AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #1 Skrevet 9. mars 2019 Jeg hadde besøk av venninna, typen hennes og deres barn. Jeg og venninna lagde mat på kjøkkenet. Jeg gikk brått ut i gangen for noe- og der ser jeg at typen hennes brått lukker soveromsdøra mi (som jeg hadde lukket godt fordi jeg hadde stuet inn klesstativ, støvsuger, div rot i hui og hast fordi de skulle komme). Jeg latet som ingenting- og angrer nå, skulle ønske jeg spurte han hva han skulle på soverommet. Han har vært her mange ganger før og gikk ikke feil. Har du teorier på hvorfor han gjorde det? Kjenner at det var ubehagelig. Jeg føler han ville sjekke om det var ryddig også der (hele leiligheta strøken bortsett fra soverommet). Anonymkode: 01836...ae7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #2 Skrevet 9. mars 2019 Det er ikke uvanlig å gå feil, selv om han vet hvor f.eks. doen er. Lett å tenke feil.. Eventuelt kanskje ta en telefon privat, også gikk han på rommet ditt. Selvsagt uheldig, men kan være noe han tenkte var greit i og med at dere tydeligvis kjenner hverandre godt og han har vært der mange ganger. Han skulle garantert ikke sjekke om soverommet ditt var ryddig😄 Anonymkode: 5adf2...65b 10
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #3 Skrevet 9. mars 2019 Jeg hadde spurt om han lette etter noe. Og låst soveromsdøra neste gang (det gjør jeg når jeg får besøk av ei venninne med 4 unger uten oppdragelse). Anonymkode: 9f069...4b2 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #4 Skrevet 11. mars 2019 Hva skal du med teorier på hvorfor han gjorde det? Du får ikke svar uten å spørre han uansett. Anonymkode: 15279...fe9 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #6 Skrevet 11. mars 2019 Om de hadde med barn, (og kanskje du har barn) kan det være at noen av dem har åpnet soveromsdøra di, og han lukket den. Du sto og laget mat sier du, barn kan da være kjappe på å åpne ei dør. Ville virkelig ikke tenkt mer over dette. Ut ifra overskriften trodde jeg dette skjedde om natta når du lå der i senga og sov, men dette skjedde altså midt på dagen med dere begge i umiddelbar nærhet. Absolutt en ikke-sak.. Anonymkode: 95f7b...809 6
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #7 Skrevet 11. mars 2019 Jeg har tatt svigermor på fersken i å kikke inn på vaskerommet og soverommet vårt.🙄 De to rommene i huset som sjeldent er helt i orden, alt annet er strøkent til enhver tid. Folk altså. Han var sikkert skrekkelig nysgjerrig og tittet inn. Anonymkode: 669a6...e9b 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #8 Skrevet 11. mars 2019 Han var nok på jakt etter trusene dine. Anonymkode: 50887...3f3 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #9 Skrevet 11. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt svigermor på fersken i å kikke inn på vaskerommet og soverommet vårt.🙄 De to rommene i huset som sjeldent er helt i orden, alt annet er strøkent til enhver tid. Folk altså. Han var sikkert skrekkelig nysgjerrig og tittet inn. Anonymkode: 669a6...e9b Folk er forskjellige. Når vi har svigers på besøk er alle rom åpne for dem. Sånn er det også når vi er hos dem, vi har barn som løper over alt, plutselig skal de hoppe i senga til besteforeldre, og noen faller ut og slår seg. Da kommer vi foreldre inn på svigers sitt soverom. Når de er til oss synes de det er stas å få hjelpe til med hverdagssysler; de vasker klær og bretter dem, og vil gjerne bidra. Da hender det de går inn på soverommet vårt for å legge på plass ting. Svigermor har tilogmed stått for noe av innredninga på soverommet vårt, kommer jeg på nå, når jeg tenker meg om.. Skjønner ikke dette hysteriet med at folk ikke skal kunne se snurten av ens vaskerom eller soverom. Ja; vårt soverom er også privat, men det er altså ikke krise om nærmeste familie eller gode venner tilfeldigvis stikker hodet inn, uansett om det skyldes tilfeldig nyskjerrighet eller fordi et barn romsterer der inne.. Anonymkode: 95f7b...809 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #10 Skrevet 11. mars 2019 14 minutter siden, AnonymBruker said: Folk er forskjellige. Når vi har svigers på besøk er alle rom åpne for dem. Sånn er det også når vi er hos dem, vi har barn som løper over alt, plutselig skal de hoppe i senga til besteforeldre, og noen faller ut og slår seg. Da kommer vi foreldre inn på svigers sitt soverom. Når de er til oss synes de det er stas å få hjelpe til med hverdagssysler; de vasker klær og bretter dem, og vil gjerne bidra. Da hender det de går inn på soverommet vårt for å legge på plass ting. Svigermor har tilogmed stått for noe av innredninga på soverommet vårt, kommer jeg på nå, når jeg tenker meg om.. Skjønner ikke dette hysteriet med at folk ikke skal kunne se snurten av ens vaskerom eller soverom. Ja; vårt soverom er også privat, men det er altså ikke krise om nærmeste familie eller gode venner tilfeldigvis stikker hodet inn, uansett om det skyldes tilfeldig nyskjerrighet eller fordi et barn romsterer der inne.. Anonymkode: 95f7b...809 Det er gjerne på soverommet man har sexleketøyene, samt kanskje er der en sædflekk i sengetøyet man ikke rakk fikse før man skyndet seg på jobb den morningen. Kanskje gårsdagens skitne klær ligger på gulvet Anonymkode: 3afcd...891
Gjest NotYou Skrevet 11. mars 2019 #11 Skrevet 11. mars 2019 Låser alltid soverommet når vi har besøk. Opplever stadig at noen tar i dørhåndtaket og evt spør om hvorfor døren er låst. Som om de har rett på å vite hva jeg har inne på soverommet. Dette er både venner og familie som er på besøk. Aldri opplevd at tante/onkelbarna gjør det på f.eks bursdagsselskap. Ikke mulig å ta feil av badet og soverommet vårt.. Men en låst dør gjør jo folk enda mer nysgjerrige. Får jeg spørsmål om hvorfor døra er låst, så svarer jeg alltid at jeg ikke fikk tid til å ta ned sexhuska..
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #12 Skrevet 11. mars 2019 Hadde jeg ikke brydd meg om. Hvis du sto der i nattøy og sånn så hadde jeg skjønt det. Men det virket jo som du ikke var på rommet. Var du redd han skulle ta noe eller? Om det er rotete hadde jeg gitt blanke i. Det er mitt rom. Anonymkode: 57ba2...306 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #13 Skrevet 11. mars 2019 Folk som snoker på private rom og i private skap, skuffer og saker er ikke velkomne igjen hjemme hos meg. Såpass respekt forventer jeg at folk viser meg. Anonymkode: f149c...f85 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #14 Skrevet 11. mars 2019 3 timer siden, NotYou skrev: Låser alltid soverommet når vi har besøk. Opplever stadig at noen tar i dørhåndtaket og evt spør om hvorfor døren er låst. Som om de har rett på å vite hva jeg har inne på soverommet. Dette er både venner og familie som er på besøk. Aldri opplevd at tante/onkelbarna gjør det på f.eks bursdagsselskap. Ikke mulig å ta feil av badet og soverommet vårt.. Men en låst dør gjør jo folk enda mer nysgjerrige. Får jeg spørsmål om hvorfor døra er låst, så svarer jeg alltid at jeg ikke fikk tid til å ta ned sexhuska.. Hahaha 😄 Eller du kan si at du ikke har rukket å fjerne liket av postmannen enda. Anonymkode: 01836...ae7 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #15 Skrevet 11. mars 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Folk er forskjellige. Når vi har svigers på besøk er alle rom åpne for dem. Sånn er det også når vi er hos dem, vi har barn som løper over alt, plutselig skal de hoppe i senga til besteforeldre, og noen faller ut og slår seg. Da kommer vi foreldre inn på svigers sitt soverom. Når de er til oss synes de det er stas å få hjelpe til med hverdagssysler; de vasker klær og bretter dem, og vil gjerne bidra. Da hender det de går inn på soverommet vårt for å legge på plass ting. Svigermor har tilogmed stått for noe av innredninga på soverommet vårt, kommer jeg på nå, når jeg tenker meg om.. Skjønner ikke dette hysteriet med at folk ikke skal kunne se snurten av ens vaskerom eller soverom. Ja; vårt soverom er også privat, men det er altså ikke krise om nærmeste familie eller gode venner tilfeldigvis stikker hodet inn, uansett om det skyldes tilfeldig nyskjerrighet eller fordi et barn romsterer der inne.. Anonymkode: 95f7b...809 Flott at du har det sånn. Jeg derimot setter ikke pris på det. Når rom er lukket er det for at folk ikke skal gå inn der. Jeg synes ikke de har noe der å gjøre, med mindre jeg inviterer de inn. Anonymkode: 669a6...e9b 3
I Grosny Skrevet 11. mars 2019 #16 Skrevet 11. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flott at du har det sånn. Jeg derimot setter ikke pris på det. Når rom er lukket er det for at folk ikke skal gå inn der. Jeg synes ikke de har noe der å gjøre, med mindre jeg inviterer de inn. Anonymkode: 669a6...e9b Sånn er det vel i ditt hjem og hos dine nærmeste, men sånn er det ikke over alt. Ingen ting er en selvfølge.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #17 Skrevet 11. mars 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flott at du har det sånn. Jeg derimot setter ikke pris på det. Når rom er lukket er det for at folk ikke skal gå inn der. Jeg synes ikke de har noe der å gjøre, med mindre jeg inviterer de inn. Anonymkode: 669a6...e9b Veldig enig med deg. Jeg går aldri inn på andres soverom og jeg spør alltid hvilken dør det er til toalettet. Anonymkode: 01836...ae7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå