Gå til innhold

Leaving neverland (Michael Jackson)


NordicViking

Anbefalte innlegg

Dokumentarfilmen "Leaving Neverland" kommer med grove overgrepsanklager mot Michael Jackson. Nå har NRK kjøpt rettighetene til å vise filmen. Dokumentarfilmen, hvor to menn står fram med påstander om at popstjernen Michael Jackson misbrukte dem som barn, sendes på NRK søndag 10. mars.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var du noen gang i tvil? 

Anonymkode: f2e80...fd1

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er helt sykt hva folk får seg til å gjøre for penger...

Anonymkode: b6784...694

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det forundrer meg ikke!

Anonymkode: d2a9e...3cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Syns det er helt sykt hva folk får seg til å gjøre for penger...

Anonymkode: b6784...694

Hva i all verden er det du insinuerer???

Anonymkode: af787...c5c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i all verden er det du insinuerer???

Anonymkode: af787...c5c

Han kan lett ha blitt mistenkt for overgrep fordi noen vil tjene fett på erstatning. 

Det er også mulig at han har gjort det. 

Hva er sant? 

Og om du ikke tror noen ville anklaget en annen for overgrep for å håve inn erstatning så er du altfor naiv. Vi andre noe her i virkelighetens verden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i all verden er det du insinuerer???

Anonymkode: af787...c5c

Hvis man gjør litt bakgrunnssjekk, så ser man at disse to, spesielt Wade, har prøvd å tjene penger på Michael Jackson på mange ulike måter før. 

Han ble etterforsket i 10 år (!!) og de fant INGENTING. 

Jeg tror de kommer til å bli avslørt. 

Synd Michael var så naiv som han var.

Anonymkode: b6784...694

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er det jo veldig "tilfeldig" at denne filmen kommer omtrent som det er 10 år siden MJ døde og hele verden har fokus på ham.

Anonymkode: b60a3...d10

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at MJ var pedofil eller misbrukte disse barna seksuelt. Dersom det er snakk om misbruk, så er han like mye offer slik som dem. Jeg tror han var ung mentalt og var det folk kaller for naiv. Det er ingen hemmelighet at MJ ble mishandlet som barn av sin egen far. Slikt skader barn og noen sluttet faktisk å vokse mentalt. Det tror jeg har skjedd med han. Det at han i det hele tatt hadde foreldreretten til sine barn er et under. Hadde han vært en normal mann, så hadde han mistet foreldreretten på flekken. Fordi han var ikke moden og voksen nok til å ha ansvar for et lite barn og ihvertfall ikke 3. Det har vi fått bevis på i en annen dokumentar. For eksempel her ser du et eksempel på hvordan han var. Barnslig, umoden og absolutt ikke i stand til å ta vare på et lite barn. Den viser også hvor skadet mentalt denne mannen egentlig var. Hadde en normal person lagt ut denne videoen på facebook av seg selv, så hadde de fått barnevernet på døren. 

Jeg tror han aldri tenkte seksuelt rundt barn. Han så på dem som en venn, som jevngamle kompiser. Fordi dette er ikke et oppegående, voksent menneske. Dette er en mann som er psykisk skadet etter flere år med misbruk og omsorgssvikt, og senere et liv i rampelyset. 

Anonymkode: 5e2b8...4ff

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, den videoen her var kjip. 

Anonymkode: b902d...962

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fordi han er en kjendis så er det jo umulig han kan ha gjort det🙄

Anonymkode: 68582...b38

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den videoen sier meg at han ikke har mye erfaring med barn. Jeg tviler på at han hadde den daglige omsorgen for barna sine som stell, mat og lek.

Jeh tror han bare var en som bare viste seg for barna innimellom. Hadde han vært en vanlig norsk mann så hadde han mistet omsorgen tvert.

Samtisig så trur jeg ikke han var pedofil, jeg tror han bare var en veldig ensom person som fant glede i barn på samme mentale sted som seg selv.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolket videoen slik at MJ var stressa over at kamerateamet filmet ansiktet på sønnen. Han ville ikke at de skulle bli gjenkjent og kameramannen var for nærgående, samtidig som han ikke ville være streng mot mannen når han selv holder en sulten baby. 

Jeg tror heller ikke han var pedofil, men at noen prøvde å tjene penger på han. Se nå bare på han Omar Bhatti som er familievennen deres. Det virker som om han har god kontakt med familien enda det var lenge siden MJ døde. Han hadde nok holdt avstand hvis MJ var pedofil. Omar Bhatti virker som en fornuftig fyr.

Anonymkode: 5ba7d...a59

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var du noen gang i tvil? 

Anonymkode: f2e80...fd1

Nei, ikke siden nittitallet. Blir interessant å se dokumentaren.

Anonymkode: 57791...c26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal skamme seg! Utnytte en død mann på den måten :kjefte: 

Anonymkode: 3d0cb...956

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.3.2019 den 13.00, AnonymBruker skrev:

Var du noen gang i tvil? 

Anonymkode: f2e80...fd1

ja jeg synes det er litt merkelig å sende ungene sine for å overnatte hos en mann som har vært i retten for å være pedofil.

Men for noen hundre millioner kan man sikkert overleve en katastrofe eller to, - eller hva tenker du? Ville du også sendt barna dine for å overnatte hos selveste michael jackson?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sett på youtube at denne "dokumentaren" har vekket mye reaksjoner nå etter at første delen ble vist, og det er en tvkanal som ikke vil spille musikken til Michael Jackson etter at denne ble sendt.

Og nå skal NRK sende den på søndag, og de har også valgt å slutte med musikken til MJ.

 

Hva synes dere?

Jeg tror MJ  mest sannsynlig ikke har godt noe han ble beskyldt for, han var eksentrisk og rar, men ikke pedofil. 

Disse her i denne "dokumentaren" er ute etter penger.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Disse har jo tidligere sverget under ed på at ingenting har skjedd så, ja - tror nok dette er folk som ønsker penger og oppmerksomhet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest INGNTNG

Jeg synes det er litt spesielt av NRK at de med den ene hånden betaler for at dokumentaren skal kunne sendes hos dem (og begrunner de etiske vurderingene bak dette blant annet med at MJ ble frikjent), mens de boikotter musikken hans med den andre hånden (basert på innholdet i nevnte dokumentar).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...