Gå til innhold

Jeg er klar til å slå meg til ro og gifte meg, hvor er alle mannfolka?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 hours ago, AnonymBruker said:

Det er litt rart. Jeg har lest masse tråder om sinte menn som kaller seg snille og gode men som er single og gjerne i 30 årene. Lyver disse? De må jo være gale hele gjengen?

Anonymkode: b9894...8f9

Jeg tok som utgangspunkt at du ikke øsnket sinte menn som kaller seg snille. Dette er karene som ender opp blant de 25% ufrivillig barnløse. De lyver ikke, og er ikke gale per se, men de tar på seg en offerrolle og skylder på kvinner og samfunnet for ting de kun kan gjøre noe med selv... 

Anonymkode: 55e9c...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 3.3.2019 den 22.06, AnonymBruker skrev:

Dagens menn ønsker ingen forhold, så er du smart så bør du begynne å vurdere å reise til Danmark før det er forsent.

Anonymkode: 904a8...77f

Så bra at du snakker for alle mannfolka da. Jeg selv ønsker å finne en kvinne å slå meg til ro med, stifte familie med, you name it. Jeg er nok den eneste som ønsker det siden du har så god oversikt over hvor mange menn som ønsker forhold. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tok som utgangspunkt at du ikke øsnket sinte menn som kaller seg snille. Dette er karene som ender opp blant de 25% ufrivillig barnløse. De lyver ikke, og er ikke gale per se, men de tar på seg en offerrolle og skylder på kvinner og samfunnet for ting de kun kan gjøre noe med selv... 

Anonymkode: 55e9c...e4a

 

14 hours ago, AnonymBruker said:

Det er litt rart. Jeg har lest masse tråder om sinte menn som kaller seg snille og gode men som er single og gjerne i 30 årene. Lyver disse? De må jo være gale hele gjengen?

Anonymkode: b9894...8f9

Det finnes menn som ikke har barn fordi de har ingen ønsker om barn, og de er heller ikke 'Nice guys' . La oss ikke skjære alle over en kam. Takk. 

(barnløs mann 40)

Anonymkode: 836b0...229

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg ble dømt nedenom og hjem da jeg var «uheldig» og ble gravid tidlig i 20-årene, spesielt av karrierekvinner som skulle realisere seg selv, studere en halv evighet, reise jorden rundt og ha flest mulig ONS. Herregud så kjedelig jeg var som aldri hadde hatt en ONS! 

Vel, her sitter jeg med høy utdanning, eier eget hus, alt på stell økonomisk og vel så det, lykkelig gift, og mor til 3 barn som begynner å komme opp litt i alder. Vi har reist halve jorden rundt, med og uten barn, vi har realisert oss selv - sammen og alene. 

Jeg kapret nok han du kunne tenkt deg å kapre nå. Men de beste blir kapret først.. 

Jeg tror pipen har fått en annen lyd fra de som dømte meg nedenom og hjem 😁

Det føltes uanstendig godt å skrive dette..for unge mødre blir sett ned på i samfunnet, de blir sett på som en byrde, og mindre intelligente som velger å ikke prioritere seg selv til langt ut i 30-årene..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎03‎.‎03‎.‎2019 den 22.00, AnonymBruker skrev:

Ok, litt om meg: alltid fått høre jeg er pen, smart og har en bra personlighet. Jeg er 173 cm og slank, langt blondt hår. Opptatt av å holde meg i bra form, kle meg feminint og stilig, style håret og sminke meg og sånt. Jeg fyller 35 år i år, og har god utdanning, jobb i en interessant bransje, egen leilighet og bil.

Jeg har flere lange forhold bak meg, har liksom aldri hatt noe problem med å tiltrekke meg menn eller holde på dem. Flere av exene mine har grått og bedd på sine knær da det ble slutt mellom oss. Det sier vel sitt om hvordan menn har respondert på meg.

