Gå til innhold

71*c Nord - Kjendis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå, hva tror dere om årets deltagere?  Jeg har allerede en favoritt i Thomas Aalsgård :)  (og så liker jeg Mini, men lurer på om han kan bli "litt mye" for noen :fnise:)

Anonymkode: 97eb8...92e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får litt noia av den overskriften der jeg... 71*c nord? 

Men synes denne sesongen virker lovende, mange morsomme deltakere. Også ser det ut som det blir litt drama og det liker jeg. 😁

Anonymkode: a2d26...69e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får litt noia av den overskriften der jeg... 71*c nord? 

Men synes denne sesongen virker lovende, mange morsomme deltakere. Også ser det ut som det blir litt drama og det liker jeg. 😁

Anonymkode: a2d26...69e

Haha....grader celsius 😂

Anonymkode: cedc1...992

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Hva slags "kjendiser" skal være med?      

Anonymkode: be922...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Alsgaard veldig godt, han er så behagelig. Ikke maser han og ikke er han too much. 

Anonymkode: 16c06...a15

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Heier også på Alsgård, men han røpet på Nitimen her om dagen at han ikke kom så langt😭 det er kjipern isåfall!! 

 

Anonymkode: d0644...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

Heier også på Alsgård, men han røpet på Nitimen her om dagen at han ikke kom så langt😭 det er kjipern isåfall!! 

 

Anonymkode: d0644...e6b

Spoiler

Å nei, det var synd. 

 

Anonymkode: 16c06...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig mye sutring i team Lindesnes. 

Anonymkode: 4e7d2...98b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig mye sutring i team Lindesnes. 

Anonymkode: 4e7d2...98b

Så enig! Er så stor forskjell på de to lagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, vintage skrev:

For en usmakelig kranglefant han Yousef Hadaoui er. 

Han er ikke så veldig trivelig i den settingen der, men samtidig forstår jeg hans frustrasjon, når han blir nedstemt hver gang han kommer med et forslag.

Vita også er temmelig uspiselig, for ikke å snakke om surt tryne. Det går an å oppføre seg. Håper hun er den første som må reise hjem av de som blir merket.

Anonymkode: cedc1...992

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, vintage skrev:

For en usmakelig kranglefant han Yousef Hadaoui er. 

Er ikke så begeistret over attitude til Vita Mashadi heller. Utrolig nedlatende og frekk!

Anonymkode: 04576...648

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke så begeistret over attitude til Vita Mashadi heller. Utrolig nedlatende og frekk!

Anonymkode: 04576...648

Har fått veldig lite sansen for hun og søstra nå etter å ha sett de i forskjellige programmer... 

Anonymkode: a5858...c73

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle disse "utslagskonkurransene" mot slutten av episodene er jo fullstendig BINGO å være med på. Deltakerne kunne jo like gjerne ha trukket lodd  eller noe, for å trekke en tillfeldig person som er nødt til å reise hjem igjen. 

I en tidligere sesong av et vanlig opplegg, så var det bare FIRE personer igjen. Da ble det to grupper, med to personer på hvert lag. På taper-laget var det to kvinner, hvor den ene kvinnen gjorde godt over nitti prosent av alt arbeidet. Tok absolutt ALT med kart og kompass, og bar til og med en del utstyr (eller hele ryggsekken) til den andre kvinnen + hennes eget utstyr. Men i den aller siste øvelsen / utslaget, så var hun på nære nippet til å bli slått ut bare på grunn av noen domino-brikker om jeg ikke husker helt feil. 

Anonymkode: be922...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har blanda følelser med Yosef. 

Synd at det ble så negativt, må være veldig kjipt å føle seg sånn alene og at han ikke blir hørt. 

Samtidig synes jeg han var ganske ufin til tider. 

Var nok til det beste å gi seg 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hva Mia Gundersen gjør i dette programmet. Utrent og lite motivert. Sinker gruppen og klager støtt. At hun i tillegg ikke klarer å ta sekken sin, sier meg at hun burde hatt innsikt nok til å takke nei. 

Anonymkode: cedc1...992

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fatter ikke hva Mia Gundersen gjør i dette programmet. Utrent og lite motivert. Sinker gruppen og klager støtt. At hun i tillegg ikke klarer å ta sekken sin, sier meg at hun burde hatt innsikt nok til å takke nei. 

Anonymkode: cedc1...992

Det kan man si. Samtidig ønsker nok produsentene seg en "svak" deltaker,  hadde det ikke vært henne, hadde det vært en annen.  Noen må nødvendigvis være den dårligste. 

(Og kommer man på lag med Thomas Alsgaard vil jo de aller, aller fleste falle gjennom.  Han kunne sikkert gjennomført de fysisk krevende oppgavene dobbelt så raskt som nesten beste deltaker).

Anonymkode: 726b7...71c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde egentlig en del å komme med, men 71 stjerne celsius nord... 😑

Anonymkode: 1f503...085

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...