Gå til innhold

Hvor mange av dere bruker forskjellige brukernavn alt etter som hvilke tråder dere skriver i?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange av dere bruker forskjellige brukernavn alt etter som hvilke tråder dere skriver i?
Hvor mange brukernavn har du hatt på det meste, i samme periode?

Anonymkode: 3cb37...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det lov?

 

Anonymkode: 14740...96d

Ja, man kan ha så mange brukere som man bare vil, så lenge man ikke skriver med forskjellige brukere i samme tråd :) 

Anonymkode: 3cb37...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytt! 

Jeg har 2. Men skal snart slette den andre fordi jeg bruker bare denne. 

Anonymkode: 631ef...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.3.2019 den 11.52, AnonymBruker skrev:

Hvor mange av dere bruker forskjellige brukernavn alt etter som hvilke tråder dere skriver i?
Hvor mange brukernavn har du hatt på det meste, i samme periode?

Anonymkode: 3cb37...016

Jeg har hatt tre på en gang fordi den ene virket ikke (eller kg var nede så jeg åtte bytte) og den andre lagde jeg fordi jeg lage feil nick, deretter lagde jeg en tredje fordi de to forrige ble det visst bare rot med. 

Anonymkode: 720a1...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En person henger hovedsaklig i "Sosial tullprat" kategorien.    

Man har ett brukernavn, og skriver en del kommentarer med denne. Så sletter man denne kontoen, eller forandrer brukernavn / bilder. Så skriver man en del kommentarer til. Deretter sletter man brukeren sin enda en gang, eller blir fjernet på grunn av gjentatte lovbrudd. Bare for å dukke opp igjen veldig kort tid senere, og skrive enda flere kommentarer med annet brukernavn.

Så har man altså ett par forskjellige brukernavn som man veksler mellom hele tiden.     

Anonymkode: 6e6d5...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kun én bruker, nemlig denne - AnonymBruker.

I skrivende stund har jeg ca 5,5 mill innlegg og nesten 9,4 mill likes. Jeg synes det er like greit å samle alle mine geniale betraktninger og innspill under én og samme bruker. ☺️

Anonymkode: 9225f...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...