Jeg har holdt fokus på å oppfylle drømmene mine, gått knallhardt inn for å nå målene mine med utdanning, reising og å bygge opp livet mitt. Nå føler jeg at alt er på plass, og det eneste jeg mangler er drømmemannen. Men han lar jaggu vente på seg!

Jeg har ikke noe problem å få dates eller sex, men det virker som mannfolka på min alder kvier seg for å gå inn i seriøse forhold? Det er nesten så jeg lurer på om jeg bør bli stresset med tanke på drømmen om familie og egne barn.

Hva er greia? Hva må jeg gjøre for å spikre drømmemannen før "toget går"?

Anonymkode: d1c33...943

Jeg er som deg i slutten av 30 årene med eget hus , bil , båt , hytte og resten av pakken og jeg lurer på det samme, hvor er de seriøse kvinnene som ikke får kalde føtter når ting begynner å gå seg til og bli litt mer serriøst????

Som deg får jeg det jeg vil ha....ang dates og sex men drømmedama søm tør å satse på ett familieliv lar vente på seg....

 

Snapchat : danijww 

Anonymkode: 1e3d9...007

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.3.2019 den 22.00, AnonymBruker skrev:

Ok, litt om meg: alltid fått høre jeg er pen, smart og har en bra personlighet. Jeg er 173 cm og slank, langt blondt hår. Opptatt av å holde meg i bra form, kle meg feminint og stilig, style håret og sminke meg og sånt. Jeg fyller 35 år i år, og har god utdanning, jobb i en interessant bransje, egen leilighet og bil.

Jeg har flere lange forhold bak meg, har liksom aldri hatt noe problem med å tiltrekke meg menn eller holde på dem. Flere av exene mine har grått og bedd på sine knær da det ble slutt mellom oss. Det sier vel sitt om hvordan menn har respondert på meg.

Jeg har holdt fokus på å oppfylle drømmene mine, gått knallhardt inn for å nå målene mine med utdanning, reising og å bygge opp livet mitt. Nå føler jeg at alt er på plass, og det eneste jeg mangler er drømmemannen. Men han lar jaggu vente på seg!

Jeg har ikke noe problem å få dates eller sex, men det virker som mannfolka på min alder kvier seg for å gå inn i seriøse forhold? Det er nesten så jeg lurer på om jeg bør bli stresset med tanke på drømmen om familie og egne barn.

Hva er greia? Hva må jeg gjøre for å spikre drømmemannen før "toget går"?

Anonymkode: d1c33...943

Du har litt for mye selvtillit hvertfall. Kanskje du tar menn litt for gitt også. Høres nesten ut som om du tror at det automatisk vil stå en kø av menn på døra di nå som du vil ha en slik at du kan velge og vrake. Sånn er det hvertfall ikke. 

Anonymkode: 24a2f...16c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.3.2019 den 22.06, AnonymBruker skrev:

Åh så du er SÅ pen ja, good for you!!

Dagens menn ønsker ingen forhold, så er du smart så bør du begynne å vurdere å reise til Danmark før det er forsent.

Anonymkode: 904a8...77f

Janteloven much..

Anonymkode: ccfd3...d94

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dra til dk, alltid noe feil med sånt nedfryst sperm.

Anonymkode: 4f0a2...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.3.2019 den 1.05, AnonymBruker skrev:

De er ikke kravstore. Det er det han som er. Han er en gamling som vil ha yngre jenter og når disse yngre ikke vil ha han så kaller han dem kravstore.

Anonymkode: b9894...8f9

Ikke sant , eller så har de prinsesse syndrom disse jentene på rundt 30 år som avviser eldre menn på 50 +....

Anonymkode: 5a7d0...f25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke sant , eller så har de prinsesse syndrom disse jentene på rundt 30 år som avviser eldre menn på 50 +....

Anonymkode: 5a7d0...f25

ikke sant som i "usant" eller ikkesant som i "enig"?

