Gå til innhold

Jeg er klar til å slå meg til ro og gifte meg, hvor er alle mannfolka?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, litt om meg: alltid fått høre jeg er pen, smart og har en bra personlighet. Jeg er 173 cm og slank, langt blondt hår. Opptatt av å holde meg i bra form, kle meg feminint og stilig, style håret og sminke meg og sånt. Jeg fyller 35 år i år, og har god utdanning, jobb i en interessant bransje, egen leilighet og bil.

Jeg har flere lange forhold bak meg, har liksom aldri hatt noe problem med å tiltrekke meg menn eller holde på dem. Flere av exene mine har grått og bedd på sine knær da det ble slutt mellom oss. Det sier vel sitt om hvordan menn har respondert på meg.

Jeg har holdt fokus på å oppfylle drømmene mine, gått knallhardt inn for å nå målene mine med utdanning, reising og å bygge opp livet mitt. Nå føler jeg at alt er på plass, og det eneste jeg mangler er drømmemannen. Men han lar jaggu vente på seg!

Jeg har ikke noe problem å få dates eller sex, men det virker som mannfolka på min alder kvier seg for å gå inn i seriøse forhold? Det er nesten så jeg lurer på om jeg bør bli stresset med tanke på drømmen om familie og egne barn.

Hva er greia? Hva må jeg gjøre for å spikre drømmemannen før "toget går"?

Anonymkode: d1c33...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh så du er SÅ pen ja, good for you!!

Dagens menn ønsker ingen forhold, så er du smart så bør du begynne å vurdere å reise til Danmark før det er forsent.

Anonymkode: 904a8...77f

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det var relevant å si litt om utseendet mitt, for jeg føler jeg ser bra ut for alderen, og får ofte høre jeg ser yngre ut. Jeg er liksom ikke sliten og i joggebukse. Jeg akter ikke å dra til Danmark. Jeg ønsker egne barn med drømmemannen! Men hvor er han?

Anonymkode: d1c33...943

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har holdt fokus på å oppfylle drømmene mine, gått knallhardt inn for å nå målene mine med utdanning, reising og å bygge opp livet mitt. Nå føler jeg at alt er på plass, og det eneste jeg mangler er drømmemannen. Men han lar jaggu vente på seg!

Alle de gode, familieorienterte mennene fant damene sine for 10-15 år siden. Akkurat på den samme tiden du burde brukt tiden din til å finne en passende mann. Mennene på din alder som er tilgjengelig nå er bitre menn som har blitt brent før og skyr unna så godt det går. 

Det er synd at vi selges løgnen om at studier, karriere og det å ligge rundt er meningen med livet, også kommer man opp i den alderen hvor det nesten er for sent og man får panikk og ender opp bitter og alene med vinflasken som beste venn. Vi burde leve omvendt. Bruke 20-årene på å få mann og barn og siden bruke tiden på studier og ev. karriere om man vil det.

Jeg håper du finner en mann og får barn før det er for sent.

Anonymkode: 72196...5a6

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte det var relevant å si litt om utseendet mitt, for jeg føler jeg ser bra ut for alderen, og får ofte høre jeg ser yngre ut. Jeg er liksom ikke sliten og i joggebukse. Jeg akter ikke å dra til Danmark. Jeg ønsker egne barn med drømmemannen! Men hvor er han?

Anonymkode: d1c33...943

Du møter han ikke med det første, hvis du bor i en storby. Hvis du er 35 år så bør du se etter andre løsninger for fruktbarheten din raser nedover fra nå av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme lurer jeg på. Er single mann på 42 uten barn. Alle sier jeg er så høy & mørk og kjekk,men hvor er alle damene? Har prøvd forskjellige datingsider, men der 'klaffer' det jo ikke.Om jeg liker ei, så vil hun ikke,om ei dame(som regel altfor lav) liker meg så vil ikke jeg....Men det ordner seg nok for både deg og meg..Håper jeg.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle de gode, familieorienterte mennene fant damene sine for 10-15 år siden. Akkurat på den samme tiden du burde brukt tiden din til å finne en passende mann. Mennene på din alder som er tilgjengelig nå er bitre menn som har blitt brent før og skyr unna så godt det går. 

Det er synd at vi selges løgnen om at studier, karriere og det å ligge rundt er meningen med livet, også kommer man opp i den alderen hvor det nesten er for sent og man får panikk og ender opp bitter og alene med vinflasken som beste venn. Vi burde leve omvendt. Bruke 20-årene på å få mann og barn og siden bruke tiden på studier og ev. karriere om man vil det.

Jeg håper du finner en mann og får barn før det er for sent.

Anonymkode: 72196...5a6

Det høres fryktelig krisemaksimerende ut. Jeg ser stadig folk rundt meg finne kjærligheten og blir foreldre som både er 5 og 10 år eldre enn meg.

Jeg nekter å tro at jeg som har hatt så lett for å finne kjærligheten tidligere (selv om det ikke fungerte i lengden), skal slite så veldig nå.  

TS.

Anonymkode: d1c33...943

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det høres fryktelig krisemaksimerende ut. Jeg ser stadig folk rundt meg finne kjærligheten og blir foreldre som både er 5 og 10 år eldre enn meg.

