Gå til innhold

Leaving neverland (Michael Jackson)


NordicViking

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det noen som har linken til den bloggen som har skrevet utfyllende om flere av guttene som var nære venner med MJ? Bla Aaron Carter. Der ligger det en video hvor A.C forteller at han røykte hasj og drakk alkohol med MJ da han var 14-15, om jeg ikke husker helt feil. Anbefaler å lese alle blogginnlegg fra denne bloggeren mtp denne saken. Veldig interessant! Der står det også utfyllende om MJs forhold til Omar Bhatti. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Becka skrev:

Hva er dette med at Aaron Carter drev å røykte hasj og drakk alkohol med MJ? Er det noe AC sier? 

 

Jeg responderte på @fjær sitt spørsmål om det finnes videoklipp av at MJ røyker marijuana.  

http://edition.cnn.com/2009/SHOWBIZ/Music/08/28/jackson.home.search/index.html

The first search of Michael Jackson's bedroom a day after his death found marijuana, skin-bleaching and hair-growing ointments, anti-insomnia pills and empty bottles of several anti-anxiety drugs, according to court documents unsealed Thursday.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Becka skrev:

Hva er dette med at Aaron Carter drev å røykte hasj og drakk alkohol med MJ? Er det noe AC sier? 

At MJ drakk er jeg full klar over. Jeg har t.o.m hørt han gikk å drakk vin av colaflasker for å "skjule det." Mao, jeg har aldri brydd meg om det. Hva enn han gjorde privat for seg selv... Men denne påstanden om at han har gjort dette med aaron carter er ny for meg. 

Men igjen, hvis ikke man ser nå at denne fyren er oppmerksomhet sjuk altså....Blir bare latterlig dumt. 

Alle kjendiser, eksperter, FBI osv som tror Jackson er skyldig er løgnere, dumme i hodet, lyver, har et annet motiv etc. I tillegg til alle andre. 

Mens random mennesker på Twitter og youtube er smarte, intelligente, snakker sant.....de lyver rett og slett ikke? Fasinerende.

Det er jo ikke akkurat vanskelig å forstå hvorfor dere tror han er uskyldig.

Handler ikke om hvem som snakker sant, hva som er høyest sannsynlig, hva Jackson har gjort..........det handler om at dere har et utrolig sterkt BEHOV for at han uskyldig uansett! Hadde Jackson selv stått frem å sagt det var sant hadde det vel blitt bortforklart med at han var tvunget til å si det, kniven på strupa......

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Miranda16 skrev:

Dokumentaren fansen ikke vil at folk skal se. 

Ikke sant.

Alt jeg har lagt ut som viser til at det er høyest sannsynlighet for at Jackson er skyldig er det ingen fra Jackson leiren som svarer på med mindre de kan kalle personene ikke troverdige, lyver, dumme etc. Merkelig det der...... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Vera said:

Er det noen som har linken til den bloggen som har skrevet utfyllende om flere av guttene som var nære venner med MJ? Bla Aaron Carter. Der ligger det en video hvor A.C forteller at han røykte hasj og drakk alkohol med MJ da han var 14-15, om jeg ikke husker helt feil. Anbefaler å lese alle blogginnlegg fra denne bloggeren mtp denne saken. Veldig interessant! Der står det også utfyllende om MJs forhold til Omar Bhatti. 

Denne antagelig: https://mjandboys.wordpress.com/2016/08/22/michael-jackson-aaron-carter-2001-2004/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, Sirisiri10 said:

Det gjelder fåtall. Så stygge i munn så mange Jackson fan er skal man lete lenge etter. Kun fåtall tror han er uskyldig. 

Så mange? Snakk om å skjære folk under en kam. Folk er stygge i munn uavhengig om dem er Jackson fans eller ei, det henger da ikke sammen. Det finnes utspekulerte og slemme mennesker overalt i verden dessverre, både blant dem som tror at MJ er uskyldig og dem som ikke tror det. Også blant dem som kommer med anklager😉

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg tror det bare vil stå gode ting om MJ i boka til AC. Tenker på videoen hans i år, hvor han forsvarer MJ med nebb og klør. Han var faktisk sur. Sa "i will always have his back" så om det står noe helt annet i boka, så er jo det helt teit. Han kan så klart ikke si hva som står i boka når han blir spurt. Folk må være nysgjerrig og kjøpe boka. Men blir spennende å se. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake alle sammen. Jeg har savnet å "krangle" med dere. 😄 😄 

