Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Meg og bestekompisen min har diskutert en god del i det siste. Det er en del det at jeg gjør feil. Skulle møte ham rett etter skolen, men måtte hjem og hente litt klær først og glemte å si ifra. Ble ca 5-10 min forsinket. Sa ifra i det han spurte hvor jeg var.. Dette ble han så sint for, han kjeftet på meg i ca 1 time for det midt i byen. Han var med meg i det jeg skulle til psykologen etter at jeg sov hos ham, han spurte om å få bli med meg inn for han ville høre om mine problemer.. Jeg sa nei til ham, at jeg ikke ville det... Han ble skuffet idet jeg sa nei, nå bruker han dette mot meg og idet jeg spør han om noe sier han bare at jeg får ikke vite om ditt privat liv da får ikke du vite om mitt.. JEg har svart på alt han har spurt meg om hver gang.. Vil berre ikke at han skal være sint på meg.. I det vi kranglet i byen sa an at jeg ikke hadde kontroll over noe, at jeg ikke hadde kontroll over livet mitt eller noe. 

Anonymkode: 0961a...8b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har sikkert et forbedringspotensial mtp gi beskjed når du er forsinket/forandrer planene. Men han vennen din bør du ikke fortelle for mange private ting til. Han virker ikke som en veldig god venn. Dessverre.

Anonymkode: e4968...446

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...