Gå til innhold

Jeg er klar til å slå meg til ro og gifte meg, hvor er alle mannfolka?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du har jammen hastverk dersom du skal rekke og finne drømmemannen, være sammen med ham lenge nok til at dere begge føler dere trygge nok til å sette et barn til verden sammen og bli gravid.

La oss si du finner drømmemannen om et halvt år. Enig i at utvalget ikke er det beste som de over sier, men la oss si at du har flaks.

La oss si at dere dater en stund, dere blir sammen, blir samboere og etter å ha vært sammen i litt over et år setter i gang med prøvingen. Altså alt går bra her også.

Etter et år med prøving er det ganske 50-50 sjanse for at du har blitt gravid. Når man er 35 år har man 78% sjanse for å bli gravid innenfor et år med prøving, når man er 40 år er sjansen 42% (noe statistikk jeg googlet meg frem til).
La oss si at dere er blant de heldige og du blir gravid innen er år.

Og så føder du et velskapt barn når du er 38-39 år. 

Dette kan gå, men det er søren meg mye som kan gå galt på den veien. Hvis barn er viktig for deg, ville jeg hatt en back-up plan klar.

Anonymkode: 78755...1b8

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er 35 år og fortsatt er på leting. Er du heldig finner du en når du nærmer deg 36 år, også må litt tid gå til å pleie et nytt forhold, der går det ett år til da er du 37, og deretter begynner prøvingen med å få barn når du nesten er 38 år. Hmmm.. jeg vil tro du har VELDIG dårlig tid på deg. Så kanskje du burde begynne å se på andre alternativer.

Anonymkode: 904a8...77f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du nærmer deg 40 og da er du nok dessverre ikke like interessant for alle menn som ei yngre jente.. Mange som ønsker seg barn vil nok i alle fall tenke seg godt om før de satser på ei over 35, men alle er heldigvis ikke så kresne og det hjelper at du er pen.

Anonymkode: e8c8c...b6c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så slemme svar du får...

Håper du finner en bra fyr.

Mann-44

 

Anonymkode: 87041...a19

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert nok av single menn som har levd som deg da mange menn ikke ønsker slå seg til ro før de 40+ de også. Du får prøve å kapre en av dem før de finner seg en thai dame.

Anonymkode: 5a7d0...f25

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Sikkert nok av single menn som har levd som deg da mange menn ikke ønsker slå seg til ro før de 40+ de også. Du får prøve å kapre en av dem før de finner seg en thai dame.

Anonymkode: 5a7d0...f25

Utfordringen er at hvis de er klare til å starte familie og kan velge så velger de noen yngre.

Anonymkode: b274e...55e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørsmålet her ts, er hva slags mann er du ute etter? De fleste gode mennene  i den alderen 30-45  er allerede kapret, og de som ikke er kapret er fuckboys som kan velge i damer fra 18-60 år. 

Anonymkode: 0f906...07e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utfordringen er at hvis de er klare til å starte familie og kan velge så velger de noen yngre.

Anonymkode: b274e...55e

Er det derfor så mange menn på 45+ har thai og filipiner damer ? Leste om en bekjent på 48 år som nå skulle finne seg en utenlandsk dame da de norske er så kravstore..

Anonymkode: 5a7d0...f25

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det derfor så mange menn på 45+ har thai og filipiner damer ? Leste om en bekjent på 48 år som nå skulle finne seg en utenlandsk dame da de norske er så kravstore..

Anonymkode: 5a7d0...f25

Grupperingen norske menn som "bestiller" damer fra mere vanskeligstilte områder er vel skjelden etterspurt vare i Norge. Vil vel heller si at det er mer en sær greie med norsk rikdom versus fattigdom i andre land, enn at de velger bort norske kvinner.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg en ny hobby, begynn med idrett hvor det er mange menn (roing, tennis, klatring, dykking), engasjer deg f.eks i politikk, nettdate, dra på venners vennefest, reiser etc. Mange måter å treffe en ny mann på, bare din egen fantasi som setter grenser 🙂

Ønsker deg lykke til med å treffe en mann. Håper du får barn også! 

Anonymkode: edbdb...837

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på et utested, ts tro meg du vil ikke gifte deg. Baren er full hver helg av menn som angrer på at de giftet seg, angrer på at de fikk barn, klager over hvor stygg dama har blitt, hvor løs dama har blitt hvir kjedelig og masete hun har blitt. Vær glad du slipper! 

Anonymkode: 046f0...b16

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har holdt fokus på å oppfylle drømmene mine, gått knallhardt inn for å nå målene mine med utdanning, reising og å bygge opp livet mitt. Nå føler jeg at alt er på plass, og det eneste jeg mangler er drømmemannen. Men han lar jaggu vente på seg!

Jeg har ikke noe problem å få dates eller sex, men det virker som mannfolka på min alder kvier seg for å gå inn i seriøse forhold? Det er nesten så jeg lurer på om jeg bør bli stresset med tanke på drømmen om familie og egne barn.

Hva er greia? Hva må jeg gjøre for å spikre drømmemannen før "toget går"?

