Gå til innhold

Min store skrekk er mennesker som er spesielle og sære


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du vet ikke hvor du har dem, og de kan være truende til det meste. De jeg har vært borti er veldig vanskelige å snakke med, oppfører seg/snakker spesielt. De hisser seg også lett over små ting, og forstår seg IKKE på humor. De greier bare aldri å være kule, men fryktelig fintfølende og med et barnslig følelsesspekter. Dem smiler/ler omtrent aldri, og er alvorlige i utgangspunktet.

Det er ikke så mange av dem, men på et lite sted kan slike få makt og likevel bli flere. Slike løper jeg ifra..

Flere som sliter med slike mennesker?

Anonymkode: 15ede...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sliter med tullinger som har en ekstremt misforstått oppfatning av hva som er god humor.

Anonymkode: 0a0a8...937

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir for spesifikt. Jeg KAN være en av de du sikter til da jeg sliter med depresjon og ikke skjønner hvorfor folk alltid skal være så morsomme. Men jeg kjenner også til de som JEG synes er spesielle. Uansett hva de gjør blir det feil. De prøver litt for hardt å være kule. Men tror ikke dette er de du mener?  

Jeg kjenner også til folk som absolutt aldri tar humor. De ser veldig alvorlig på det meste og det synes jeg er kjipt. Det blir så anstrengende å være rundt dem. 

Anonymkode: a5514...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet ikke hvor du har dem, og de kan være truende til det meste. De jeg har vært borti er veldig vanskelige å snakke med, oppfører seg/snakker spesielt. De hisser seg også lett over små ting, og forstår seg IKKE på humor. De greier bare aldri å være kule, men fryktelig fintfølende og med et barnslig følelsesspekter. Dem smiler/ler omtrent aldri, og er alvorlige i utgangspunktet.

Det er ikke så mange av dem, men på et lite sted kan slike få makt og likevel bli flere. Slike løper jeg ifra..

Flere som sliter med slike mennesker?

Anonymkode: 15ede...fbc

Jeg har opplevd hvordan det er når det er for stor konsentrasjon av, hva skal jeg si, negative mennesker. Eller, tapere? Når de vanlige, friske er for få, eller er underrepresentert slik at de aldri får satt i gang en positiv bølge. 

Mistenksomme, dramatikk , forstår ikke at man ikke har noe valg annet enn å ta det positivt. Hvilke valg har man? Være sur og gretten? Hvem gagner det? 

Var det i det hele tatt et valg til å begynne med? 

Anonymkode: 242bf...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg misliker sære og spesielle mennesker. De som alltid skal smile hele tiden, snakke med alle som helst vil være i fred, som skal jobbe i 150 på jobb og tror at andre liker den. Som alltid skal "shoppe" og "reise", skulle tro det var meget spesielle og unike aktiviteter bare de drev med slik de snakker om det. 

Anonymkode: efaf4...ffd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PregnantBlanket
3 minutter siden, Pysa skrev:

Min skrekk er mennesker som ikke har noen særheter. 

Agreed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker man ikke "sære" folk, så burde man kanskje ligge VELDIG langt unna Kvinneguiden...           

 :bond:              

Anonymkode: fbfac...400

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spesiell og sær, men kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen...

Anonymkode: b7c13...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selværklerte "kule" tenåringer er mine store skrekk. Digger folk som er litt spesielle. Mye mer interessante å snakke med.

Anonymkode: ad08b...863

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De beste er de som er sure og ikke sånne superpositive, glætte, oversosiale lufthoder - samtidig som de sånn sære som f.eks ikke liker gul mat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger lager jeg popcorn ene og alene for å slikke på dem og feste dem på katten. 'Slikke' er egentlig litt misvisende, siden popcornet løser seg opp hvis du beveger på tunga. Hemmeligheten er å bare dunke dem nedpå midten av tunga, som når du bruker et stempel, bare mye mer forsiktig. Så var det katten, da. Det er best å vente til den hopper opp og legger seg ved siden av deg. Hold popcornet gjemt under en pute så du ikke frister den. Kos med den til den sovner, så tar du frem bollen. Begynn fra halen og jobb deg oppover forsiktig, for pusen din trenger skjønnhetssøvnen sin den også. Problemet er jo gjerne at katter liker å sove på siden, så du får bare dekket den siden som peker opp, men øvelse gjør mester. En vakker dag fullfører du verket og da blir du svært så pop... ulær. 🍿🐱

