AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #1 Del Skrevet 4. mars 2019 Du som er hjemme på dagtid av en eller annen grunn...hva finner dere på? Jeg jobber turnus og ofte sovende natt. Har derfor ofte dagtid ledig. Noen ganger må jeg sove noe men stort sett fri. Aner ikke hva jeg skal finne på. Anonymkode: 6754f...a3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #2 Del Skrevet 5. mars 2019 Jeg var hjemme på dagtid da jeg var arbeidsledig eller hadde en jobb som startet senere på dagen. I perioder var jeg veldig flink meg trening. Trente nesten hver morgen. Utrolig deilig for samvittigheten. Ellers brukte jeg tiden til å rydde litt eller gjøre små ærend. Men jeg skal ærlig innrømme at det ble noen dager foran tven også Anonymkode: 01f2c...6fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miewyn77 Skrevet 5. mars 2019 #3 Del Skrevet 5. mars 2019 Oppussing? Organisere hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #4 Del Skrevet 5. mars 2019 Ser en del på TV, og sitter med Internett. Forskjellige debatt-forum, eller sosiale medier. Spørreundersøkelser som gir "poeng" og gavekort. Spiller forskjellige dataspill, eller bare surfer rundt omkring. Anonymkode: f7dbd...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #5 Del Skrevet 5. mars 2019 Jeg jobber ca. 4 ganger i uken (av og til mye kveld) og når jeg har fri på dagtid pleier jeg å gå lange turer mens jeg hører på podcast eller musikk, dra på treningsstudio (da er det nesten ingen der :)), rydde hjemme og annet husarbeid, ringe besteforeldre, bake/lage mat, lese, være på internett osv. Kjeder meg sjelden Anonymkode: 7bae2...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #6 Del Skrevet 5. mars 2019 Rydder, vasker, lager middag og baker. Jeg må gjøre disse tingene før jeg klarer å slumre foran tv’n. Ellers går det o trening, lunsjdate med mannen eller venninner. Av og til går jeg på spa i noen timer før henting i barnehagen☺️ Anonymkode: b1d6b...dab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #7 Del Skrevet 5. mars 2019 Jeg ble deprimert av å bare gå hjemme å kunne heller ikke finne på noe som koster penger ettersom vi levde kun på sosialhjelp. Min redning ble å gå på fjellet minst 3 dager i uken. Da ble jeg ikke så rastløs å ble i mye bedre humør. Anonymkode: fbd7a...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Live88 Skrevet 5. mars 2019 #8 Del Skrevet 5. mars 2019 Her går det i håndarbeid, turer, yoga, behandling og frivillighetssentralen. De dagene som krever ekstra mye av meg tilbringes i sofaen med strikketøy og TV, noen ganger skriver jeg også en del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zaga Skrevet 5. mars 2019 #9 Del Skrevet 5. mars 2019 Går mest tur med hundene eller går på kjøpesentre fordi har ikke noe annet å gjøre eller å reise til. Er litt lei av å bare være hjemme alene alle dagene. Er mye i skogen sommerstid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #10 Del Skrevet 10. mars 2019 På 4.3.2019 den 16.49, AnonymBruker skrev: Du som er hjemme på dagtid av en eller annen grunn...hva finner dere på? Jeg jobber turnus og ofte sovende natt. Har derfor ofte dagtid ledig. Noen ganger må jeg sove noe men stort sett fri. Aner ikke hva jeg skal finne på. Anonymkode: 6754f...a3f Kjeder livet av meg, ser på The Flash og venter på at kurset skal begynne nå på mandag 😄 Burde rydde, kaste osv Anonymkode: 40c2b...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå