Gå til innhold

Hva er din favoritt måned? Begrunn gjerne hvorfor


AnonymBruker

Hva er din favoritt måned? Og hvorfor?  

58 stemmer

  1. 1. Hva er din favoritt måned? Og begrunn gjerne hvorfor!

    • Januar
      3
    • Februar
      0
    • Mars
      1
    • April
      5
    • Mai
      14
    • Juni
      8
    • Juli
      11
    • August
      1
    • September
      4
    • Oktober
      2
    • November
      1
    • Desember
      8


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Zaga skrev:

Juli. Liker sommeren best. Lange lyse varme dager. Jeg er mørkeredd så.. 

For hundenes del så er det best i september og oktober fordi da er det ikke båndtvang i skogen sånn at de kan løpe løse der. Før snøen kommer. Da blir det enten ikke brøyta sånn at bilene kan parkere på parkeringsplassen, eller så blir det skiløyper. Og nå i mars så er det bare is og man går på is i skogen. Og endelig når det blir bart i skogen 1.april så er det båndtvang helt til 20.august. Så ja liker mai, juni, juli, august, september og oktober best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mai! 😍 

Hva er det å ikke like med den måneden? Jeg har bursdag i mai, venter mitt første barn i mai, 17. mai, Norge ser utrolig vakkert ut etter en lang vinter, temperaturen stiger osv osv :) 

Anonymkode: e29f8...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desember på grunn av julen og det som hører til. I tillegg til tradisjonen jeg har med familien og noen andre å feire når solen snur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mai, lyst døgnet rundt, passelig varmt i nord på den tiden🙂

Elsker deretter høsten slutten av august og september, passelig temperatur, og kunne sitte i mørket med bål og kaffe på kvelden😀

Anonymkode: 2b992...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juni. Starten på sommeren, men ofte ikke like varm som juli (liker ikke når det er for varmt). Kan gå i sommerkjolene mine og sandaler. Grilling og kose oss på verandaen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juli for da har jeg ferie og tempraturen er så høy at jeg kan bruke kjoler hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mai. Mange fridager, billig å reise til syden, man kan starte badesesongen i Norge, lyse dager, snøen er borte og det er enda ikke uutholdelig varmt (som juli). 

I tillegg kan man glede seg til at sommerferien er like rundt hjørnet. 

Anonymkode: be64f...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotYou

Januar, for vi reiser alltid til Gran Canaria hele januar. Å slippe den måneden i Norge gjør den til favoritten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mai. Det er noe magisk med den måneden. Misliker 17.mai da, så det er et minus :) 

Ellers liker jeg veldig godt oktober, for det er mørkt og kaldt og masse stygt vær og halloween:hjerter_rundt:

Anonymkode: 10d53...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mai! 😍

Vi har hele sommeren foran oss, dagene er lyse, ofte varme og deilige 😁 Jeg elsker våren og det er liksom i sent april/tidlig mai at våren virkelig blomstrer opp! Løvetenner og kirsebærtrær overalt, det er så deilig å gå på tur ute på denne tiden når det er sol, alt er så fint! Og mai føler jeg vi er ofte ganske heldige med når det kommer til fint vær, her på vestlandet iallefall. Gleder meg!

Anonymkode: 62904...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakler mellom juni og september. Juni er nydelig med lange, lyse kvelder og forventning om sommeren som kommer. Men den tidlige høsten er også nydelig, med klar luft og begynnende høstfarger... Så september topper nok lista.

Mai er også fin, men alt stresset med 17. mai, eksamens/tentamenssesong og en zillion avslutninger trekker ned for mitt vedkommende. Kanskje den blir favoritten når jeg ikke har skolebarn lenger :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...