Gå til innhold

Er det ikke vanlig å sende invitasjonskort lengre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller er det bare vanlig med grupper på fb hvor de som skal delta på festen melder seg? Fikk en lapp i posten i dag med bilde av en champagneflaske og et glass som var printet ut. Dette er til en 30-årsdag hvor tre skal feire sammen. Ble litt overrasket over lappen, som også lå i stor konvolutt som var dobbelt så stor som lappen. Er det normalt eller? Ventet jo et ordentlig kort, men det er kanskje helt ut? 

Er det forskjell på begivenheter kanskje? Ble bare litt skuffet. 

Anonymkode: 8f956...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De eneste invitasjonene jeg får i posten er til bryllup. 

Anonymkode: 85165...371

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller er det bare vanlig med grupper på fb hvor de som skal delta på festen melder seg? Fikk en lapp i posten i dag med bilde av en champagneflaske og et glass som var printet ut. Dette er til en 30-årsdag hvor tre skal feire sammen. Ble litt overrasket over lappen, som også lå i stor konvolutt som var dobbelt så stor som lappen. Er det normalt eller? Ventet jo et ordentlig kort, men det er kanskje helt ut? 

Er det forskjell på begivenheter kanskje? Ble bare litt skuffet. 

Anonymkode: 8f956...69e

Hvorfor betale i dyre dommer for noe du kan sende elektronisk? Postmannen er og blir for kostbar og for langsom. 

Anonymkode: 0e128...f21

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sendt ut invitasjonene til dåp på SMS de to siste gangene. Alle har tålt det helt fint. Til og med oldemor. Kanskje du er litt gammeldags?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor betale i dyre dommer for noe du kan sende elektronisk? Postmannen er og blir for kostbar og for langsom. 

Anonymkode: 0e128...f21

Jo greit nok det, men nå fikk vi jo denne lappen da, så de betalte jo uansett. Hadde jo vært hyggelig med et kort mener jeg. Men tar høyde for at jeg tar feil. Ble bare litt forundret som at de måtte sende ut uten egentlig å bry seg stort om gjestene. Sikkert meg da. 

Anonymkode: 8f956...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, atropos skrev:

Vi har sendt ut invitasjonene til dåp på SMS de to siste gangene. Alle har tålt det helt fint. Til og med oldemor. Kanskje du er litt gammeldags?

Antageligvis 😄 ser jo det her nå. Godt å se det da, så ble litt lettet. 

Anonymkode: 8f956...69e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ble bare litt forundret som at de måtte sende ut uten egentlig å bry seg stort om gjestene. Sikkert meg da. 

Det er et jævla kort...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inviterer vi alltid med kort i posten, litt nostalgi i det syntes jeg, så enig med ts -koselig å få noe annet i postkassa en reklame og en faktura i ny og ned😊

Anonymkode: db5d7...14d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor forventer du en «skikkelig» invitasjon? Er det ikke bra nok for deg å få en selvlaget invitasjon? 

Anonymkode: a5a43...f39

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner litt hva du mener. Når de først tar seg bryet med å sende det, kan det godt være noe mer enn et bilde printet ut på hva jeg antar er et vanlig A4-ark. I så fall kunne de ikke gjerne sendt en sms. 

Anonymkode: 80012...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her inviterer vi alltid med kort i posten, litt nostalgi i det syntes jeg, så enig med ts -koselig å få noe annet i postkassa en reklame og en faktura i ny og ned😊

Anonymkode: db5d7...14d

Ja det har vært snakket om og planlagt. Syns det er så hyggelig med et kort, men tror vi er litt ute 🙂 de snakket om å lage kort og jeg så frem til å motta det. Ingen krise da, men følte det litt rart å motta bare. 

Anonymkode: 8f956...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestiller på Optimalprint. Sender i posten med personlig voksstempel som forsegling bakpå. Vokssegl.

Synes det er vakkert.

 

DF93E7DB-8314-41ED-8DD0-F9610A85A8DB.jpeg

Endret av Wonders
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner litt hva du mener. Når de først tar seg bryet med å sende det, kan det godt være noe mer enn et bilde printet ut på hva jeg antar er et vanlig A4-ark. I så fall kunne de ikke gjerne sendt en sms. 

Anonymkode: 80012...9dc

Ja, det var som et a-4 ark delt på fire deler og en stor konvolutt. Skjønte ikke helt, men for all del, jeg ble bare litt lang i maska. Måtte bare høre litt her. Godt noen ihverfall skjønner litt hva jeg mener tross alt. Jeg følte jeg måtte se litt synspunkter her 🙂

Anonymkode: 8f956...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det var som et a-4 ark delt på fire deler og en stor konvolutt. Skjønte ikke helt, men for all del, jeg ble bare litt lang i maska. Måtte bare høre litt her. Godt noen ihverfall skjønner litt hva jeg mener tross alt. Jeg følte jeg måtte se litt synspunkter her 🙂

Anonymkode: 8f956...69e

Men hvorfor det store behovetfor å lage en sak ut av det? Det er en filleting. La det være liksom 

Anonymkode: a5a43...f39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, abc123detvardet skrev:

Det er et jævla kort...

Jeg har en stor ramme hvor jeg har samlet kort og innbydelser. Fin å minnes med å se på. Jeg tar vare på sånt. Men skjønner jo at alle ikke er som meg 🙂

Anonymkode: 8f956...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor det store behovetfor å lage en sak ut av det? Det er en filleting. La det være liksom 

Anonymkode: a5a43...f39

Ja sant. Jeg overtenker vel her. Uansett så gleder jeg meg til festen da. Men godt å se at noen skjønner litt hva jeg mener også da. 

Anonymkode: 8f956...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det var ufattelig hyggelig at du i det hele tatt fikk en invitasjon på papir jeg da :) Jeg kan vel knapt huske når jeg sist fikk en invitasjon som ikke var på Facebook eller SMS.... Til og med den siste dåpen jeg var i fikk jeg i Messenger tror jeg. ikke at det spiller noen rolle, men litt stas med de korta :) Hadde blitt superglad for noe som var printet jeg da 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det var som et a-4 ark delt på fire deler og en stor konvolutt. Skjønte ikke helt, men for all del, jeg ble bare litt lang i maska. Måtte bare høre litt her. Godt noen ihverfall skjønner litt hva jeg mener tross alt. Jeg følte jeg måtte se litt synspunkter her 🙂

Anonymkode: 8f956...69e

Mamma gjør det med julegaver noen ganger 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sirah skrev:

Syntes det var ufattelig hyggelig at du i det hele tatt fikk en invitasjon på papir jeg da :) Jeg kan vel knapt huske når jeg sist fikk en invitasjon som ikke var på Facebook eller SMS.... Til og med den siste dåpen jeg var i fikk jeg i Messenger tror jeg. ikke at det spiller noen rolle, men litt stas med de korta :) Hadde blitt superglad for noe som var printet jeg da 😂

Ja og nå følte jeg meg ikke helt bra. Klart det er hyggelig! Veldig koselig med noe "håndfast". Håper du får kort eller en noe håndskrevet neste gang 🙂

Anonymkode: 8f956...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...