Gå til innhold

Hvorfor har så mange norske kvinner munndiarè?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke for å tråkke på noen, det er ikke sjikanerende ment, men jeg bare spør... 
Når jeg har sittet på kafe, når jeg ser på tv osv, så går kjeften til damene i ett. Og alle sitter med omtrent samme sminke. 
Det de snakker om er andre mennesker. "Hun er så......bla bla" "Når jeg får barn så skal det være når jeg har et hus" 
hvorfor er nesten alle like? 

Anonymkode: d8042...7e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn snakker mer enn kvinner. Så det så!

Anonymkode: 94548...ba1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Munndiare er noe av det siste jeg har. Hater small talk.

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å tråkke på noen, det er ikke sjikanerende ment, men jeg bare spør... 
Når jeg har sittet på kafe, når jeg ser på tv osv, så går kjeften til damene i ett. Og alle sitter med omtrent samme sminke. 
Det de snakker om er andre mennesker. "Hun er så......bla bla" "Når jeg får barn så skal det være når jeg har et hus" 
hvorfor er nesten alle like? 

Anonymkode: d8042...7e5

Det har jeg lagt merke til også, de siste gangene jeg har vært ute og spist på restaurant etc.

Sist satt vi ved siden av et bord der fire unge damer i tjueårene satt. Alle hadde identisk sminke (tjukke lag med foundation og rouge) og DE svære, tjukke falske øyenvippene pålimt. 

Jeg håper det snart blir utrendy med så til de grader falske øyenvipper.... det ser virkelig ikke bra ut.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å tråkke på noen, det er ikke sjikanerende ment, men jeg bare spør... 
Når jeg har sittet på kafe, når jeg ser på tv osv, så går kjeften til damene i ett. Og alle sitter med omtrent samme sminke. 
Det de snakker om er andre mennesker. "Hun er så......bla bla" "Når jeg får barn så skal det være når jeg har et hus" 
hvorfor er nesten alle like? 

Anonymkode: d8042...7e5

Baller !

takk for at noen tør å ta opp dette 👍🏻

Anonymkode: bffc6...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Baller !

takk for at noen tør å ta opp dette 👍🏻

Anonymkode: bffc6...a4d

At noen venninner sitter på kafe og prater sammen?

Anonymkode: a26a9...f82

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Baller !

takk for at noen tør å ta opp dette 👍🏻

Anonymkode: bffc6...a4d

Kanskje fordi det forskjell imellom kvinner og menn? Kvinner liker prate med hverandre, hva er problemet? Det finnes nok av kulturer hvor kvinnen skal legge seg som en lydig hund under kjøkkenbordet etter at middagen er servert. Nordmenn verdsetter kvinnene akkurat slik de er skapt og for noen vidunderlige vesner de er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at det er sånn ca 50/50 der - selv om det arter seg litt ulikt mellom kjønnene, når det gjelder hva de snakker om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnArv skrev:

Kanskje fordi det forskjell imellom kvinner og menn? Kvinner liker prate med hverandre, hva er problemet? Det finnes nok av kulturer hvor kvinnen skal legge seg som en lydig hund under kjøkkenbordet etter at middagen er servert. Nordmenn verdsetter kvinnene akkurat slik de er skapt og for noen vidunderlige vesner de er!

Hva er det med nordmenn og det å tenke at det er ene og alene vi som har riktig menneskyn? mange andre land har mye flere innbyggere og mer splittede folkeslag. 
Og...hvis nordmenn verdsetter kvinnene slik de er, hvorfor da så mye utroskap? Hvorfor er det så mange kvinner som sminker seg? legger ut nærmest horebilder av seg selv? Og hvorfor alle trådene med "dumpet etter sex" ? 

Anonymkode: d8042...7e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva er det med nordmenn og det å tenke at det er ene og alene vi som har riktig menneskyn? mange andre land har mye flere innbyggere og mer splittede folkeslag. 
Og...hvis nordmenn verdsetter kvinnene slik de er, hvorfor da så mye utroskap? Hvorfor er det så mange kvinner som sminker seg? legger ut nærmest horebilder av seg selv? Og hvorfor alle trådene med "dumpet etter sex" ? 

Anonymkode: d8042...7e5

Hvor/hva vil du med denne tråden egentlig, ts?

Anonymkode: a26a9...f82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kafe der jeg går, er det mennene som har munndiare. I tillegg er de så høylytte at jeg får vondt i ørene. Damene snakker lavt med den de sitter med, mens mannfolkene er høyrøstede og brautende.

Anonymkode: bd03a...104

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er det med nordmenn og det å tenke at det er ene og alene vi som har riktig menneskyn? mange andre land har mye flere innbyggere og mer splittede folkeslag. 
Og...hvis nordmenn verdsetter kvinnene slik de er, hvorfor da så mye utroskap? Hvorfor er det så mange kvinner som sminker seg? legger ut nærmest horebilder av seg selv? Og hvorfor alle trådene med "dumpet etter sex" ? 

Anonymkode: d8042...7e5

Argumenterer du for at kvinner og menn ikke er like mye verdt? Hva vet du om hvor mye utroskap det er og hva dette evt. skyldes? Kvinner som sminker seg og legger ut hva du omtaler som horebilder er deres egen sak, fordi vi har noe som heter frihet i dette landet. Alle menneskene, kvinnene inkludert, kan foreta seg akkurat hva de vil. Om du benytter statistikk ift. "dumpet etter sex"-tråder burde du finne deg en hobby. Eller vil du gjerne kontrollere hva folk prater om?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Million skrev:

Det har jeg lagt merke til også, de siste gangene jeg har vært ute og spist på restaurant etc.

Sist satt vi ved siden av et bord der fire unge damer i tjueårene satt. Alle hadde identisk sminke (tjukke lag med foundation og rouge) og DE svære, tjukke falske øyenvippene pålimt. 

Jeg håper det snart blir utrendy med så til de grader falske øyenvipper.... det ser virkelig ikke bra ut.

 

Det har jeg også registrert og det ser ikke pent ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å tråkke på noen, det er ikke sjikanerende ment, men jeg bare spør... 
Når jeg har sittet på kafe, når jeg ser på tv osv, så går kjeften til damene i ett. Og alle sitter med omtrent samme sminke. 
Det de snakker om er andre mennesker. "Hun er så......bla bla" "Når jeg får barn så skal det være når jeg har et hus" 
hvorfor er nesten alle like? 

Anonymkode: d8042...7e5

Noe lignende har faktisk jeg også lagt merke til.                 

Hvis det for eksempel går noe vintersport på TV, så sitter det som regel noen og kommenterer hver eneste lille detalj som skjer underveis. Sier en kommentator at en skiskytter treffer midt i blinken, så kommer det "Midt i blinken ja!" og så sier kommentator på TV at "bom rett under blinken" så repeterer noen som ser på (nærmest som en papegøye) at "Dette ble bom, rett under blinken" og så videre, også videre.                     

Går det for eksempel en episode fra en eller annen TV-serie, og en karakter sier noe så enkelt som at ""det er sol ute i dag. Gå ut og lek litt, i steden for å sitte inne hele dagen!"" så kommenteres det fra sofa-kroken at ""ja, der var det mye sol ja!"" og bla bla bla bla bla mye annet sludder og vås. Dersom karakterene på TV snakker videre om ett eller annet, så risikerer man å gå glipp av alt dette. Bare fordi noen kaklehøner mener at deres eget pisspreik viss nok er så vanvittig mye "viktigere" enn absolutt alt mulig annet som blir sagt eller gjort...                                       

:kaklehone:     

Anonymkode: 6336d...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På rett sted og i riktig situasjon lider nok du også av munndiare ts.. Bare vent og se.

Og hva har vel sminken med dette å gjøre?

Anonymkode: dbd1d...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...