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AmandaVI skrev:

Noen ganger lager jeg popcorn ene og alene for å slikke på dem og feste dem på katten. 'Slikke' er egentlig litt misvisende, siden popcornet løser seg opp hvis du beveger på tunga. Hemmeligheten er å bare dunke dem nedpå midten av tunga, som når du bruker et stempel, bare mye mer forsiktig. Så var det katten, da. Det er best å vente til den hopper opp og legger seg ved siden av deg. Hold popcornet gjemt under en pute så du ikke frister den. Kos med den til den sovner, så tar du frem bollen. Begynn fra halen og jobb deg oppover forsiktig, for pusen din trenger skjønnhetssøvnen sin den også. Problemet er jo gjerne at katter liker å sove på siden, så du får bare dekket den siden som peker opp, men øvelse gjør mester. En vakker dag fullfører du verket og da blir du svært så pop... ulær. 🍿🐱

❤️

Anonymkode: 35433...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AmandaVI skrev:

Noen ganger lager jeg popcorn ene og alene for å slikke på dem og feste dem på katten. 'Slikke' er egentlig litt misvisende, siden popcornet løser seg opp hvis du beveger på tunga. Hemmeligheten er å bare dunke dem nedpå midten av tunga, som når du bruker et stempel, bare mye mer forsiktig. Så var det katten, da. Det er best å vente til den hopper opp og legger seg ved siden av deg. Hold popcornet gjemt under en pute så du ikke frister den. Kos med den til den sovner, så tar du frem bollen. Begynn fra halen og jobb deg oppover forsiktig, for pusen din trenger skjønnhetssøvnen sin den også. Problemet er jo gjerne at katter liker å sove på siden, så du får bare dekket den siden som peker opp, men øvelse gjør mester. En vakker dag fullfører du verket og da blir du svært så pop... ulær. 🍿🐱

Er det feil at det første jeg tenkte var at jeg vil se bilde av dette...? :fnise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Daria skrev:

Er det feil at det første jeg tenkte var at jeg vil se bilde av dette...? :fnise: 

At ikke jeg har tenkt på det! 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 10.3.2019 den 0.56, AnonymBruker skrev:

Du vet ikke hvor du har dem, og de kan være truende til det meste. De jeg har vært borti er veldig vanskelige å snakke med, oppfører seg/snakker spesielt. De hisser seg også lett over små ting, og forstår seg IKKE på humor. De greier bare aldri å være kule, men fryktelig fintfølende og med et barnslig følelsesspekter. Dem smiler/ler omtrent aldri, og er alvorlige i utgangspunktet.

Det er ikke så mange av dem, men på et lite sted kan slike få makt og likevel bli flere. Slike løper jeg ifra..

Flere som sliter med slike mennesker?

Anonymkode: 15ede...fbc

Ha ha. Særlig. Tror du er et lite troll. Veldig mange her på kg som er fra små steder. 

Anonymkode: edd96...b05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Ha ha. Særlig. Tror du er et lite troll. Veldig mange her på kg som er fra små steder. 

 Anonymkode: edd96...b05

Er ikke alle som bare trasker rundt på Grunnerløkka eller på Frogner, vet du...      

Anonymkode: fbfac...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.3.2019 den 0.56, AnonymBruker skrev:

Du vet ikke hvor du har dem, og de kan være truende til det meste. De jeg har vært borti er veldig vanskelige å snakke med, oppfører seg/snakker spesielt. De hisser seg også lett over små ting, og forstår seg IKKE på humor. De greier bare aldri å være kule, men fryktelig fintfølende og med et barnslig følelsesspekter. Dem smiler/ler omtrent aldri, og er alvorlige i utgangspunktet.

Det er ikke så mange av dem, men på et lite sted kan slike få makt og likevel bli flere. Slike løper jeg ifra..

Flere som sliter med slike mennesker?

Anonymkode: 15ede...fbc

Jeg løper i fra deg. 

Anonymkode: 9b74e...6a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare overskriften får meg til å steile litt. For en merkelig uttalelse. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...