Gå til innhold

Jeg er klar til å slå meg til ro og gifte meg, hvor er alle mannfolka?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om det stemmer. Han som skal ha ei utenlandsk dame er kjekk nok. Men det virker ikke som han vil ha jevnaldrende norske damer men ser etter yngre og da blir det jo vanskeligere å finne norske. Siden alle er så kravstore som han sier. Jeg på samme alder ville blitt for gammel for ham. En yngre fra Thailand er nok mer fristende..

Anonymkode: 5a7d0...f25

Det er fordi Norske jenter lider av prinsesse syndromet. 

Anonymkode: 0f906...07e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, litt om meg: alltid fått høre jeg er pen, smart og har en bra personlighet. Jeg er 173 cm og slank, langt blondt hår. Opptatt av å holde meg i bra form, kle meg feminint og stilig, style håret og sminke meg og sånt. Jeg fyller 35 år i år, og har god utdanning, jobb i en interessant bransje, egen leilighet og bil.

Anonymkode: d1c33...943

At du fremstår som voksen, veletablert og med alt på stell, kan virke skremmende på mange menn. Når de blir kjent med deg, og lærer å kjenne dine svakheter og usikkerhet, så fremstår du mer menneskelig. Utfordringen er kanskje at du ikke slipper menn såpass innpå deg før de mister interessen?

Så rådet mitt er at du introduserer dine mer menneskelige sider tidligere i dating-fasen.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle de gode, familieorienterte mennene fant damene sine for 10-15 år siden. Akkurat på den samme tiden du burde brukt tiden din til å finne en passende mann. Mennene på din alder som er tilgjengelig nå er bitre menn som har blitt brent før og skyr unna så godt det går. 

Det er synd at vi selges løgnen om at studier, karriere og det å ligge rundt er meningen med livet, også kommer man opp i den alderen hvor det nesten er for sent og man får panikk og ender opp bitter og alene med vinflasken som beste venn. Vi burde leve omvendt. Bruke 20-årene på å få mann og barn og siden bruke tiden på studier og ev. karriere om man vil det.

Jeg håper du finner en mann og får barn før det er for sent.

Anonymkode: 72196...5a6

For noe piss.

De fleste menn i 20 årene er ikke interessert i noe forhold. De vil ligge rundt med flest mulig så da hadde vedkommede bare brukt 20 årene på dating for å finne drømmemannen før hun gikk lei og endte opp med en fyr fra Toten.

Mange menn har skilt seg og er kanskje ikke på søken,slik som mange kvinner. Mange er nesten ikke egnet for forhold,slik som kvinner.

Men det finnes et fåtall der ute.

Anonymkode: b9894...8f9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For noe piss.

De fleste menn i 20 årene er ikke interessert i noe forhold. De vil ligge rundt med flest mulig så da hadde vedkommede bare brukt 20 årene på dating for å finne drømmemannen før hun gikk lei og endte opp med en fyr fra Toten.

Mange menn har skilt seg og er kanskje ikke på søken,slik som mange kvinner. Mange er nesten ikke egnet for forhold,slik som kvinner.

Men det finnes et fåtall der ute.

Anonymkode: b9894...8f9

De fleste menn i 30-årene vil også bare pule rundt uten å gå inn i noe forhold, så det er ikke noe forskjell der. Det at TS sliter er ikke et sjeldent fenomen, det gjelder veldig mange damer nå om dagen og det er derfor det blir flere og flere som enten drar på babyshopping i Danmark eller puler på seg en graviditet når de er ute på byen.

Anonymkode: 904a8...77f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om det stemmer. Han som skal ha ei utenlandsk dame er kjekk nok. Men det virker ikke som han vil ha jevnaldrende norske damer men ser etter yngre og da blir det jo vanskeligere å finne norske. Siden alle er så kravstore som han sier. Jeg på samme alder ville blitt for gammel for ham. En yngre fra Thailand er nok mer fristende..

Anonymkode: 5a7d0...f25

De er ikke kravstore. Det er det han som er. Han er en gamling som vil ha yngre jenter og når disse yngre ikke vil ha han så kaller han dem kravstore.

Anonymkode: b9894...8f9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Horten Market skrev:

At du fremstår som voksen, veletablert og med alt på stell, kan virke skremmende på mange menn. Når de blir kjent med deg, og lærer å kjenne dine svakheter og usikkerhet, så fremstår du mer menneskelig. Utfordringen er kanskje at du ikke slipper menn såpass innpå deg før de mister interessen?

Så rådet mitt er at du introduserer dine mer menneskelige sider tidligere i dating-fasen.

Nettopp. Det er om å gjøre seg så svak og patetisk som mulig slik at menn kan føle de har overtaket.

Ikke vær happy og tilfreds liksom..

Anonymkode: b9894...8f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Det er om å gjøre seg så svak og patetisk som mulig slik at menn kan føle de har overtaket.

Ikke vær happy og tilfreds liksom..

Anonymkode: b9894...8f9

Til og med da vil de ikke inn i ett forhold, for da har man ikke livet på stell.

Anonymkode: 904a8...77f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er for høy på deg selv, i løpet av det korte innlegget ditt ble jeg kvalm av narsissistiske trekkene du viser. Det stinker fra lang vei og kanskje derfor menn holder seg langt unna? High maintenance og lite ydmykhet er bare turn off girl.

Anonymkode: 447eb...585

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG i et nøtteskall altså. Hvorfor tåler ikke mange jenter at noen betegner seg som pen eller at man har hatt mange beilere? Helst skal man krype og være ydmyk for å inntyde seg, hva er det som er så voldsomt provoserende med selvtillit og selvinnsikt? Har man øyne så ser man seg selv i speilet, har man erfaringer med at menn ikke vil gi slipp, ja så er det slik. Ikke verre enn Bare se på de gjennomsyrede og sure kommentarene og hersketeknikkene. Janteloven lever i beste velgående. Fuck det! Det er stor forskjell på det å ha selvinnsikt og det å være innbilsk eller narsissistisk. Jobb med deres eget selvbilde og det dere er misfornøyd med så kanskje dere slipper å la bitterheten gå utover andre ☝️

TS: Mange går fra hverandre i den alderen. Man ble kanskje sammen tidlig og vokser fra hverandre. Har du oppsøkt arenaer av f.eks en hobby du har eller interesserer deg for? Heldigvis finnes det mange dating-apper, og det er faktisk mange kjekke menn som er på markedet, men om man utstråler at man vil ha alt i boks med en gang så kan det kanskje ubevisst skremme bort noen? Nå er sommeren også rett rundt hjørnet, da dukker de nok opp som fluer 😅 Er selv 32 og singel og trives så alt for godt med det, det er rart hvordan biologien styrer oss så mye at vi må finne en make. Men det er kanskje umulig å unngå å føle på at klokken tikker, uansett hva man foretrekker når man kommer i den alderen.

Anonymkode: f4b9d...17b

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De er ikke kravstore. Det er det han som er. Han er en gamling som vil ha yngre jenter og når disse yngre ikke vil ha han så kaller han dem kravstore.

Anonymkode: b9894...8f9

Joda, du kan godt si at hvis noen har ei ønskeliste og ikke tar hvemsomhelst, så er de kravstore. Det gjelder vel de fleste av oss, uansett kjønn, at vi har ønsker?
Disse vil altså ha yngre jenter, og når de da kan få slike: unge, vakre og blide, så er det jo ingen grunn til å ta til takke med det som for dem fortoner seg som 2. sortering? 

Anonymkode: 770e5...dc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er 35 toget har gått for lengst. Du har hvert så selv opptatt i mange år at du glemte nesten det viktigste og det er familie.

Anonymkode: 140ec...162

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 er ingen alder, om du ser ung og fresh ut for alderen. hadde menn i alderen 25-40 etter meg da jeg var 35. endte med mann og barn som 40-åring. problemet med det er at man ikke er garantert søsken til kidden, da. 

 

lykke til

Anonymkode: eedfe...e23

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, litt om meg: alltid fått høre jeg er pen, smart og har en bra personlighet. Jeg er 173 cm og slank, langt blondt hår. Opptatt av å holde meg i bra form, kle meg feminint og stilig, style håret og sminke meg og sånt. Jeg fyller 35 år i år, og har god utdanning, jobb i en interessant bransje, egen leilighet og bil.

