Gå til innhold

Velg tre kjendiser for en kveld og fortell hvorfor.


MortenMinstelønn

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Kari er min, selv om jeg er kvinne. Heller Kari enn Harald uansett hvor hetero jeg er. Han vil jeg ikke engang bade med.

Harald Eia er jo full av selvironi og smart på en fin måte. Jeg hadde sexet han om det sto om nasjonens sikkerhet, til tross for at jeg er hetero.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Suzannah Lipscomb, Dan Jones og Bettany Hughes ( De er alle historikere )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MortenMinstelønn skrev:

Harald Eia er jo full av selvironi og smart på en fin måte. Jeg hadde sexet han om det sto om nasjonens sikkerhet, til tross for at jeg er hetero.

Folk med for mye selvironi er jo nettopp de med minst selvironi egentlig. De virker så kontrollerende. Må komme alle andre mennesker i forkjøpet med kritikk av seg selv. Nei. Og hjernevask var noe tull. Bård Tufe virker mye mer sympatisk, klokere.

Anonymkode: a3a5f...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Titania skrev:

Dette føles som en merkelig miks 😛 Joakim Berg, Dag Sørås og Linda Eide 😄

Stor fan av kent, og litt nysgjerrig på Jocke som jo er veldig privat i det offentlige, Sørås og Eide er kule på hver sine måter, Sørås med sin rare kunnskap om alt mulig, og Eide med språkinteressen 😄

Nå må jeg innrømme at jeg måtte google. Gikk ned i kjelleren og sjekket at antiatomkjelleren var intakt. Og da jeg kom opp hadde google valgt å slette to av navnene. Men kjører på med Linda. 

 

Endret av MortenMinstelønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Suzannah Lipscomb, Dan Jones og Bettany Hughes ( De er alle historikere )

Jeg elsker historie. Men de er tydeligvis vasket vekk fra min historiske strand. Var det poetisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk med for mye selvironi er jo nettopp de med minst selvironi egentlig. De virker så kontrollerende. Må komme alle andre mennesker i forkjøpet med kritikk av seg selv. Nei. Og hjernevask var noe tull. Bård Tufe virker mye mer sympatisk, klokere.

Aner jeg at politikk tok overhånd i ditt svar..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, MortenMinstelønn skrev:

Aner jeg at politikk tok overhånd i ditt svar..?

Psykologi og etikk pluss mitt gammeltestamentlige lynne.

Anonymkode: a3a5f...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsket "hjernevask."  Håper ikke vi blir uvenner av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg snart min PS4-halvtime. Før jeg legger meg. Jeg skal prøve å vaske meg opp og gjøre alt jeg kan for at Arthur Morgan  skal få draget på den fantastiske Mary Linton. Og prøve å vente så lenge som mulig før han sier sin siste takk til hesten som fulgte han hele veien før den dør. Trodde ikke et TV-spill kunne bety like mye som en roman. Før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da er jeg ferdig med det. Sover snart. Vil ha flere artige kombinasjoner. Se for dere at dere er strandet på en hvit strand på en øde øy i Maldivene. Hvilke ville dere ha valgt? 

Endret av MortenMinstelønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MortenMinstelønn skrev:

nå har jeg snart min PS4-halvtime. Før jeg legger meg. Jeg skal prøve å vaske meg opp og gjøre alt jeg kan for at Arthur Morgan  skal få draget på den fantastiske Mary Linton. Og prøve å vente så lenge som mulig før han sier sin siste takk til hesten som fulgte han hele veien før den dør. Trodde ikke et TV-spill kunne bety like mye som en roman. Før nå.

 

44 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Ok, da er jeg ferdig med det. Sover snart. Vil ha flere artige kombinasjoner. Se for dere at dere er strandet på en hvit strand på en øde øy i Maldivene. Hvilke ville dere ha valgt? 

Herreminskaper... koko.... 🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯

Anonymkode: fb4bc...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herreminskaper... koko.... 🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯

Når jeg forteller noen at de er "koko," pleier jeg også å forklare hvorfor. Men det er bare meg;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Donald Trump, Vladimir Putin og Kim Jong-un. Jeg hadde tatt dem til et øde sted midt i Gobi-ørkenen og sørget for at en fremtidig paleontolog kunne grave ut beina deres sammen med velociraptorer og protoceratopser.

Deretter hadde jeg opplagt blitt utlevert til enten

a) USA og tilbragt resten av livet der ventende på at de skulle få somla seg til å sette meg i den elektriske stol (noe de neppe hadde rukket å gjøre da jeg statistisk sett har under 40 år igjen å leve og de ikke engang greier å utføre henrettelsene sine effektivt).

eller til 

b) Russland hvor jeg hadde overlevd maks et tiår eller så i et sibirs fensel hvor jeg etterhvert hadde dødd av en blanding av sult, kulde, tortur og hardt arbeid.

Sannsynligvis det siste, da mongolske myndigheter trolig hadde vært reddere for å legge seg ut med naboen enn med USA. 

Anonymkode: 8148d...ede

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geraldo Revera - Jens Stoltenberg - Alex Trebek

 

Ingen gode grunner egentlig men, førstnevnte fordi han er litt av en anti-sosialistisk interessant fyr. Jens for å debattere med førstnevnte. Sistemann for de gode spørsmålene😅.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jenifer Aniston , Colin Firth og Johan Rheborg av alle mennesker. Har en viss forkjærlighet til disse tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Thomas, Einar Tørnquist og Morten Hegseth 😊

Fordi jeg digger stemningen i podcastene deres. Tror det hadde blitt en hyggelig kveld med mye latter. 

Endret av Korpsnerden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Picketfence

Om det ikke spiller noen rolle om to av de er døde :

• Oskar Schindler - høre på historien live

• Stephen Hawking - få lektyre om fysikk

• Vegard harm - Han får meg til å le

...selv om kombinasjonen kanskje er katastrofe skulle vi vært på afternoon tea på Claridges i London. 

 

Endret av Picketfence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...