Gå til innhold

Leaving neverland (Michael Jackson)


NordicViking

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest BethD

Disse ryktene har versert i alle år. De må komme fra et sted,tenker jeg.. 

Jeg har ikke egentlig en formening om det ene eller det andre. Har sett og hørt så mye forskjellig om han,både at han har gjort det og ikke.. så jeg kan faktisk ikke si hva jeg tror for jeg vet ikke hva jeg skal tro på..

Men en ting er sikkert. Mannen er død,familien er den som får svi for dette nå... og DET er ikke rett... det er ingen andre enn de som straffes for hans påståtte ugjerninger.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen burde uttale seg før de ser hele dokumentaren. Jeg er 100% overbevist om at han har misbrukt små gutter. Det er ikke rom for tvil.

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Justsaying skrev:

Disse har jo tidligere sverget under ed på at ingenting har skjedd så, ja - tror nok dette er folk som ønsker penger og oppmerksomhet. 

 

Da må du se hele dokumentaren. Så får du et meget godt svar på akkurat dette.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke dobbeltmoralskt av NRK å boikotte musikken hans, men å vise dokumentaren på tv? 

Og det er ikke opp til oss å mene noe så alvorlig om en sak vi egentlig ikke kjenner noe til. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
2 minutter siden, gladjenta96 skrev:

Er det ikke dobbeltmoralskt av NRK å boikotte musikken hans, men å vise dokumentaren på tv? 

Og det er ikke opp til oss å mene noe så alvorlig om en sak vi egentlig ikke kjenner noe til. 

Jo det er det! Veldig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes egentlig ikke denne dokumentaren burde bli vist i det hele tatt. Mannen er død og begravet, det er familien hans som må ta støyten for dette. Skjønner ikke hvorfor dette skal draes opp igjen enda en gang. Om dette stemmer eller ikke vet vel strengt tatt bare MJ og han får vi aldri noe svar fra. 

Og nei, jeg er ikke en fan. Har aldri vært det. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dokumentaren tilgjengelig noe sted? Det vrenger seg innvendig, jeg vil så gjerne tro han er uskyldig. Uff. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sannsynlig at MJ var pedofil.

Jeg forbeholder meg uansett retten til å like musikken.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor var det populært å anklage mennesker for seksuelle overgrep uten bevis. Mange av anklagene nådde ikke frem, men karrierer ble ødelagt.

Nå går man tydeligvis etter de døde.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere finner del en av dokumentaren på youtube. del to er ikke sendt enda. På søndag kommer til på NRK

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
14 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Da må du se hele dokumentaren. Så får du et meget godt svar på akkurat dette.

Det skal bli interessant å se, dette er vel barn (nå voksne) som har hatt kontakt med mannen alltid og det er vel lettere for de å anklage en død mann for noe enn da han levde. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NRK har bestemt seg for å ta bort Michael Jacksons musikk fra radioens spillelister. Beslutningen kommer etter en dokumentarfilm om Jackson der han anklages for grove overgrep. Det er spillelistene i P1, P13 og P1+ som blir berørt. Michael Jackson blir derfor ikke å høre på radioen til NRK i to uker fra og med fredag 8. mars. På TV er det ingen planer om å sende musikk av Jackson de nærmeste ukene. NRK sier de gjør dette for å vise hensyn til folks følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Opie said:

I fjor var det populært å anklage mennesker for seksuelle overgrep uten bevis. Mange av anklagene nådde ikke frem, men karrierer ble ødelagt.

Nå går man tydeligvis etter de døde.....

Når ryktene er mange nok, og kommer fra tilstrekkelig mange kanter, kan det være lurt å tenke seg om.

Vi vet at pedofili, tenkt eller gjort, er veldig mye mer vanlig enn vi liker å tro. Da er ikke steget veldig langt til å tenke at MJ kan ha hatt en slik dragning - selv om vi kanskje aldri får vite noe sikkert.

Jeg synes uansett at det er sekundært til musikken. Sånn i ettertid.

Endret av T-Rex
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det ikke hadde vært sant, hadde de ikke trengt å bringe saken opp igjen nå. Synes det er så rart at så mange tar MJs side, uten at noen av oss faktisk vet. Tenk om alle forsvarer en overgriper?

Jeg må se dokumentaren før jeg gjør meg opp en skikkelig mening. Men at han var en god artist utelukker i hvert fall ikke at han kan ha begått overgrep mot barn. Om noe, kan det heller gjøre at han har hatt lettere tilgang på barn.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff, den videoen her var kjip. 

Anonymkode: b902d...962

Hvordan da, mener du?

Anonymkode: a7a72...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror NRK lar være å spille MJ sin musikk 2 uker etter dokumentaren er sendt handler om at dokumentaren er såpass sterk at musikken vil fremprovosere negative følelser hos de som har sett dokumentaren hos de som ser han som skyldig. 

Scrolla raskt igjennom en artikkel tv2 hadde om det. Leste ikke så mye da, men kan ikke forstå det skal være noe annen grunn, ettersom det kun er 2 uker de ikke spiller musikken hans 🤔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MJ kan ha gjort ting han ikke burde, eller ikke. Jeg tar ikke stilling til noe som helst, for jeg vet ikke.
Det som er helt bombesikkert er at jeg kommer til å fortsette å spille hans musikk resten av mitt liv! :opplyser: 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Opie skrev:

I fjor var det populært å anklage mennesker for seksuelle overgrep uten bevis. Mange av anklagene nådde ikke frem, men karrierer ble ødelagt.

Nå går man tydeligvis etter de døde.....

Nå? 

Er det nyheter at han har blitt anklagd for misbruk av unge gutter? 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, NordicViking skrev:

NRK har bestemt seg for å ta bort Michael Jacksons musikk fra radioens spillelister. Beslutningen kommer etter en dokumentarfilm om Jackson der han anklages for grove overgrep. Det er spillelistene i P1, P13 og P1+ som blir berørt. Michael Jackson blir derfor ikke å høre på radioen til NRK i to uker fra og med fredag 8. mars. På TV er det ingen planer om å sende musikk av Jackson de nærmeste ukene. NRK sier de gjør dette for å vise hensyn til folks følelser.

Da skal jeg spille mj-låter hver dag de to ukene😊

Helt tullete av NRK. Jeg kommer heller ikke til å se dokumentaren. Faktisk så vurderer jeg å si opp NRK. Mannen ble frikjent og han er død. 

 

Anonymkode: 5ba7d...a59

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...