Gå til innhold

Hvilken kake(mest mager)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nådd et stort vektmål og skal i tillegg feire at jeg har kapret drømmejobben. Woho! Så jeg og bestevenninna skal ut og spise et kakestykke:P Stedet vi skal på har stort utvalg, er det noen kaker som jevnt over er litt magrere enn andre? Jeg liker aller slags kaker nerså bløtkake, så er ikke så nøye hvilken jeg tar. Ja, jeg vet kake ikke akkurat er det magreste sånn til å begynne med:p

Anonymkode: 6ef04...cfe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen kaker er direkte "magre". Når du først skal unne deg noe for å feire, velg et lite stykke av den du syns ser best ut, evt. del et stort stykke med noen. Spis langsomt og nyt øyeblikket. :)  Er det kake du vil ha, så skal du unne deg det og kose deg med det for en gangs skyld. Gratulerer. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Her er et godt tips: Ikke belønn vektnedgang med mat. Feiring er noe helt annet. Gratulerer med ny jobb forresten! 

Et tips til: Venn deg til ditt "nye" liv som normalvektig, jo før jo heller. Feiring (og kake) er en del av livet, og det et ditt privilegium, såvel som ditt ansvar, å velge det du selv mener er best, akkurat i den situasjonen. En pølse i slaktetida, eller ett kakestykke på kafe én dag, det er ingenting i det lange løp. Og det er det lange løp du er i. 

Anonymkode: 3a14b...894

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Velg den type kake du liker aller best. Og nyt den. Gratulere!

Anonymkode: 2abfb...5ba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke at noen bryr seg sikkert, men det endte med en gulrotkake jeg brukte 30 minutter på å spise så den skulle vare lengst mulig :fnise:  Nam nam! :biggrin:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En halv time på et kakestykke? Er det bra?

Anonymkode: 3a14b...894

AnonymBruker
Skrevet
På 10.3.2019 den 0.09, AnonymBruker skrev:

Ikke at noen bryr seg sikkert, men det endte med en gulrotkake jeg brukte 30 minutter på å spise så den skulle vare lengst mulig :fnise:  Nam nam! :biggrin:

Verden går av hengslene! Det er en kake. Resten av uka er det gulrøtter og brokkoli. Det går nok bra, skal du se.

Anonymkode: ca454...813

AnonymBruker
Skrevet

Eplekake hvor det er mye epler. Fløteboller. 

Anonymkode: 112a8...76e

AnonymBruker
Skrevet

Bløtkake

Anonymkode: dd7ab...bc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...