Du klarer med skrivefeil faktisk å gjøre innlegget uforståelig... Er det seriøst eller sarkastisk?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.3.2019 den 4.29, logicoverfeelings skrev:

wow litt høye tanker om seg selv her? la meg forklare 

 

1. det er helt normalt å bli lei seg når det blir brudd, de exene dine tok det nok tungt i starten men d går fort over for menn da vi ikke har samme sterke følelser som dere

2. du trenger ikke være pen i norge for å få deg dates og sex. bare vær kvinne så får du dette. til å med tjukke damer på 100 kg pluss får seg sex og dates

tiden går, aksjeverdien din synker drastisk pga du som kvinne har en biologisk klokke med tanke på barn, samtidig så forfaller kvinners utseende mye fortere enn menn generelt, og utseende er det største verdien kvinner har for menn.

jeg hadde ikke blitt desperat om jeg hadde vært i dine sko. men du kan jo f.eks date en ny mann 2-3 gfanger i mnd helt til du finner en du har tonen med og fokuserer på han ? ikke bruk tinder ivertfall

1. Nei, det er faktisk menn som sørger lengst over bruddet.

2. Jo, man må det. Eller jeg kan si det sånn at jeg sliter med å få alt dette her enda jeg er ung, slank og tar vare på meg selv... er sulten for å si det sånn.

3. Mange damer er fine og attraktive enda de bikker en viss alder.

Anonymkode: b73fc...415

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er redd man kanskje bør framstå noe mer ydmyk og noe mindre narsissistisk enn du gjør i dette innlegget.

Min tanke da jeg leste dette var «hjelpe meg..»

Det er ikke noe galt i å ha selvtillit, men iblant overgår selvtilliten realitetene. Beklager, du har sannsynligvis masse gode egenskaper og fortjener sikkert en bra mann. Dessverre er det lett slik at i alderen 35-40 er det gjerne en grunn til at en mann fortsatt er singel. Og neppe en positiv grunn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.3.2019 den 8.36, AnonymBruker skrev:

Right.

Du som er så pen og smart forstår vel hvorfor menn ikke er interessert i deg?

Den dagen du får deg en personlighet, da blir ting bedre. Akkurat der kvinner feiler,  null personlighet. Kun en falsk fasade, opptatt av bare overfladiske og materialistiske ting.

 

Personlighet, nok en gang!

Anonymkode: c6fc9...403

Skjerp deg. Kom med noe konstruktivt istedet. Man må jo seff ha mangel på personlighet når man ikke klarer å holde på noen eller få seg partner 😫 er det virkelig så sorthvit tror du? Eller som jeg har sett mange steder på kg.

Anonymkode: b73fc...415

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

1. Nei, det er faktisk menn som sørger lengst over bruddet.

2. Jo, man må det. Eller jeg kan si det sånn at jeg sliter med å få alt dette her enda jeg er ung, slank og tar vare på meg selv... er sulten for å si det sånn.

3. Mange damer er fine og attraktive enda de bikker en viss alder.

Anonymkode: b73fc...415

1. Dette kan godt stemme, men finnes det en kilde eller empirisk forskning på dette? Nysgjerrig...

2. Enig, eller, du sliter ikke generelt, men du sliter med de du anser som verdige å ligge med? Karen som nevner dette er nok en av de du ikke ofrer et blikk engang.

3. Enig! Men man kan kanskje si det slik med både menn og kvinner at i forskjellige aldre ser så mange "bra ut": 

MENN                                 KVINNER

20-25år: 25%                   For kvinner: 35%

25-30: 35%                      For kvinner: 50%

30-35: 40%                      For Kvinner: 40%

35-40: 30%                      For kvinner: 35%

40-45: 20%                      For Kvinner: 25%

45-50: 15%                      For kvinner 15%

50+:    10%                      For kvinner 10%

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 5.3.2019 den 11.44, Vera skrev:

Jeg husker jeg ble dømt nedenom og hjem da jeg var «uheldig» og ble gravid tidlig i 20-årene, spesielt av karrierekvinner som skulle realisere seg selv, studere en halv evighet, reise jorden rundt og ha flest mulig ONS. Herregud så kjedelig jeg var som aldri hadde hatt en ONS! 

Vel, her sitter jeg med høy utdanning, eier eget hus, alt på stell økonomisk og vel så det, lykkelig gift, og mor til 3 barn som begynner å komme opp litt i alder. Vi har reist halve jorden rundt, med og uten barn, vi har realisert oss selv - sammen og alene. 

Jeg kapret nok han du kunne tenkt deg å kapre nå. Men de beste blir kapret først.. 

Jeg tror pipen har fått en annen lyd fra de som dømte meg nedenom og hjem 😁

Det føltes uanstendig godt å skrive dette..for unge mødre blir sett ned på i samfunnet, de blir sett på som en byrde, og mindre intelligente som velger å ikke prioritere seg selv til langt ut i 30-årene..

Du virker ikke særlig fornøyd i og med du må tråkke på andre på denne måten. Jeg bryr meg da ikke om du har barn, utdannelse, hus og har "realisert" deg selv. Det er mange måter å gjøre det på. Jeg er 27 og ønsker ikke barn. jeg orker ikke tanken. 

Jeg har heller aldri hatt ons. Jeg kan ikke legge meg opp i andres sexliv, men jeg ser litt ned på de som har masse ons, selv om folk reagerer med "hæ? er du jomfru??" . jeg synes ikke det er noe kult å ha hatt masse ons, tvert imot. 

De beste blir ikke nødvendigvis kapret først. Kan like gjerne tolke det slik at de mest attraktive er mer kresne og tar ikke det første som byr seg.

Og er du ikke litt bekymret for at du kan bli en av de kvinnene som sitter her og skriver fordi mannen din bedro deg for ei yngre elskerinne? har fått inntrykk av at det er litt risky å få barn og gifte seg tidlig, for mannen vil etter hvert finne ei yngre dame når du sitter der og ser sliten ut etter mange svangerskap. selvfølelig ikke min teori, men utifra kg kan det fort bli sånn.

Anonymkode: 9867e...d59

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, isw skrev:

Jeg er redd man kanskje bør framstå noe mer ydmyk og noe mindre narsissistisk enn du gjør i dette innlegget.

Min tanke da jeg leste dette var «hjelpe meg..»

Det er ikke noe galt i å ha selvtillit, men iblant overgår selvtilliten realitetene. Beklager, du har sannsynligvis masse gode egenskaper og fortjener sikkert en bra mann. Dessverre er det lett slik at i alderen 35-40 er det gjerne en grunn til at en mann fortsatt er singel. Og neppe en positiv grunn. 

en kvinne da? 

Anonymkode: 9867e...d59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hjelper jo ikke akkurat Ts, men til opplysning er det faktisk mulig å både oppnå drømmene sine og inngå/bevare et forhold. Jeg ble sammen med mannen da jeg var 20. Jeg har tatt master, vi har kjøpt et stort hus (jeg hadde hatt råd til å kjøpe en fin leilighet hvis jeg var alene) og reist på mange fine ferier. Nå er jeg 32 og han 34, vi er fortsatt sammen og er nå gift og har to barn. Jeg har flere venner og bekjente i ca.samme situasjon. Poenget er at du gjorde en tabbe da du trodde selvrealisering og forhold ikke kunne gå hånd i hånd. 

Det er selvfølgelig fortsatt single, barnløse menn på din alder, men utvalget er så klart mindre enn hva det var for 10 år siden. Jeg tenker du bare må oppsøke alle miljøer hvor det er mulig å møte menn som er ute etter noe seriøst. Og så er det mulig du må omstille tankesettet ditt. En stormforelskelse går over, og det er helt greit. Ingen er perfekte, men så lenge de er gode og snille, så bør man overse småting som at de alltid glemmer å ta ut søpla eller at de er mer glad i å ligge på sofaen enn deg.

Anonymkode: 7b96c...6a3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

en kvinne da? 

Anonymkode: 9867e...d59

Jeg vet ikke med kvinner. Men, når det gjelder menn er det som regel enten fordi man er useriøs eller uønsket/uinteressant. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...