Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er denne EL-testen positiv eller er det rett om hjørnet? 

image.jpeg

Anonymkode: 794db...4a5

Endret av Edie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, iPaden er så dårlig på bilder. Bedre nå?

 

 

image.jpeg

Anonymkode: 794db...4a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser lik ut som kontrollstreken der, så vil si den er positiv så og si. Bare å ha seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått de klassiske såre brystvortene som jeg KUN får de dagene rundt EL. Slik så testen ut nå i morres og forsåvidt lik i går kveld. Er ikke denne bare 'nesten' positiv? Eller?

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ser positiv ut for meg!

Anonymkode: 794db...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge test-tolkningstrådene burde vært sticky...med engang de forsvinner litt ned, spammes forumet av egne tolkningstråder...

Anonymkode: 794db...4a5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder eggløsningstester så stoler jeg ikke helt på de billigtestene. Det er flere ganger jeg har fått positiv eggløsning på billigtestene jeg har kjøpt, mens det har vært negativ på CB sine. Frustrerende. Så nå kaster jeg alle strimler jeg har igjen fra billigtester.no og forholder meg kun til CB. Mulig det bare er jeg som har den erfaringen, og at det ikke er sånn for alle. 

Anonymkode: 94dfb...1e1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ser ut som teststreken er tydeligere enn kontrollstreken, så jeg sier positiv! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Havrekjeksen skrev:

Ser ut som teststreken er tydeligere enn kontrollstreken, så jeg sier positiv! 

Takk for raskt svar. Ble så overrasket fordi i går var teststreken nesten ikke synlig i det hele tatt og da ble jeg så satt ut av at dagens test var så sterk. Men mener det var slik forrige gang jeg tester også. Fra helt negativ til positiv på et døgn. Blir liksom ikke gradvis sterkere..

Anonymkode: 184e9...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for raskt svar. Ble så overrasket fordi i går var teststreken nesten ikke synlig i det hele tatt og da ble jeg så satt ut av at dagens test var så sterk. Men mener det var slik forrige gang jeg tester også. Fra helt negativ til positiv på et døgn. Blir liksom ikke gradvis sterkere..

Anonymkode: 184e9...702

Akkurat slik har jeg opplevd det også... Fra negativ til positiv på ett døgn. Uten at den ble gradvis sterkere. 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, emhanse skrev:

Akkurat slik har jeg opplevd det også... Fra negativ til positiv på ett døgn. Uten at den ble gradvis sterkere. 👍🏻

Godt å se jeg ikke er den eneste. Har inntrykk av at de fleste får gradvis sterkere tester.

Anonymkode: 184e9...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...