AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #1 Skrevet 4. mars 2019 men ingen smakte på de, er ikke det litt rart, når du inviterer ? Hvordan hadde du reagert? Hadde vært bedre å si at de ikke likte fastelavnboller, for da hadde jeg ikke giddet å lage de. Anonymkode: 787d5...edd
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #2 Skrevet 4. mars 2019 Da så de vel ikke spesielt fristende ut da. Anonymkode: c589d...2ea 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #3 Skrevet 4. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da så de vel ikke spesielt fristende ut da. Anonymkode: c589d...2ea De så helt normale ut. Anonymkode: 787d5...edd
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #4 Skrevet 4. mars 2019 Jeg lagde fastelavensboller, og alle spiste utenom meg. Jeg holder på å legge om livsstilen, og de første 3 ukene skal jeg ikke spise sukker. Kan være gjestene har spist noe før de kom, skal spise selv senere, eller er på kur. Anonymkode: 32fc9...493
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #5 Skrevet 4. mars 2019 Jo det er rart uansett grunn. Uhøflig av dem. Anonymkode: 7f210...2fd 26
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #6 Skrevet 4. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg lagde fastelavensboller, og alle spiste utenom meg. Jeg holder på å legge om livsstilen, og de første 3 ukene skal jeg ikke spise sukker. Kan være gjestene har spist noe før de kom, skal spise selv senere, eller er på kur. Anonymkode: 32fc9...493 Om det var tilfelle kunne de sagt det, så jeg slapp å lage boller for ingenting. Anonymkode: 787d5...edd 8
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #7 Skrevet 4. mars 2019 Da inviterte du feil folk! Hadde du invitert meg, så hadde jeg kommet på besøk.. Og spist med glede. Anonymkode: 926d4...ad6 18
Krakilsk Skrevet 4. mars 2019 #8 Skrevet 4. mars 2019 Opps, jeg kunne nok ha tatt imot invitasjon uten å spise, fordi det sosiale rundt det frister mer enn bollene. Jeg er ikke så glad i kake, men er kjempeglad i koselige sosiale sammenkomster. Kanskje gjestene var litt sånn, at de kom for å treffe deg og hverandre? 8
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #9 Skrevet 4. mars 2019 Jo, det er veldig rart. De kan ha hatt, hver for seg, gode grunner til ikke å spise fastelavnsboller (allergier/intoleranser, diabetes, slanking, dårlig form/kvalm/vondt i magen, hater krem eller lignende), men at ingen sier noe/forklarer når de ser at ingen spiser er veldig spesielt. Jeg hadde nok ærlig talt blitt både skuffa og litt lei meg. Anonymkode: 80093...d85 17
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #10 Skrevet 4. mars 2019 Akkurat nå, Krakilsk skrev: Opps, jeg kunne nok ha tatt imot invitasjon uten å spise, fordi det sosiale rundt det frister mer enn bollene. Jeg er ikke så glad i kake, men er kjempeglad i koselige sosiale sammenkomster. Kanskje gjestene var litt sånn, at de kom for å treffe deg og hverandre? Men da kunne de sagt i fra, for de viste de ville få boller. Det er ikke så veldig gøy å lage noe som ingen gidder å smake på. Anonymkode: 787d5...edd 5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #11 Skrevet 4. mars 2019 Så frekt og uhøflig av dem! Hvor er det blitt av manerene til folk?! Blir man invitert på boller, men ikke vil spise, så sier man ifra på forhånd. "Ja takk, kommer gjerne på besøk, for det er koselig, men jeg kan ikke spise boller, så ikke tenk på meg". Så enkelt! Frekt at ingen spiser, eller sier ifra. Anonymkode: ecb47...bc6 21
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #12 Skrevet 4. mars 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: men ingen smakte på de, er ikke det litt rart, når du inviterer ? Hvordan hadde du reagert? Hadde vært bedre å si at de ikke likte fastelavnboller, for da hadde jeg ikke giddet å lage de. Anonymkode: 787d5...edd Hvordan praktiserer du kjøkkenhygiene? Er du renslig og har et rent kjøkken? Eller er du slurvete med håndvask og hygiene på kjøkkenet? Anonymkode: 0afa4...e5d 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #13 Skrevet 4. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan praktiserer du kjøkkenhygiene? Er du renslig og har et rent kjøkken? Eller er du slurvete med håndvask og hygiene på kjøkkenet? Anonymkode: 0afa4...e5d Jeg er utdannet kokk. Var det noe mer du ville vite? Anonymkode: 787d5...edd 13
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #14 Skrevet 4. mars 2019 Jeg stappet i meg 3 stk hos svigers i går 😂 så hadde du invitert meg hadde jeg spist. Blir man invitert på mat så spiser man. Evt så sier man med en gang man er invitert «beklager jeg er ikke så glad i fastelavnsboller, men jeg kommer gjerne uansett» slik at verten evt kan lage noen boller med enkelt pålegg feks Anonymkode: b4eb3...388 1
exictence Skrevet 4. mars 2019 #15 Skrevet 4. mars 2019 Spiste de noe annet du hadde satt frem? Sa du noe om vær så god? Sa de noe til det? 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #17 Skrevet 4. mars 2019 Altså, jeg synes det blir merkelig når man blir invitert på en konkret ting - også spiser man det ikke. Da kunne man vel sagt fra om det før man kom, om at man ikke kunne spise de tingene? Eller i det miste «unnskylde seg» der og da med at det ser deilig ut, men at man desverre ikke kan spise det. Frekt å bli invitert på noe, også bare overse at noen har laget noe til deg! Anonymkode: 79524...826 9
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #18 Skrevet 4. mars 2019 5 minutter siden, batcat skrev: Hvor mange inviterte du? inviterte 5, 7 minutter siden, exictence skrev: Spiste de noe annet du hadde satt frem? Sa du noe om vær så god? Sa de noe til det? Da er det bare å forsyne seg. De drakk bare kaffen jeg serverte. Anonymkode: 787d5...edd
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #19 Skrevet 4. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Altså, jeg synes det blir merkelig når man blir invitert på en konkret ting - også spiser man det ikke. Da kunne man vel sagt fra om det før man kom, om at man ikke kunne spise de tingene? Eller i det miste «unnskylde seg» der og da med at det ser deilig ut, men at man desverre ikke kan spise det. Frekt å bli invitert på noe, også bare overse at noen har laget noe til deg! Anonymkode: 79524...826 Ja, jeg mener de kunne sagt fra på forhånd. Anonymkode: 787d5...edd
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #20 Skrevet 4. mars 2019 Folk kom altså til deg fordi de ville ha en dose av deg i stedet for boller. En ekte fjær i hatten for deg. Ikke ødelegg det. Anonymkode: e6d8f...08e 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå