Gå til innhold

Richard Dawkins blir eid og ydmyket for live scene


AnArv

Anbefalte innlegg

Denne er gammel, men akk like morsom uansett. Ateisten Richard Dawkins, som har et fullstendig forvrengt verdensbilde, feiler sin egen test for å "avsløre" kristne. EPISK!:hoho:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er enda en video som setter Richard Dawkins i et negativt lys. Dvs, det er ikke andre som gjør det, han klarer det helt fint selv.

Tyson setter frem et særdeles godt poeng og Dawkins bare tøyser det bort. 

 

Anonymkode: cbea2...a7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med mye av det Dawkins sier men han er en ekstremt arrogant mann,

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tyson setter frem et særdeles godt poeng og Dawkins bare tøyser det bort. 

Hva skulle han si ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg er enig med mye av det Dawkins sier men han er en ekstremt arrogant mann,

Jeg er også svært enig i mye av det Dawkins, men oppfatter han ikke som ekstremt arrogant. Han sier nok ting litt mer slik han oppfatter det, litt at en spade er en spade. Etter lang fartstid er han kanskje litt ekstra kvass i kantene, men helt ærlig så er ikke det så rart. Han har krysset sti med mange skrullinger.

Han er også unik med å legge frem informasjon på en lettfordøyelig måte, med enkle relevante eksempler. Bøkene hans er fulle av dette. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 3/10/2019 at 10:22 AM, Aragorn ll Elessar said:

Jeg er enig med mye av det Dawkins sier men han er en ekstremt arrogant mann,

Kan du gi noen eksempler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke mer fortrengt syn på ting enn andre mennesker, men han er mer vokal enn de fleste. Men ikke bland forvrengte/ feil meninger med å være høyrøstet. Ikke bland arroganse med ugyldige logiske argumenter. Man kan være en ufordragelig person og fortsatt ha rett i mye av det man sier. Hør på logikken og ikke personen. 

Han har også noen tilfeller der han innrømmer at han er hyklersk. Han mener for eksempel at veganisme er en moralsk bedre livsstil enn ikke-veganer, men han er det ikke selv fordi han mener det blir for vanskelig sosialt. 

Så han kan innrømme at han ikke gjør de mest moralske handlingene, selv om han mener de er bedre. 

Anonymkode: 3958c...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...