AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #1 Skrevet 5. mars 2019 Dette kan kanskje bli gjenkjent, men pytt. Har ingen andre å snakke med akkurat nå.. trenger bare å få ut ting.. For noen dager siden fortalte jeg kompisen min at jeg likte han.. litt indirekte. Jeg er ikke superforelsket, men betatt. Vi har vært venner i mange år. De siste månedene har vi gjort mye som har vært mer enn vennskapelig (klint, kost og han har vist sjalusi ovenfor mine andre kompiser, osv). Jeg la egentlig ikke så mye i det, for jeg har ikke villet anta noe. Men i det siste har jeg tenkt svært mye på det, og har vært redd for at vennskapet skulle gå dunken.. så jeg snakket med han før helgen. Jeg ante egentlig ingenting om hva han tenkte, så jeg var åpen for det meste. Han sa at han ikke hadde tenkt på det slik, og han ble veldig overrasket, tror jeg.. og det overrasket egentlig meg litt, da jeg har hatt en magefølelse på at han likte meg. (Ikke at det betyr at han vil noe mer, men). Vi fikk snakket ut om det, og han sa han måtte tenke på dette. Jeg tror ikke vennskapet ryker, men er jo litt skuffa og lei meg. Men jeg er likevel glad for at jeg holdt igjen på følelsesfronten.. Off, kjærligheten er vanskelig.. 💔 Anonymkode: 07503...a39 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #2 Skrevet 6. mars 2019 Han virker jo noe spesiell om han tenker at det er normalt å kline med og tafse på venninnene sine. Han er kanskje mer materiale for en eller annen sær sekt der alle ligger med alle, enn han er kjæreste-materiale? Anonymkode: bcdcd...b87 14
Duff Skrevet 6. mars 2019 #4 Skrevet 6. mars 2019 Det virker jo litt rart å tafse og kline med en venn og ikke ha noen tanker eller følelser omkring det. Jeg ville snakket med han igjen og sagt at det må bli slutt på å leke kjærester hvis ikke det er det som er meningen. 7
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #5 Skrevet 6. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Han virker jo noe spesiell om han tenker at det er normalt å kline med og tafse på venninnene sine. Han er kanskje mer materiale for en eller annen sær sekt der alle ligger med alle, enn han er kjæreste-materiale? Anonymkode: bcdcd...b87 5 timer siden, Duff skrev: Det virker jo litt rart å tafse og kline med en venn og ikke ha noen tanker eller følelser omkring det. Jeg ville snakket med han igjen og sagt at det må bli slutt på å leke kjærester hvis ikke det er det som er meningen. Jeg er enig med dere 😛 Virker som om han ble tatt skikkelig på senga haha. Og vil ikke gå i detaljer, men han har gjort mye mer som skulle ha tilsagt at han i hvert fall likte meg noe. Føler også det er litt sært kanskje. Men jeg kan jo ikkje styre hva han føler.. Anonymkode: 07503...a39
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #6 Skrevet 6. mars 2019 Og jeg sa til han at alt mellom oss måtte stoppe med en gang. Så jeg satte ned foten. Dét synes han var «synd da». Anonymkode: 07503...a39 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #7 Skrevet 6. mars 2019 Må bare få ut mer 😕 Vi har ikke snakket på mange dager nå. Synes det egentlig er helt ok. Men føler meg litt flau som fortalte det, men samtidig hadde det kanskje ikkje hjulpet å trekke meg unna han. Da hadde han sikkert spurt hva greia var. Samtidig er jeg fortsatt litt sjokkert over situasjonen. At han tom har blitt sjalu, men ikkje likt meg et snev. Vet ting sikkert ordner seg. Men nå er det litt kjipt. Anonymkode: 07503...a39
Duff Skrevet 6. mars 2019 #8 Skrevet 6. mars 2019 Skjønner at det er litt kjipt nå men det var veldig bra du sa ifra. Iom du begynte å få følelser kunne dette utviklet seg til noe skikkelig vondt hvis det hadde fortsatt og han ikke mente noe med det. Vær stolt av det selv nå. 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #9 Skrevet 6. mars 2019 5 minutter siden, Duff skrev: Skjønner at det er litt kjipt nå men det var veldig bra du sa ifra. Iom du begynte å få følelser kunne dette utviklet seg til noe skikkelig vondt hvis det hadde fortsatt og han ikke mente noe med det. Vær stolt av det selv nå. Takk ❤️ Og ja, jeg er glad jeg sa ifra før jeg ble ordentlig forelska. Har ikkje kjærlighetssorg eller noe, men klart det er kjipt. Glad jeg holdt igjen og ikkje kasta meg ut i noe. (Har dårlige erfaringer med det fra før av). Bare hater at ting er awkward. Er litt redd for vennskapet. Men håper vi kan møtes igjen om en stund og legge ting bak oss.. Anonymkode: 07503...a39
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #10 Skrevet 6. mars 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: De siste månedene har vi gjort mye som har vært mer enn vennskapelig (klint, kost og han har vist sjalusi ovenfor mine andre kompiser, osv) Kanskje han har tenkt på at dere kunne være "Venner med fordeler" dvs et uforpliktende "forhold"? Anonymkode: 0b9b1...bb3 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #11 Skrevet 6. mars 2019 Uansett var det dårlig gjort av han å gjøre slik mot deg. En ekte venn ville ikke gjort slikt. Anonymkode: 0b9b1...bb3 7
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #12 Skrevet 6. mars 2019 Dessverre er det en del menn som har kvinnelige venner kun fordi de håper på sex. Jeg vet ikke om han du forteller om er slik. Anonymkode: 0b9b1...bb3 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #13 Skrevet 6. mars 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uansett var det dårlig gjort av han å gjøre slik mot deg. En ekte venn ville ikke gjort slikt. Anonymkode: 0b9b1...bb3 Ja. Vi har jo vært to om dette, men likevel så synes jeg det er synd. Heldigvis har vi ikkje ligget sammen.. Jeg vet at en del mannlige venner kan ønske sex fra venninner, men vi har jo vært venner i over 3 år nå. Synes det er skikkelig dritt om han har tenkt på meg på den måten, prøvd seg som han nå har gjort, liksom uten å tenke på konsekvensene. Vet menn er logiske. Men at han blir helt mind-blown av at jeg tenkte på noe annet, sier kanskje sitt. 😕 Glad jeg tok det opp. Han er jo egentlig en veldig grei fyr.. men synes også igrunn det er litt dårlig gjort, selv om jeg var med på det jeg også. Bare glad det aldri gikk lengre. Anonymkode: 07503...a39 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #14 Skrevet 6. mars 2019 Hadde det vært en kvinne så hadde det stått 3 sider med at hun er luremus og inviterte til noe mer🙄 Anonymkode: 3c3d4...a3d 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #15 Skrevet 6. mars 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Og jeg sa til han at alt mellom oss måtte stoppe med en gang. Så jeg satte ned foten. Dét synes han var «synd da». Anonymkode: 07503...a39 Gud bedre, hørtes nøyaktig ut som han som først ville date meg, for så bare bære fuckfriend... 🙄 blir helt matt av slike folk. Anonymkode: d9ef1...51f 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #16 Skrevet 6. mars 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gud bedre, hørtes nøyaktig ut som han som først ville date meg, for så bare bære fuckfriend... 🙄 blir helt matt av slike folk. Anonymkode: d9ef1...51f Jeg vet! Var han en kompis, eller bare en date? Det er så mange som er slik. Det gjelder å følge magefølelsen, men når en fyr gjør ting, over tid, som skulle tilsi noe annet, vil man jo gjerne tro på det han viser med handling. Jeg bare synes at dette også er ekstra sårende, nettopp fordi vi var så nære venner. 😕 Hvis han ønsket et fwb-forhold, så kunne han vel ha valgt seg ut ei anna dame da? Og jeg var ikke "tilgjengelig" i starten av dette, heller. Faktisk har jeg vært ganske reservert og skeptisk. Nei, jeg er faktisk veldig irritert og lei meg over oppførselen hans nå.. Anonymkode: 07503...a39
Duff Skrevet 7. mars 2019 #17 Skrevet 7. mars 2019 Om vennskapet går fyken pga dette så vet du hva slags venn han er. Han er en som bruker venninnene til mere enn vennskap. La oss håpe at han manner seg opp og fortsetter å være der han skal være som en venn. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #18 Skrevet 7. mars 2019 7 minutter siden, Duff skrev: Om vennskapet går fyken pga dette så vet du hva slags venn han er. Han er en som bruker venninnene til mere enn vennskap. La oss håpe at han manner seg opp og fortsetter å være der han skal være som en venn. Ja.. Jeg tror neppe han fortsetter å prøve seg, for det ga jeg beskjed om at jeg ikkje var interessert i. Men likevel har han såret meg. Jeg er faktisk litt usikker på hva jeg vil. Føler meg litt brukt. Skal selvsagt tenke nøye gjennom dette, for per nå er det fortsatt ganske ferskt. Og om han skulle fortsette å prøve seg, så kommer jeg til å kutte kontakten og gir klar beskjed om at slik oppførsel ikkje er greit. Anonymkode: 07503...a39 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #19 Skrevet 7. mars 2019 Og en ting til: Jeg har som sagt full forståelse om at vi er to oppi dette. Jeg har jo også tatt initativ. Men når han ganske sikkert hele tiden har visst at han ikkje var interessert i noe mer, og likevel fortsatt å prøve seg og gi meg mye gang på gang over lang tid, er det feil av meg å føle meg brukt og såret nå da? For som jeg nevnte, så kan han jo ha funnet en hvilken som helst annen jente å være ff/få oppmerksomhet av. Men han velger da den gode venninna si.. det gjør meg bare så pissed at han ikkje har vært ærlig med hva han ville. Det er lett å anta, og jeg er glad jeg fikk snakket med han om det. Men jeg føler meg såret.. 😕 Anonymkode: 07503...a39
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #20 Skrevet 7. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og en ting til: Jeg har som sagt full forståelse om at vi er to oppi dette. Jeg har jo også tatt initativ. Men når han ganske sikkert hele tiden har visst at han ikkje var interessert i noe mer, og likevel fortsatt å prøve seg og gi meg mye gang på gang over lang tid, er det feil av meg å føle meg brukt og såret nå da? For som jeg nevnte, så kan han jo ha funnet en hvilken som helst annen jente å være ff/få oppmerksomhet av. Men han velger da den gode venninna si.. det gjør meg bare så pissed at han ikkje har vært ærlig med hva han ville. Det er lett å anta, og jeg er glad jeg fikk snakket med han om det. Men jeg føler meg såret.. 😕 Anonymkode: 07503...a39 Jeg forstår veldig godt at du føler deg brukt og såret. Jeg ville også følt det slik. Anonymkode: 0b9b1...bb3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå