Gå til innhold

Jeg er klar til å slå meg til ro og gifte meg, hvor er alle mannfolka?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hand them over! Min mann setter pris på alle andre kvaliteter jeg har enn utseende. Han er mye penere enn jeg er! Basert på utseende alene burde han ha funnet seg ei som er mye penere enn meg. Utseende forfaller, personligheten og hvem man er er det du skal leve med resten av livet. 

Anonymkode: 72196...5a6

Ja. Det har du rett i. Men å lære mannfolka dette er vanskelig. De synes det er lettere å bare bytte deg ut og forstår ikke hva kjærlighet er.

Men du får ikke pengene da denne mannen allerede er tatt så der er juks😉

Anonymkode: b9894...8f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Det er om å gjøre seg så svak og patetisk som mulig slik at menn kan føle de har overtaket.

Ikke vær happy og tilfreds liksom..

Anonymkode: b9894...8f9

Det handler ikke om å gjøre seg svak og patetisk nei. Det handler om å ha andre driv  i livet enn karriere og reise. Ts hadde ikke tid til de bra mennene da karriere var alt. De  dro videre og fant en kvinne med flere tanker i hodet samtidig, som ikke hadde lagt seg ned med sammenbrudd dersom hun skulle bli uplanlagt gravid som 27-åring.

Anonymkode: 73287...f15

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Å hjelpes. Det er bare sånne menn der ute!

Les hva som står her feks da. Hvor mye stygge ting som blir skrevet til TS? Hun er garantert ikke pen og burde ha funnet seg noen da hun var pen/kvinner forfaller så fort de fyller 30 osv.

Vis meg EN mann som setter pris på ekthet og personlighet og jeg skal gi deg 1 million.

Anonymkode: b9894...8f9

Jeg har også til tider følt at det bare var sånne menn der ute, men så kommer det til slutt noen som motbeviser det, for det er til syvende og sist hvem man er som person som er viktigst.

Anonymkode: 60933...24a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Det er om å gjøre seg så svak og patetisk som mulig slik at menn kan føle de har overtaket.

Ikke vær happy og tilfreds liksom..

Anonymkode: b9894...8f9

Nå blander du «menneskelig» og «svak og patetisk».

Jeg fikk også den samme følelsen da jeg leste HI. At hun har gitt gass og kjørt på med skylapper, for målet er rett frem, og dit skal hun. Samme faen!  Det er jo forsåvidt helt ok, men samtidig har hun vært i flere langvarige forhold, uten å nevne noe om felles mål, kun sine egne. Nå kan ikke livet oppsummeres i noen få setninger, så jeg skal ikke påstå at jeg vet alt om TS, men førsteinntrykket av henne er at hun er fornøyd så lenge hun får det som hun vil, og mennene hun velger bør føle seg heldige (Sorry TS, det er sikkert ikke så galt, men innlegget ditt sendte tankene litt den veien).

Tro det eller ei, men leilighet, bil, fancy jobb og modellkropp er ikke det som får en «bra fyr» til å bli i lengden. Alt det ville jeg lett byttet ut med mer verdifulle egenskaper, hvis det var enten eller. Altså, jeg mener ikke at det er negativt. Alle bør kunne stå på egne ben, men disse tingene kommer lengre ned på listen enn mye annet som jeg respekterer enda mer. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange tullete svar!

TS, jeg tipper du får så mange krasse svar fordi det virker som om du er trygg på deg selv. Og DET liker ikke damene på Kvinneguiden. Da må vi sørge for at du jekkes ned noen hakk. Du må jo ikke gå rundt å tro at du er noe. ;)

Da jeg ble singel i begynnelsen av 30-årene myldret det av menn rundt meg. Har aldri fått så mye oppmerksomhet før, ikke en gang i 20 årene. Jeg trodde jeg kom til å slite med å møte en ny mann. Nettopp av samme teorier som presenteres her: Alle de gode mennene er opptatt. Sånn er det absolutt ikke. Faktisk møtte jeg mange herlige, seriøse, flotte menn. Alle var på min alder. Aldri noe tilfeldig sex-opplegg. Alle var oppriktig interesserte i meg.

Det er ikke bare kvinner i midten av 30-årene som har lyst å slå seg til ro, gifte seg og få barn. Det er den alderen flest menn også har lyst til å slå seg til ro. Mens kvinner gjerne blir litt desperate (klokken tikker jo med tanke på barn), er mennene mer tålmodige.
Både kvinner og menn i denne alderen er mer kresne enn før. De skal jo tross alt finne seg den partneren de vil være med resten av sitt liv. Noen stiller kanskje litt høye krav. Du høres ut som en bra kvinne med mye på stell - kan det tenkes at du stiller litt for høye krav til "drømmemannen" din? Hva om du møtte en mann med lavere utdannelse enn deg, eller som ikke har alt på stell enda? Ville du luket han bort med en gang eller gitt han en sjangse?
Man må våge å være åpen for alle slags mennesketyper.
Ikke bare glansbildet man gjerne danner seg i hodet sitt.

Mitt råd er: Ikke vær så kravstor. Ikke heng deg for mye opp i materielle ting eller overfladiske ting. Å være vakker eller ha en bra jobb og egen bil betyr egentlig ikke så mye for dem som er på leting etter ekte kjærlighet. Da er det personlighet og kjemi som teller. Smil, vær omsorgsfull, bry deg om mennene du møter. Vær interessant, vær en god lytter, vær et godt menneske. Da blir du nok attraktiv for mange!

Anonymkode: 64ccd...942

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, litt om meg: alltid fått høre jeg er pen, smart og har en bra personlighet. Jeg er 173 cm og slank, langt blondt hår. Opptatt av å holde meg i bra form, kle meg feminint og stilig, style håret og sminke meg og sånt. Jeg fyller 35 år i år, og har god utdanning, jobb i en interessant bransje, egen leilighet og bil.

Jeg har flere lange forhold bak meg, har liksom aldri hatt noe problem med å tiltrekke meg menn eller holde på dem. Flere av exene mine har grått og bedd på sine knær da det ble slutt mellom oss. Det sier vel sitt om hvordan menn har respondert på meg.

Jeg har holdt fokus på å oppfylle drømmene mine, gått knallhardt inn for å nå målene mine med utdanning, reising og å bygge opp livet mitt. Nå føler jeg at alt er på plass, og det eneste jeg mangler er drømmemannen. Men han lar jaggu vente på seg!

Jeg har ikke noe problem å få dates eller sex, men det virker som mannfolka på min alder kvier seg for å gå inn i seriøse forhold? Det er nesten så jeg lurer på om jeg bør bli stresset med tanke på drømmen om familie og egne barn.

Hva er greia? Hva må jeg gjøre for å spikre drømmemannen før "toget går"?

Anonymkode: d1c33...943

+

11 timer siden, Tyrk40 skrev:

Det samme lurer jeg på. Er single mann på 42 uten barn. Alle sier jeg er så høy & mørk og kjekk,men hvor er alle damene? Har prøvd forskjellige datingsider, men der 'klaffer' det jo ikke.Om jeg liker ei, så vil hun ikke,om ei dame(som regel altfor lav) liker meg så vil ikke jeg....Men det ordner seg nok for både deg og meg..Håper jeg.. 

= Sant? 

Anonymkode: 7fd6a...82f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visse påstår at det finnes tusenvis av fantastiske lave menn og incels med personligheter så skkinnende at de fortjener å settes på pidestall. Disse som selv er ofre for kresne og kravstor kvinner har garantert ingen overfladiske krav og jubler av glede hvis de får møte en kvinne med flott personlighet....:ironi:

Anonymkode: e8c8c...b6c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja seff galt uansett.

Har hun barn så prøver hun bare å finne en pappa til barna og er hun barnløs så har hun det travelt med å få barn....

Anonymkode: b9894...8f9

Jeg mener ikke at det er «galt uansett», men jeg tror det er lett for menn å tenke sånn. En del menn ønsker ikke å bli stepappa, og en del vil bli stresset over at TS er 35 og ønsker barn. Det gjør det ikke lettere for TS å finne «den rette». Jeg tror det  rett og slett er enklere å treffe den rette før de fleste har fått barn, eller det begynner å haste med å få de... 

Det betyr jo ikke at det ikke går an. Kvinner både med og uten barn får seg jo menn hele tiden - også de som er i midten av 30 åra. 

Anonymkode: d2728...c0c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Addie said:

Jeg hadde dratt til Danmark. Selv om du treffer noen nå i løpet av det meste året, så skal dere jo bli kjent før du evnt blir gravid? 

Og hva hvis han ikke er drømmemannen da, skal du lete på nytt når du er 38-39? 

Mitt råd er DK. 

Hvis ikke du vil det, dra ut av byene og finn deg noen fra et lite sted hvor jentene flyttet fra. 

Hør da; hvis du løper på butikken rett før stengetid så er det ikke ferske brød igjen. Det er halvstekte rundstykker og tørre brød. Der er du nå. Sorry ;) 

En enorm fallitterklæring å reise til utlandet for å kjøpe sæd. 

Anonymkode: 836b0...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr
9 hours ago, AnonymBruker said:

For noe piss.

De fleste menn i 20 årene er ikke interessert i noe forhold. De vil ligge rundt med flest mulig så da hadde vedkommede bare brukt 20 årene på dating for å finne drømmemannen før hun gikk lei og endte opp med en fyr fra Toten.

 

Anonymkode: b9894...8f9

Uff, dette var kynisk. Det er klart menn i tjueårene er interessert i forhold, hvis de treffer den rette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, litt om meg: alltid fått høre jeg er pen, smart og har en bra personlighet. Jeg er 173 cm og slank, langt blondt hår. Opptatt av å holde meg i bra form, kle meg feminint og stilig, style håret og sminke meg og sånt. Jeg fyller 35 år i år, og har god utdanning, jobb i en interessant bransje, egen leilighet og bil.

Jeg har flere lange forhold bak meg, har liksom aldri hatt noe problem med å tiltrekke meg menn eller holde på dem. Flere av exene mine har grått og bedd på sine knær da det ble slutt mellom oss. Det sier vel sitt om hvordan menn har respondert på meg.

Jeg har holdt fokus på å oppfylle drømmene mine, gått knallhardt inn for å nå målene mine med utdanning, reising og å bygge opp livet mitt. Nå føler jeg at alt er på plass, og det eneste jeg mangler er drømmemannen. Men han lar jaggu vente på seg!

Jeg har ikke noe problem å få dates eller sex, men det virker som mannfolka på min alder kvier seg for å gå inn i seriøse forhold? Det er nesten så jeg lurer på om jeg bør bli stresset med tanke på drømmen om familie og egne barn.

Hva er greia? Hva må jeg gjøre for å spikre drømmemannen før "toget går"?

Anonymkode: d1c33...943

Jeg har en fantastisk elsker på 40 år som ønsker seg familie, og det er nettopp derfor vi ikke har noe skikkelig forhold, for jeg har familielivet bak meg, er et par år eldre enn han, og det siste jeg vil er å få en ny baby. Jeg vil gjerne beholde han til over sommeren, så kan du få overta han ;) 

Anonymkode: 4afaf...aa2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bare å begynne annskaffelsen av katter TS. Det er nok dit det er på vei.

Anonymkode: 6de3c...99d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle de gode, familieorienterte mennene fant damene sine for 10-15 år siden. Akkurat på den samme tiden du burde brukt tiden din til å finne en passende mann. Mennene på din alder som er tilgjengelig nå er bitre menn som har blitt brent før og skyr unna så godt det går. 

Det er synd at vi selges løgnen om at studier, karriere og det å ligge rundt er meningen med livet, også kommer man opp i den alderen hvor det nesten er for sent og man får panikk og ender opp bitter og alene med vinflasken som beste venn. Vi burde leve omvendt. Bruke 20-årene på å få mann og barn og siden bruke tiden på studier og ev. karriere om man vil det.

Jeg håper du finner en mann og får barn før det er for sent.

Anonymkode: 72196...5a6

 

Dette er jo bare tull. Så sant det finnes flere av oss som TS i samme situasjon, så er det også flere av dem i motsatt kjønn.

Anonymkode: 25bb7...ad8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en fantastisk elsker på 40 år som ønsker seg familie, og det er nettopp derfor vi ikke har noe skikkelig forhold, for jeg har familielivet bak meg, er et par år eldre enn han, og det siste jeg vil er å få en ny baby. Jeg vil gjerne beholde han til over sommeren, så kan du få overta han ;) 

Anonymkode: 4afaf...aa2

Hehe. Som mann ferdig med småbarnstiden tiden hadde jeg løpt om jeg hadde truffet ei  barnløs dame på 35 med ferdig innredet barnerom.

Men 1 av 4 menn på 40 er barnløse så burde TS burde klare å overbevise 1.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flust med attraktive kompiser mellom 35-40, uten barn. Ts burde komme på fest til meg

Anonymkode: 83065...9ee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker (som M29) at en kvinne på 35 fort må se til menn 40-45 hvis hun øsnker å stifte familie, og der begynner det vel å tynnes i karer som er barnløse eller villig til runde nr2..? Med dine forutsetninger (og krav/ønsker) virker faktisk en på runde nr2 som et mer sannsynlig utfall?

Jeg er selv singel, etter et lengre forhold, og er på utkikk etter ei å starte et familieliv med, men jeg er meget tålmodig og jeg ser hovedsakelig etter damer mellom 24-28 for dette. De over 30 er rett og slett litt for ivrige (jeg ønsker en lengre barnløs periode der man kan dyrke hverandre, reise, bruke tid og penger på hverandre etc istedenfor barn).

Altså, møter jeg ei på over 30 så vil denne perioden (sannsynligvis) bli betydelig kortere enn om jeg ender opp med ei på 26.

Anonymkode: 55e9c...e4a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Dette er jo bare tull. Så sant det finnes flere av oss som TS i samme situasjon, så er det også flere av dem i motsatt kjønn.

Anonymkode: 25bb7...ad8

Selvfølgelig finnes de, men utvalget er magert, de er vanskelige å finne, man skal matche, man skal helst være kjærester litt først, så bo sammen for å se om det funker og så kan man få barn. Da er plutselig TS ikke lenger 35. Fruktbarheten synker drastisk i slutten av tredveåra. Barn er noe man bør tenke på i 20-årene. Det er da kroppen er best rustet til å få barn. 

Biologien er ikke på samme lag som globalistene. Eller, det er kanskje nettopp det de er. Fruktbarheten raser blant befolkningen fordi vi kvinner blir solgt ideen om at studier, reiser og karriere er det som er viktig her i livet, når sannheten er så langt fra dette som det er mulig å komme. Vi har fødselsunderskudd i Norge, mye av grunnen til det er hvordan samfunnet er lagt opp. Meg, meg, meg og så litt mer meg før jeg er klar for å dele av meg selv med noen andre. For mange er det for sent, og det er veldig synd at de ikke innser det før det faktisk er for sent.

Anonymkode: 72196...5a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MizBiz
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hand them over! Min mann setter pris på alle andre kvaliteter jeg har enn utseende. Han er mye penere enn jeg er! Basert på utseende alene burde han ha funnet seg ei som er mye penere enn meg. Utseende forfaller, personligheten og hvem man er er det du skal leve med resten av livet. 

Anonymkode: 72196...5a6

Hand them over til meg også! Mannen min er ærlig, og har sagt på grei låte at jeg har en fantastisk personlighet og greit nok utseende. Selv er han filmstjernekjekk. Ikke bare i mine øyne, men folk reagerer på at han ikke valgte en annen, når han kunne "gjort så mye bedre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker (som M29) at en kvinne på 35 fort må se til menn 40-45 hvis hun øsnker å stifte familie, og der begynner det vel å tynnes i karer som er barnløse eller villig til runde nr2..? Med dine forutsetninger (og krav/ønsker) virker faktisk en på runde nr2 som et mer sannsynlig utfall?

Jeg er selv singel, etter et lengre forhold, og er på utkikk etter ei å starte et familieliv med, men jeg er meget tålmodig og jeg ser hovedsakelig etter damer mellom 24-28 for dette. De over 30 er rett og slett litt for ivrige (jeg ønsker en lengre barnløs periode der man kan dyrke hverandre, reise, bruke tid og penger på hverandre etc istedenfor barn).

Altså, møter jeg ei på over 30 så vil denne perioden (sannsynligvis) bli betydelig kortere enn om jeg ender opp med ei på 26.

Anonymkode: 55e9c...e4a

Det er litt rart. Jeg har lest masse tråder om sinte menn som kaller seg snille og gode men som er single og gjerne i 30 årene. Lyver disse? De må jo være gale hele gjengen?

Anonymkode: b9894...8f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...