Jeg har flere lange forhold bak meg, har liksom aldri hatt noe problem med å tiltrekke meg menn eller holde på dem. Flere av exene mine har grått og bedd på sine knær da det ble slutt mellom oss. Det sier vel sitt om hvordan menn har respondert på meg.

Jeg har holdt fokus på å oppfylle drømmene mine, gått knallhardt inn for å nå målene mine med utdanning, reising og å bygge opp livet mitt. Nå føler jeg at alt er på plass, og det eneste jeg mangler er drømmemannen. Men han lar jaggu vente på seg!

Jeg har ikke noe problem å få dates eller sex, men det virker som mannfolka på min alder kvier seg for å gå inn i seriøse forhold? Det er nesten så jeg lurer på om jeg bør bli stresset med tanke på drømmen om familie og egne barn.

Hva er greia? Hva må jeg gjøre for å spikre drømmemannen før "toget går"?

Anonymkode: d1c33...943

wow litt høye tanker om seg selv her? la meg forklare 

 

1. det er helt normalt å bli lei seg når det blir brudd, de exene dine tok det nok tungt i starten men d går fort over for menn da vi ikke har samme sterke følelser som dere

2. du trenger ikke være pen i norge for å få deg dates og sex. bare vær kvinne så får du dette. til å med tjukke damer på 100 kg pluss får seg sex og dates

tiden går, aksjeverdien din synker drastisk pga du som kvinne har en biologisk klokke med tanke på barn, samtidig så forfaller kvinners utseende mye fortere enn menn generelt, og utseende er det største verdien kvinner har for menn.

jeg hadde ikke blitt desperat om jeg hadde vært i dine sko. men du kan jo f.eks date en ny mann 2-3 gfanger i mnd helt til du finner en du har tonen med og fokuserer på han ? ikke bruk tinder ivertfall

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

35 er ingen alder, om du ser ung og fresh ut for alderen. hadde menn i alderen 25-40 etter meg da jeg var 35. endte med mann og barn som 40-åring. problemet med det er at man ikke er garantert søsken til kidden, da. 

 

lykke til

Anonymkode: eedfe...e23

menn som er 25 år og er etter deg når du er 35 er kun ute etter sex, det er noe helt annet, gratulerer

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, logicoverfeelings skrev:

menn som er 25 år og er etter deg når du er 35 er kun ute etter sex, det er noe helt annet, gratulerer

ja, kanskje sånn generelt sett, men ikke de 2 i 20-åra som var etter meg. skal også sies at jeg måtte vise leg frem til slutten av 30-årene. 

Anonymkode: eedfe...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja, kanskje sånn generelt sett, men ikke de 2 i 20-åra som var etter meg. skal også sies at jeg måtte vise leg frem til slutten av 30-årene. 

Anonymkode: eedfe...e23

Du er ikke den eneste som «måtte» vise leg i slutten av 30-årene, jeg har også gjort det og jeg er i 40-årene, som oftest er det bare en ansatt som har gått på autopilot.

Anonymkode: 904a8...77f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, man er rett og slett bare ikke attraktiv på etableringsmarkedet som 35-åring. 

Man er heller ikke attraktiv som 35-åring med barn fra før av.

Man stiller dårlig uansett, liksom.

Anonymkode: 60933...24a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, man er rett og slett bare ikke attraktiv på etableringsmarkedet som 35-åring. 

Man er heller ikke attraktiv som 35-åring med barn fra før av.

Man stiller dårlig uansett, liksom.

Anonymkode: 60933...24a

Da er det heller bedre å være uattraktiv 35-åring med barn enn uten, da sjansene for å finne noen å få barn med så sent er minimal .

Anonymkode: 904a8...77f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får si hva du vil, men jeg merka ikke noen forskjell på draget på menn før jeg ble 40-41 år gammel. 

 

Anonymkode: eedfe...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å servere en løgn som "35 er en bra alder, og ingenting er for sent", det er slemt og unødvendig.

Anonymkode: 770e5...dc9

Hva er det med det utsagnet som er løgn? Sier du at det ikke går an å finne kjærligheten og få barn etter fylte 35?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...