AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #1 Skrevet 4. mars 2019 Jeg begynte på yoga med en kollega i januar. Vi går fast på tirsdager. I tillegg har jeg nylig fått meg kjæreste. Han vil naturligvis treffes et par ganger i uken. Jeg ønsker å få tid til litt gruppetrening i tillegg til yoga med kondisjon og styrke. Jeg ønsker og føler også en plikt og et behov for å opprettholde vennskap. I dag våknet jeg til 8 meldinger. To venninner har bedt meg på innflytningsfest på fredag, og jeg lovet å bli med ved neste anledning..som nå kom litt brått. Kjæresten sendte en melding om felles middag på onsdag, i tillegg har jeg avtale med han på lørdag. Torsdag skal jeg treffe en annen venninne jeg ikke har sett på lenge. I morgen er yoga. I kveld var brått min eneste ledige kveld. Jeg er avhengig av alenetid. Vurderer å droppe yoga, men har betalt en del for det fordi jeg ønset å begynne med det. Hvordan løse denne tidsklemma? Hva gjør andre? Hva ofrer man? Anonymkode: 0da49...2a0
Gjest BearMama Skrevet 4. mars 2019 #2 Skrevet 4. mars 2019 Det kan da ikke være så travelt hver eneste uke?
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #3 Skrevet 4. mars 2019 Du må jo bare gjøre det du har lyst til. Du har vel ingen forpliktelser ovenfor vennene dine. Høres utrolig slitsomt ut isåfall. Anonymkode: e5b13...e9e
Gjest Linaria Skrevet 4. mars 2019 #4 Skrevet 4. mars 2019 Avlys en av avtalene eller finn på alt og slapp heller av neste uke? Eller blir hver eneste uke sånn her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå