Gå til innhold

Velg tre kjendiser for en kveld og fortell hvorfor.


MortenMinstelønn

Anbefalte innlegg

Truls Svendsen for han er noe av det morsomste jeg vet. 

Linda Eide for hun er morsom og vet mye. 

Morten Harket fordi han synger fint, sier så mye rart og er PEN. 

Det hadde blitt en bra kveld. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sannsynligvis det siste, da mongolske myndigheter trolig hadde vært reddere for å legge seg ut med naboen enn med USA. 

Dette har du alt planlagt, du! ;) Si fra hvis du trenger hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Picketfence skrev:

...selv om kombinasjonen kanskje er katastrofe skulle vi vært på afternoon tea på Claridges i London. 

Tror det går greit, da to av de ikke lenger kan snakke dessverre. Utfordringen blir å få de båret inn på kafeen;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Picketfence
2 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Tror det går greit, da to av de ikke lenger kan snakke dessverre. Utfordringen blir å få de båret inn på kafeen;)

😂 

Okei da. 

Herman flesvig og Amy schumer. Fordi jeg vil egentlig bare le og spise kake en dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Picketfence skrev:

😂

Okei da. 

Herman flesvig og Amy schumer. Fordi jeg vil egentlig bare le og spise kake en dag. 

Det var lurt fordi jeg kom på et annet problem for deg også.. Hvordan du skulle få de to andre til å sitte oppreist rundt bordet og ikke deise med hodet ned i kaken;) 

Men om mulig, skulle jeg gitt mye for noen timer med Stephen Hawking og hans tanker om fremtidens store teleskoper og når vi kan ta bilder av en fremmed planet med sjøer og kontinenter!

Endret av MortenMinstelønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kong Harald 😍, Robert Stoltenberg utkledd som hun halv-alkoholiserte karakteren som er moren til han som spilles av Herman Flesvig og Meghan Markle

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emma watson, Else kåss og Anne B. Ragde.
ville snakket med alle om livet generelt og gått inn på dype temaer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...