AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #1 Skrevet 8. mars 2019 Jeg har nådd et stort vektmål og skal i tillegg feire at jeg har kapret drømmejobben. Woho! Så jeg og bestevenninna skal ut og spise et kakestykke:P Stedet vi skal på har stort utvalg, er det noen kaker som jevnt over er litt magrere enn andre? Jeg liker aller slags kaker nerså bløtkake, så er ikke så nøye hvilken jeg tar. Ja, jeg vet kake ikke akkurat er det magreste sånn til å begynne med:p Anonymkode: 6ef04...cfe
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2019 #2 Skrevet 8. mars 2019 Ingen kaker er direkte "magre". Når du først skal unne deg noe for å feire, velg et lite stykke av den du syns ser best ut, evt. del et stort stykke med noen. Spis langsomt og nyt øyeblikket. Er det kake du vil ha, så skal du unne deg det og kose deg med det for en gangs skyld. Gratulerer. 8
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #3 Skrevet 8. mars 2019 Her er et godt tips: Ikke belønn vektnedgang med mat. Feiring er noe helt annet. Gratulerer med ny jobb forresten! Et tips til: Venn deg til ditt "nye" liv som normalvektig, jo før jo heller. Feiring (og kake) er en del av livet, og det et ditt privilegium, såvel som ditt ansvar, å velge det du selv mener er best, akkurat i den situasjonen. En pølse i slaktetida, eller ett kakestykke på kafe én dag, det er ingenting i det lange løp. Og det er det lange løp du er i. Anonymkode: 3a14b...894 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #4 Skrevet 8. mars 2019 Velg den type kake du liker aller best. Og nyt den. Gratulere! Anonymkode: 2abfb...5ba 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #5 Skrevet 9. mars 2019 Ikke at noen bryr seg sikkert, men det endte med en gulrotkake jeg brukte 30 minutter på å spise så den skulle vare lengst mulig Nam nam! Anonymkode: 6ef04...cfe 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #6 Skrevet 10. mars 2019 En halv time på et kakestykke? Er det bra? Anonymkode: 3a14b...894
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #7 Skrevet 11. mars 2019 På 10.3.2019 den 0.09, AnonymBruker skrev: Ikke at noen bryr seg sikkert, men det endte med en gulrotkake jeg brukte 30 minutter på å spise så den skulle vare lengst mulig Nam nam! Anonymkode: 6ef04...cfe Verden går av hengslene! Det er en kake. Resten av uka er det gulrøtter og brokkoli. Det går nok bra, skal du se. Anonymkode: ca454...813
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #8 Skrevet 11. mars 2019 Eplekake hvor det er mye epler. Fløteboller. Anonymkode: 112a8...76e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå