Gå til innhold

Hvorfor er russiske folk så sure?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor drikker de så mye vodka?

Hvorfor slår de damene sine?

Hvorfor er russere alltid sure? 

 

Anonymkode: 0e2ac...937

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mange russere kjenner du, TS?

Anonymkode: f724e...f42

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor mange russere kjenner du, TS?

Anonymkode: f724e...f42

Ikke så mange. Følger med i media og ser at det jeg mener stemmer. Har ikke behov for å bli kjent med så mange... 

Anonymkode: 0e2ac...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor drikker de så mye vodka?

Hvorfor slår de damene sine?

Hvorfor er russere alltid sure? 

 

Anonymkode: 0e2ac...937

Du kjenner feil russere. Russerne mine er hyggelige, snille og intelektuelle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, I Grosny skrev:

Du kjenner feil russere. Russerne mine er hyggelige, snille og intelektuelle.

Dine? Hva mener du? Har du kjøpt dem? 

Anonymkode: 0e2ac...937

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, I Grosny skrev:

Du kjenner feil russere. Russerne mine er hyggelige, snille og intelektuelle.

Mine russere også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor drikker de så mye vodka?

Hvorfor slår de damene sine?

Hvorfor er russere alltid sure? 

 

Anonymkode: 0e2ac...937

Er du dame i og med at du legger fokus på damer som offer her? Jeg synes det virker motsatt. Kjenner til et par menn som har funnet seg russerdamer, og de er ikke mye herre i eget hus lenger for å si det sånt. 

Russland er verdens største land og folketallet er mer enn dobbelt av Norge, så du kan ikke generalisere  slik. 

Anonymkode: f3f05...225

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med dine forutinntatte holdninger ellers? Hvordan er dansker, svensker, finner, amerikanere, polakken og grekere?

Anonymkode: 57b69...f1c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russere drikker mye vodka, det er jo sant. På landsbygda og i fattige områder så er det mye alkoholproblemer.

Men de er ikke så sure, men de har en litt mer hardere måte å snakke på, så de virker sure. Men de jeg kjenner er blide og smarte folk.

Anonymkode: 38653...3cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt av en tv-dokumentar her om dagen. Det er visst et stort problem i Russland at ektemenn slår konene sine og mishandler dem. Tusenvis av russiske kvinner blir hver dag slått av mennene sine.

Det var snakk om en ny lov som bøtela menn som slår konene sine. Men den kommer ikke til noe nytte, sa programlederen, for pengene til den boten blir tatt av husholdningsbudsjettet, og det vil jo ikke konene lide under. Så dermed anmelder de ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russere er mer direkte enn vestlige, mens man i Amerika og til en viss grad her spiller overhyggelig mot en person mens man sier sin egentlige mening til andre etterpå så sier russerne det som det er. Dem later ikke som om dem er glade om dem ikke er glade, synes de at du snakker tull så sier de at du snakker tull. 

Direkte ufiltrert ærlighet, noe våre skjøre vestlige følelser ikke er vant til lengre. 

Anonymkode: 7b8b4...493

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Million skrev:

Så litt av en tv-dokumentar her om dagen. Det er visst et stort problem i Russland at ektemenn slår konene sine og mishandler dem. Tusenvis av russiske kvinner blir hver dag slått av mennene sine.

Det var snakk om en ny lov som bøtela menn som slår konene sine. Men den kommer ikke til noe nytte, sa programlederen, for pengene til den boten blir tatt av husholdningsbudsjettet, og det vil jo ikke konene lide under. Så dermed anmelder de ikke.

Det var ikke en ny lov, men at de har avkriminalisert visse typer vold i hjemmet, dvs vold som ikke fører til fysiske skader. Du kan altså slå ektefellen og barna dine så mye du vil så lenge det ikke fører til f.eks. hjernerystelse eller beinbrudd. 

Anonymkode: b6bd7...f3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Norge pakker vi inn alt flr vi sier no og er redd for å virke uhyggelige. Russere er direkte og kan virke ekle. Det samme med øst europeere latvia osv. Syntes det er hyggeligere med koselig stemning fremfor for direkte holdning. Folk er snillere med hverandre når er opplært til å smile og ta hensyn. 

Anonymkode: 68729...117

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onde mennesker er sure slik er det bare.

Anonymkode: 5e102...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, I Grosny said:

Du kjenner feil russere. Russerne mine er hyggelige, snille og intelektuelle.

Så intelektuelle at de tror på all svada som kommer fra Kreml og at CIA-agenter ødela Sovjetunionen. Veldig smarte mennesker ja :ler:

Anonymkode: 5a2ca...264

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som vet hvorfor alle de har lik sveis? :) 

Anonymkode: 0e2ac...937

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de russerne jeg kjenner er slik. Hyggelige og trivelige folk. 

Faktisk flere av dem er ikke spesielt glad i vodka, men øl derimot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må se litt bort ifra de russerne dere kjenner og se på faktaene i Russland. 

Det er et økende problem med fyll blant menn det borte. 

Dette gjelder selvfølgelig ikke ALLE russere men MANGE av dem. 

Anonymkode: 7cba2...a44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I Norge pakker vi inn alt flr vi sier no og er redd for å virke uhyggelige. Russere er direkte og kan virke ekle. Det samme med øst europeere latvia osv. Syntes det er hyggeligere med koselig stemning fremfor for direkte holdning. Folk er snillere med hverandre når er opplært til å smile og ta hensyn. 

Anonymkode: 68729...117

Eh nei? Synd vi er ganske direkte jeg. Men vi prøver å la vær å såre folk da. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Russere er mer direkte enn vestlige, mens man i Amerika og til en viss grad her spiller overhyggelig mot en person mens man sier sin egentlige mening til andre etterpå så sier russerne det som det er. Dem later ikke som om dem er glade om dem ikke er glade, synes de at du snakker tull så sier de at du snakker tull. 

Direkte ufiltrert ærlighet, noe våre skjøre vestlige følelser ikke er vant til lengre. 

Anonymkode: 7b8b4...493

Til dels enig at amerikanere er litt overfladiske. I Russland har de ikke lover mot sånne ting. De hadde det før men det er ikke det lenger. Syns det virker mer som de er uhøfflige. Det er mange måter å si meningene sine på. Behøver ikke være helt  vodkafjern. 

Anonymkode: 0e2ac...937

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...