Noen som har funnet ut noe nytt? Jeg har selv hatt påskeferie fra all etterforskning. Men det ligger en bunke å venter på meg. :fnise::nori:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, før påsken, satt jeg å hørte på private telefonsamtaler mellom MJ, og en person, en dame ved navn Glenda Stein. " fruen i huset" av en familie MJ ble kjent med på 80-tallet. Jeg har ikke gjort noe annet å lytte til opptakene. Som visstnok skal ha blitt tatt opp av ektemannen i huset, da han begynte å bli sjalu...( pga litt for lange samtaler på telefonen ). OM det er sant eller ei vet jeg ikke. Om disse er ekte. Men det hørtes meget ekte for meg, av forskjellige årsaker.Ting som ikke er noe vits i å " fake", for.eks, dårlig lyd, " litt typisk" for MJ, men samtidig sikkert overraskende for andre, måten han snakket på.  Jeg har planer om å sjekke dem mer ut. Men andre som har hørt noe til disse tapene? 

https://thatextrafill.wordpress.com/2012/11/12/the-glenda-tapes/

Endret av Becka
Skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Sol70 skrev:

 

Jeg kunne ønske de kunne sitte i et intervju hvor spørsmålene ikke er de samme. Altså,  her svarer de det samme som for meg er "innøvd ". Ingen av disse videoene gjør dem noe mer troverdige for meg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har aktørene bak filmen gitt ut film-musikken på Spotify. For et utrolig kynisk og latterlig forsøk på å tjene penger.

Noen av titlene på sangene er: «Meeting Michael» «Magical moment» «Touch of his hand» og «At bedtime».

Lurer på hvem som er målgruppen for denne musikken? 

CFBE1E0F-AA06-4A08-B872-A838CB845970.jpeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Kelsi said:

Nå har aktørene bak filmen gitt ut film-musikken på Spotify. For et utrolig kynisk og latterlig forsøk på å tjene penger.

Noen av titlene på sangene er: «Meeting Michael» «Magical moment» «Touch of his hand» og «At bedtime».

Lurer på hvem som er målgruppen for denne musikken? 

CFBE1E0F-AA06-4A08-B872-A838CB845970.jpeg

This has hit a new low. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, Kelsi skrev:

Nå har aktørene bak filmen gitt ut film-musikken på Spotify. For et utrolig kynisk og latterlig forsøk på å tjene penger.

Noen av titlene på sangene er: «Meeting Michael» «Magical moment» «Touch of his hand» og «At bedtime».

Lurer på hvem som er målgruppen for denne musikken? 

CFBE1E0F-AA06-4A08-B872-A838CB845970.jpeg

Oh my god... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg lurer på er hvorfor Taj Jackson bruker crowdfunding for å få penger til mot-dokumentaren? Jackson Estate er jo søkkrike, så det å lage en dokumentar burde være null problem  for dem, hvorfor støtter de ham ikke? I oppdateringen her skriver han at pre-produksjonen går tregt fordi han ikke vil risikere å slippe opp for penger....med Jackson Estate i ryggen trenger man vel ikke tenke på det eller?
"I didn’t want to actually start filming and then run out of money and not finish this. It’s too important. That is why we have been a little slower in the pre production phase."
https://www.mjvibe.com/taj-jacksons-update-on-the-untitled-michael-jackson-documentary-series/

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Sol70 skrev:

En ting jeg lurer på er hvorfor Taj Jackson bruker crowdfunding for å få penger til mot-dokumentaren? Jackson Estate er jo søkkrike, så det å lage en dokumentar burde være null problem  for dem, hvorfor støtter de ham ikke? I oppdateringen her skriver han at pre-produksjonen går tregt fordi han ikke vil risikere å slippe opp for penger....med Jackson Estate i ryggen trenger man vel ikke tenke på det eller?
"I didn’t want to actually start filming and then run out of money and not finish this. It’s too important. That is why we have been a little slower in the pre production phase."
https://www.mjvibe.com/taj-jacksons-update-on-the-untitled-michael-jackson-documentary-series/

Tigginga går trengt https://www.gofundme.com/untitled-michael-jackson-documentary-series

 

Endret av Miranda16
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...