Gå til innhold

Dere som har tatt braziliansk voksing! - Hår på innsiden av kjønsleppene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde aldri gjort det selv!  Det er vanskelig å komme til og du ser ikke ordentlig heller.  Tror lett du kan gjøre større skade enn nytte, f.eks. med inngrodde hår og betennelse i hårsekkene.  
Selv tar jeg brazilian et par ganger i året på salong.  Hun er svært nøye og tar absolutt alt!  Så stusser jeg selv fram til neste salongbesøk.  Tror det gjelder å finne fram til de som er dyktige i faget sitt.  

Forstår godt din skepsis omkring hvor intimt du kan tenke deg en fremmed å komme.  Personlig ble jeg positivt overrasket.  Min behandler forstår det, og sørger for at timen blir utelukkende hyggelig :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, Zienna skrev:

Jeg hadde aldri gjort det selv!  Det er vanskelig å komme til og du ser ikke ordentlig heller.  Tror lett du kan gjøre større skade enn nytte, f.eks. med inngrodde hår og betennelse i hårsekkene.  
Selv tar jeg brazilian et par ganger i året på salong.  Hun er svært nøye og tar absolutt alt!  Så stusser jeg selv fram til neste salongbesøk.  Tror det gjelder å finne fram til de som er dyktige i faget sitt.  

Forstår godt din skepsis omkring hvor intimt du kan tenke deg en fremmed å komme.  Personlig ble jeg positivt overrasket.  Min behandler forstår det, og sørger for at timen blir utelukkende hyggelig :)

 

 

Ikke vanskelig å gjøre det selv. Man ligger og drar av oppå, setter seg med underlivet frem mot et speil... 

Anonymkode: 15357...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.3.2019 den 4.09, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ta braziliansk, har vurdert å begynne å gjøre det selv, men første gangen vil jeg gjøre det hos en profesjonell for å vite hva slags smerter det er før jeg begynner å kline ut noe greier alene og ikke får det av eller noe. 

Spørsmålet er: jeg har hår liksom på innsiden av kjønsleppene, mindre enn det er "utenpå" og ikke PÅ de indre kjønsleppene eller klitoris osv selvfølgelig, men den biten før man kommer dit hvis dere skjønner... vokser de der også?? Da må de jo liksom åpne kjønsleppene og ta direkte imellom kjønsleppene mine og se alt imellom der da for å få til det da! Eller vokser de kun utenpå?? 

Jeg har pleid å nappe bort det på innsia sånn at det ikke blir stubbe følelse ved oral sex, men det er jo litt vrient og tidkrevende og de hårene på innsiden er jo helt lyse og de utenpå er mørke, så er vanskelig å se også... må ha på led lys på tlf... så hadde vært fint om de vokset bort dette også, men vet ikke om jeg er komfortabel med å la de se alt inni der... 🤔

Anonymkode: fbe01...1ad

De vokser der også ja. Jeg synes det er vondere jo lengre «inn» det vokses

Anonymkode: 0f4e1...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...