Anonymkode: d1c33...943

Kan eg vere eg feiltolkar litt her, men du framstår veldig sjølvsentrert. Når ein er eit par så er ein faktisk to og då må du ta hensyn til den andre. Du er sikkert ei framifrå dame og eit catch for den som blir i lag med deg, men om eg hadde vore på date med deg og eg hadde fått den meg, meg, meg-kjensla eg får av teksten din så hadde eg no tenkt "jøss, eg skal altso inngå i draumelivet til ei dame, men sjøl har eg ingenting eg skulle ha sagt om forholdet". Om dei karane du treffer tenkjer det samme som meg så er det vel ikkje rart dei kviar seg for å gå inn i eit seriøst forhold med deg.

Anonymkode: 90189...a49

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så slemme svar du får...

Håper du finner en bra fyr.

Mann-44

 

Anonymkode: 87041...a19

Veldig enig! Her var det mange svar som rett og slett er slemme og unødvendige..

Jeg har ikke noen råd til deg ts, men håper også at du finner den du leter etter! 35 er en bra alder, og ingenting er for sent. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber på et utested, ts tro meg du vil ikke gifte deg. Baren er full hver helg av menn som angrer på at de giftet seg, angrer på at de fikk barn, klager over hvor stygg dama har blitt, hvor løs dama har blitt hvir kjedelig og masete hun har blitt. Vær glad du slipper! 

Anonymkode: 046f0...b16

Er dette sant? Jeg (kvinne) har ikke selv giftet meg eller fått barn. Men blir likevel litt sjokkert over at menn oppfører seg slik.

Anonymkode: 95aa7...9ed

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, jeg tenker at det må være deilig å være så perfekt som du er, uansett om du finner mann eller ikke. Jeg hadde i hvert fall vært glad om jeg hadde både utseende og alt det andre som du har. 

Anonymkode: 95aa7...9ed

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, Helvegen skrev:

Grupperingen norske menn som "bestiller" damer fra mere vanskeligstilte områder er vel skjelden etterspurt vare i Norge. Vil vel heller si at det er mer en sær greie med norsk rikdom versus fattigdom i andre land, enn at de velger bort norske kvinner.

Vet ikke om det stemmer. Han som skal ha ei utenlandsk dame er kjekk nok. Men det virker ikke som han vil ha jevnaldrende norske damer men ser etter yngre og da blir det jo vanskeligere å finne norske. Siden alle er så kravstore som han sier. Jeg på samme alder ville blitt for gammel for ham. En yngre fra Thailand er nok mer fristende..

Anonymkode: 5a7d0...f25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så slemme svar du får...

Håper du finner en bra fyr.

Mann-44

 

Anonymkode: 87041...a19

Jeg synes ikke svarene i denne tråden er slemme. Det er ingen av svarene jeg har lest som er skrevet for å være stygg. Det er ikke alltid at sannhet er like behagelig. Jeg håper også TS finner seg en flott fyr, men jeg er også enig i svarene. 

Det er vanskelig å kjenne noen ut i fra et hovedinnlegg, så derfor spør jeg: Er du selvopptatt TS? Det er en ting at man skal være hovedperson i eget liv, men handler alt om deg? Fordi da kan det fort hende at de mennene som virkelig er jordnære og flotte skygger banen. Det er ikke ment som kritikk da jeg ikke kjenner deg TS og hva du virkelig brenner for osv, det er bare et spørsmål du bør stille deg selv. 

Jeg er i 20-åra og har virkelig livet på stell, men har vært singel i 3 år (enn så lenge da, jeg har endelig funnet en flott fyr så vi får se hvor det bærer) og jeg måtte virkelig gå inn i meg selv for å finne årsaken til det. Jeg har spurt venner av meg og kommet frem til at det er fordi jeg ser veldig overlegen ut ovenfor folk som ikke kjenner meg. Jeg ser rett og slett ut som en skikkelig bitch for de som ikke kjenner meg. Når man blir kjent med meg finner man fort ut at jeg faktisk er skikkelig hyggelig, men det at jeg ser overlegen ut er nok til at menn gjerne ikke vil ta kontakt. For meg fungerer derfor nettdating bra fordi da kan de skjønne at jeg er hyggelig før de ser meg :)

Anonymkode: d7c2f...8f7

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Fornuftig-mann skrev:

Veldig enig! Her var det mange svar som rett og slett er slemme og unødvendige. Jeg har ikke noen råd til deg ts, men håper også at du finner den du leter etter! 35 er en bra alder, og ingenting er for sent. 

Å servere en løgn som "35 er en bra alder, og ingenting er for sent", det er slemt og unødvendig.

Anonymkode: 770e5...dc9

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette sant? Jeg (kvinne) har ikke selv giftet meg eller fått barn. Men blir likevel litt sjokkert over at menn oppfører seg slik.

Anonymkode: 95aa7...9ed

Det er jo forkastelig oppførsel, men husk at disse mennene er fulle. Når man drikker er man ofte svært modig og føler seg som en uovervinnelig mester i livet og alt som er. Da ser de oppdolla damer og tenker at de også eeegentlig stiller i liga med George Clooney. Når de våkner dagen etterpå og har nyvaska boksere i skuffa si, ungen deres sier et nytt ord og noen har bakt boller så er de igjen takknemlige. Slike menn har også svært liten bevissthet rundt sin egen rolle og hvordan forhold utvikler seg. Selvfølgelig ser man annerledes ut etter en fødsel, og selvfølgelig er det tungt å ha barn. 

Så lenge du finner deg en mann som forstår livets realiteter og vet at man må gi for å få, så vil du mest sannsynlig slippe dette. 

Anonymkode: 92d31...6d8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...