Gå til innhold

Justisminister Tor Mikkel Wara utsatt for hatkriminalitet


NordicViking

Anbefalte innlegg

Herregud så pinlig 🙈

Får i hvert fall ikke håpe at dette er et planlagt stunt for å skape enda større innvandringsfrykt.

Neida..så..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, mindfulness skrev:

Det gjør hun aldeles ikke. Hun ba folk om å ikke spekulere offentlig. Du er uenig i det? 

Selvsagt, hun er korrekt, men det skal ikke mye fantasi for å skjønne hva hun mente

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun stemmer sikkert SV i skjul også 🤣 Neida, men dette tok en fantastisk vending. Norsk politikk, hva skal man si tro?! Bør komme en komiserie  i 2020 i hvertfall, det er manus for en hel sesong allerede. 🤡

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Apis skrev:

Selvsagt, hun er korrekt, men det skal ikke mye fantasi for å skjønne hva hun mente

Nettopp. Man skjønner jo det hvis man ikke er født under en stein. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, parmanoia said:

Nei, det har ikke klikket for henne. Det er mer relatert til  FrP, er å ha klikket. Det er ikke heeeeeelt tilfeldig at sånt skjer i Frp-leiren. Ingen ville vel bablet om personlig tragedie om det faktisk var en muslim som gjorde det. 

Hvis det var en muslim som gjorde det, så hadde det blitt dysset ned ,eller så var han psykotisk i gjerningsøyeblikket.  

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Muskath skrev:

Hvis det var en muslim som gjorde det, så hadde det blitt dysset ned ,eller så var han psykotisk i gjerningsøyeblikket.  

Pisspreik. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt

Jo, det blir jeg faktisk. Jeg støtter ikke FrP, men synes TMW virker som en skikkelig kar.

Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. 

Endret av Kritt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kritt skrev:

Jo, det blir jeg faktisk. Jeg støtter ikke FrP, men synes TMW virker som en skikkelig kar.

Ja, det synes jeg også. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, solmåneogstjerner skrev:

Sant. Det blir feil. Men hvordan kunne hun være så dum?

Hun er så vidt jeg vet kvinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Muskath skrev:

Neida, sånn er det. 🙂

Vis noen konkrete eksempler på lignende situasjoner da, siden du er så sikker på dette. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, neiognei skrev:

Vis noen konkrete eksempler på lignende situasjoner da, siden du er så sikker på dette. 

Det finnes heldigvis ikke noen lignende episoder, og håper heller ikke det skjer igjen, så det er ikke godt å vite hva mediene hadde rapportert eller ikke. Men generelt unnlater de å nevne etnisk opphav såsant ikke den kriminelle er etnisk norsk, det blir poengtert. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MizBiz

Men denne "doxxing"-en som starte det hele; de viste vel bare et bilde av huset - uten adressen? Og om TMW og familien ikke har hemmelig addresse er det vel ikke så vanskelig å finne ut hvor politikere bor? Jeg skjønner ikke reaksjonen til TMWs samboer...Sååå krenkende kan vel ikke et stykke satt opp av Black Box, med maks 50-200 besøkende (tipper jeg) ha vært???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, parmanoia skrev:

Nei, det har ikke klikket for henne. Det er mer relatert til  FrP, enn det å ha klikket. Det er ikke heeeeeelt tilfeldig at sånt skjer i Frp-leiren. Ingen ville vel bablet om personlig tragedie om det faktisk var en muslim som gjorde det. 

.Tullprat.  Å brenne bilen til samboeren er ikke noe som er vanlig i noen politisk leir.  Noen som gjør dette trenger psykologisk hjelp.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, jeg blir pinlig berørt. Flaut for henne, familien og barna som må deale med en gærn mor. For ja, en sånn handling er bare helt idiotisk. Tenkte ikke hun at PST skulle finne ut av dette? 

Ser jo som en søt familiedame, men ingen vet hva som skjuler seg bak fasaden 🤡👽

Endret av lysestake
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er kun siktet for den siste saken..

Hevn mot teateret tenker jeg! (Kan delvis forstå at hun "klikket" etter teaterets overgrep på privatlivet...men dersom hun er skyldig dro hun det jo altfor langt...😣)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som deres forgjenger fra 1930 taller driver sånn krefter med kulturell krig. Ikke tilfeldige at de prøver å gjør dette til kulturell aktører. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må selvsagt få psykologisk hjelp. Men er hun skyldig så er hun like skyldig som om hun var muslimsk fundamentalist. Terrorister som angriper det norske demokratiet hører hjemme i fengsel.  

Endret av SVK
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...