Jeg nekter å tro at jeg som har hatt så lett for å finne kjærligheten tidligere (selv om det ikke fungerte i lengden), skal slite så veldig nå.  

TS.

Anonymkode: d1c33...943

Men du sliter tydeligvis nå gjør du ikke?

Anonymkode: 904a8...77f

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenkte det var relevant å si litt om utseendet mitt, for jeg føler jeg ser bra ut for alderen, og får ofte høre jeg ser yngre ut. Jeg er liksom ikke sliten og i joggebukse. Jeg akter ikke å dra til Danmark. Jeg ønsker egne barn med drømmemannen! Men hvor er han?

Anonymkode: d1c33...943

Helt sikkert her på KG! :jepp:

Anonymkode: 95014...78f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er gift og har barn. 

Anonymkode: f1717...262

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ord du burde google: narsissisme

Hint: Ikke særlig tiltrekkende. Mulig grunn til at du sliter. 🤷‍♂️

Anonymkode: 90406...799

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres fryktelig krisemaksimerende ut. Jeg ser stadig folk rundt meg finne kjærligheten og blir foreldre som både er 5 og 10 år eldre enn meg.

Jeg nekter å tro at jeg som har hatt så lett for å finne kjærligheten tidligere (selv om det ikke fungerte i lengden), skal slite så veldig nå.  

TS.

Anonymkode: d1c33...943

Men du sliter jo nå?

Alle mennene du har avvist, som ba på sine knær om å fortsette forholdet med deg, hva gjør de nå? Er de i langvarige forhold? Er de gift? De familieorienterte mennene er nok allerede i forhold, og sannsynligheten for at du har kastet bort noen av dem er vel relativt stor vil jeg tro.

Anonymkode: 72196...5a6

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er for stresset og uoppnåelig. Mange kvinner er sånn nå til dags. Det handler mye om å klare seg selv, være sterk. Mens menn tiltrekkes av kvinner som trenger dem. 

Du bør inngå gode vennskapelige relasjoner med menn, og se om det kan utvikle seg til noe. Slik du er i gang nå, fungerer det jo ikke og du risikerer å bare ha kortvarige forhold.

Når noe ikke fungerer - gjør noe annet! Dette rådet er ofte bra i relajonsarbeid.

Anonymkode: 1effa...520

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har holdt fokus på å oppfylle drømmene mine, gått knallhardt inn for å nå målene mine med utdanning, reising og å bygge opp livet mitt. Nå føler jeg at alt er på plass, og det eneste jeg mangler er drømmemannen.

Det er ikke alle forunt å få i pose og sekk. Jeg håper drømmemannen finnes der ute for deg, men ja: mange av de «gode» mannfolkene er gjerne plukket opp av damene som hadde en litt annen prioriteringsliste..

Utfordringen du har nå er jo at det er færre mannfolk å ta av  samtidig som du er blitt mer kresen. 

Endret av Grandidosa83
Dårlig språk
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden er brutal for kvinner og menn på ulike måter. Som 35 år gammel kvinne har man ikke lenger like mye å velge i som man hadde som 25-åring uansett hvor striglet andre aspekter av livet er. 

Anonymkode: b274e...55e

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er størst sjanse for å finne noen via jobb. 

Anonymkode: 92d31...6d8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde dratt til Danmark. Selv om du treffer noen nå i løpet av det meste året, så skal dere jo bli kjent før du evnt blir gravid? 

Og hva hvis han ikke er drømmemannen da, skal du lete på nytt når du er 38-39? 

Mitt råd er DK. 

Hvis ikke du vil det, dra ut av byene og finn deg noen fra et lite sted hvor jentene flyttet fra. 

Hør da; hvis du løper på butikken rett før stengetid så er det ikke ferske brød igjen. Det er halvstekte rundstykker og tørre brød. Der er du nå. Sorry ;) 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har flere lange forhold bak meg, har liksom aldri hatt noe problem med å tiltrekke meg menn eller holde på dem. Flere av exene mine har grått og bedd på sine knær da det ble slutt mellom oss. Det sier vel sitt om hvordan menn har respondert på meg.

Anonymkode: d1c33...943

Sorry, men you fucked up. Hvorfor har du dumpet eksene dine?

Anonymkode: f9bfd...8f3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har holdt fokus på å oppfylle drømmene mine

Nettopp, det har du gjort. Men det er ei tid for alt, og dine drømmer nå, de er du 10–15 år for seint ute med. Som man reder, så ligger man; slik er verden. 

Anonymkode: 770e5...dc9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror helt ærlig at utvalget akkurat i din alder er ganske labert. Mange er allerede i forhold (ikke alltid de er så lykkelige, men men), er midt i småbarnsperioden eller planlegger barn/flere barn. Jeg tror du kom litt sent i den der "slå seg ned"-fasen. Mange kommer til den fasen i midten eller slutten av 20-årene. Det finnes fortsatt gode menn der ute, men det er nok langt færre enn hva det var for 10 år siden.

Anonymkode: bf852...d6c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...