Gå til innhold

Velg tre kjendiser for en kveld og fortell hvorfor.


MortenMinstelønn

Anbefalte innlegg

Hvis jeg hadde en øy. Masse god mat jeg lagde og god drikke. Hvilke ville jeg ha invitert?

Harald Eia, Atle Antonsen og Tore Sagen. hihi..

Høres ut som en mørk kveld. De er jo nesten blottet for empati alle tre. Men til tross for at jeg er annerledes enn de, ville jeg ha kost meg i vinkel! Harald er flat følelsesfattig, men kan blomstre med sin fantasi. Atle er bare til å spise opp. Tore er en jævel som får meg til å le når jeg har han på øret og løfter vekter. (Det er farlig. Å trene benkpress når du får latterkrampe, misunner jeg ikke min verste fiende) 

Disse er mine favoritter. 

Nå får vel Bonde og Tusvik abstinenser i tissen. ( For å bruke deres podkast-språk)

Hvilke ville dere ha ha valgt? og hvorfor? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aune Sand, Robert Stoltenberg og Anne-Kat. Hærland

Fordi jeg digger samtlige :) 

Anonymkode: 9d117...2bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Aune Sand, Robert Stoltenberg og Anne-Kat. Hærland

Fordi jeg digger samtlige :) 

Misliker ingen av de. For en samling av galetryner!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Misliker ingen av de. For en samling av galetryner!

Nettopp :P Haha

Anonymkode: 9d117...2bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nettopp :P Haha

Jeg ville ha oppholdt de i den andre baren til alle var samlet. Deretter vill jeg ha hatt de som mine A-venner sammen med de litt mutte jeg valgte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda Eide, Bård Tufte Johansen, Kari Slatsveen.

Anonymkode: a3a5f...437

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen norske kjendiser er spennende nok, men tenk deg drømmekvelden med Eric Christian Olsen, Daniella ruah også måtte jeg nesten bare trukket lapp mellom de andre for den tredje plassen 😃 ncis la in my ❤️

Anonymkode: fb4bc...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Richard Dawkins, Niel Degrasse Tyson, og så slenger vi på en eller annen kjendisprest eller flat earther for gøy.

Anonymkode: 36a0f...3ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Linda Eide, Bård Tufte Johansen, Kari Slatsveen.

Der introduserer du en vin jeg ikke har smakt. Men må si at også denne er interessant da alle tre har sin fine sider. Kari kunne ha vært min kone. Tufte er oftere morsommere enn Harald. Linda har en interesse for språk som jeg har. Takk!

Endret av MortenMinstelønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen norske kjendiser er spennende nok, men tenk deg drømmekvelden med Eric Christian Olsen, Daniella ruah også måtte jeg nesten bare trukket lapp mellom de andre for den tredje plassen 😃 ncis la in my ❤️

Che?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MortenMinstelønn skrev:

Der introduserer du en vin jeg ikke har smakt. Men må si at også denne er interessant da alle tre har sin fine sider. Kari kunne ha vært min kone. Tufte er oftere morsommere enn Harald. Linda har en interessefor språk som jeg har. Takk!

Nei. Kari er min, selv om jeg er kvinne. Heller Kari enn Harald uansett hvor hetero jeg er. Han vil jeg ikke engang bade med.

Anonymkode: a3a5f...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MortenMinstelønn skrev:

Che?

?? Skjønte ikke.. 

Anonymkode: fb4bc...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Richard Dawkins, Niel Degrasse Tyson, og så slenger vi på en eller annen kjendisprest eller flat earther for gøy.

Niel ville jeg mentalt ha sugd all kunnskap ut av. Når ser vi første planet med liv. Når reiser vi til den??? Oohh. Han kan for mye. Allikevel for lite? Lever i feil århundre. Skulle ha vært født i 2218.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

?? Skjønte ikke.. 

Skjønte det bare ikke. Som om du fortalte meg om en ny farge jeg aldri har sett før. Sånn er det bare. Navnene du nevnte ga ingen mening for meg. Hadde allikevel laget god middag for deg om du banket på. Fordi sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herman Flesvig, Cristiano Ronaldo og Sia 🍒

Anonymkode: c86e7...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette føles som en merkelig miks 😛 Joakim Berg, Dag Sørås og Linda Eide 😄

Stor fan av kent, og litt nysgjerrig på Jocke som jo er veldig privat i det offentlige, Sørås og Eide er kule på hver sine måter, Sørås med sin rare kunnskap om alt mulig, og Eide med språkinteressen 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...