Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, malla1989 skrev:

Ja, det er den! 😉

Ååå det er så kjipt, for mannen reiste på jobb på onsdag så da er det vel liten sjangs for å treffe EL denne syklusen?😒 Det som er positivt er at jeg tydeligvis har veldig stabil syklus og el smertene er der når testen er positiv! 

Anonymkode: 31103...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, malla1989 skrev:

Tja, hvis dere hadde sex på onsdag er jo sjansen der! Masse lykke til 😃

Tusen takk, bedre enn ingen sjangse men jeg tviler på det går denne gangen. Uansett vi har truffet EL i et halvt år uten hell, men håpet er jo der alltid uansett☺️

Anonymkode: 31103...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sterk positiv el test i går kveld, i dag er den veldig negativ. Kan resultatet være feil siden jeg tok testen i dag på mornigen? 

Anonymkode: 31103...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde sterk positiv el test i går kveld, i dag er den veldig negativ. Kan resultatet være feil siden jeg tok testen i dag på mornigen? 

Anonymkode: 31103...009

Ble visst litt sterke farge etter hvert, men den er hakke lysere enn kontrollstreken i dag? Lurer på om eggløsning kan ha vært mellom i går kveld og til i sted?

image.jpeg

Anonymkode: 31103...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2016 den 7.33, Silfen skrev:

Dersom du har misset, nei. Skal uansett heller teste ettermiddag, større sjanse for korrekt resultat. Det er hcg som bør testes morgen. Er uansett slik for mange at de har et kort vindu med lh stigning, slik at man må gjerne teste både 3 og 4 ganger i døgnet for å finne nøyaktig. Eller bare droppe testene og tempe.

Den super korte forsinkede eggløsningen endte i graviditet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den øverste er ifra idag mårest og nederste er ifra igår mårest. Ingen av dem er helt positiv, men den igår er vel mer positiv enn den idag? Kan det være at den hadde slått ut helt positiv igår kveld og at eggløsningen skjer idag? Eller kan den bli positiv ikveld/imorgen tidlig? Hva tror dere? :) 

håper så inderlig på at eggløsningen skjer idag.. Hadde passet perfekt for vi hadde sex igår kveld.. Blir testen positiv imorgen tidlig så skjer jo ikke eggløsningen før imorgen kveld eller dagen etter.. Og mannen er bort reist ifra idag tidlig og til torsdag.. Så håper håper!! 

image.jpeg

Anonymkode: 1c9ec...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test nr 2 ser tilnærmet positiv ut. Jeg hadde fortsatt å testet litt til. Jeg tester på ettermiddag/kveld, men denne gangen testet jeg siste test på morningen etter jeg fikk knall positiv test kvelden før. Er gårsdagen test positiv har du nok eggløsning i dag.

Anonymkode: 31103...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Test nr 2 ser tilnærmet positiv ut. Jeg hadde fortsatt å testet litt til. Jeg tester på ettermiddag/kveld, men denne gangen testet jeg siste test på morningen etter jeg fikk knall positiv test kvelden før. Er gårsdagen test positiv har du nok eggløsning i dag.

Anonymkode: 31103...009

Tusen takk for svar! 

Krysser fingrene for at eggløsningen er idag, så tester jeg igjen ikveld og morgen tidlig, så vet jeg om den er på vei eller om den er idag! Får ikke gjort noe mer nå uansett da.. 

Anonymkode: 1c9ec...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4. oktober 2016 den 11.14, AnonymBruker skrev:

Den øverste er ifra idag mårest og nederste er ifra igår mårest. Ingen av dem er helt positiv, men den igår er vel mer positiv enn den idag? Kan det være at den hadde slått ut helt positiv igår kveld og at eggløsningen skjer idag? Eller kan den bli positiv ikveld/imorgen tidlig? Hva tror dere? :) 

håper så inderlig på at eggløsningen skjer idag.. Hadde passet perfekt for vi hadde sex igår kveld.. Blir testen positiv imorgen tidlig så skjer jo ikke eggløsningen før imorgen kveld eller dagen etter.. Og mannen er bort reist ifra idag tidlig og til torsdag.. Så håper håper!! 

image.jpeg

Anonymkode: 1c9ec...96c

Jeg syntes begge ser negative ut :-P Mine er sånn stortsett igjennom hele syklusen. Når det er EL så skal de være minst like sterke som kontrollstreken, og gjerne sterkere :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2016 den 18.43, Snurrepurre skrev:

Jeg syntes begge ser negative ut :-P Mine er sånn stortsett igjennom hele syklusen. Når det er EL så skal de være minst like sterke som kontrollstreken, og gjerne sterkere :-) 

Mine ble ikke like sterk som kontroll streken.  Ble gravid

Anonymkode: 3ec2a...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mine ble ikke like sterk som kontroll streken.  Ble gravid

Anonymkode: 3ec2a...fe5

Er helt riktig at man kan bli gravid uten å identifisere EL :-) har man sex på riktig tid, så blir man stort sett det ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei dere. 

Prøver meg på disse EL testene da.. Og skjønner meg ikke helt på det. Tok test fredag og i går-lørdag. Begge tydelig negative, men viste strek.. Trodde den da i dag ville bli sterkere mot en Evt. EL, men i dag, nå nettop, var den plutselig veldig svak, og det tok lang tid før det kom strek i det hele tatt. 

 

Har jeg hatt EL likevel i går sent sent kveld, selvom den ikke var spes sterk strek i går ettermiddag?  Eller har jeg det kanskje ikke denne mnd? Eller får jeg det senere?? 

Blir ikke streken sterkere og sterkere mot EL? Eller kan det gå litt i rykk og napp? 

Takk for svar damer.. Er så forvirret av dette... 

 

 

image.jpeg

0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge disse er langt fra positive. Noen har alltid strek,  noen har ikke strek når det ikke nærmer seg el,  så derfor blir det umulig å si noe.  Du sier heller ikke noe om sykluslengde og hvor du er,  som gjør gjetning vanskelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest babystøv

siterer @Silfen her.. Jeg får alltid strek, ganske sterke streker også gjennom hele syklusen. men vet ganske fort når den er positiv da test streken så og si er blodig rød før jeg i det hele tatt er ferdig å dyppe testen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Silfen skrev:

Begge disse er langt fra positive. Noen har alltid strek,  noen har ikke strek når det ikke nærmer seg el,  så derfor blir det umulig å si noe.  Du sier heller ikke noe om sykluslengde og hvor du er,  som gjør gjetning vanskelig. 

Sykluslengde mellom 28-35 dager og er på dag 16 nå. EL var dag 18 forrige måned med en sykluslengde på 32 dager, da TR kom akkurat 14 dager etter EL test som ble så og si positiv da og, men ikke sterkere enn kontrollstreken. 

Synes de er så svake til at jeg bør ha EL snart, og syntes det var rart testen begynte å bli svakere igjen. Tok en ny tiiidlig i morges, og den så slik ut, som bilde under. Synes den ser sterkere ut igjen enn i går? Tok også laaaang tid før den gav noe strek.. 

 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...