen. Så istedet sier jeg bare «har mye lekser og våknet så tidlig. Ha en fin dag.» har flere ganger hendt at jeg senere har sendt en SMS for virkelig forklarer alt, men det er så dumt at jeg skal fake enhver situasjon når jeg snakker direkte til han. 

 

jeg vet jeg skaper et veldig stort problem med å ikke forklare hvordan jeg har det, men det struper seg helt for meg. Noen tips til hva jeg kan gjøre eller hvordan jeg skal begynne i små skritt? 

Anonymkode: a05b6...6d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...