Gjest Vanilje99 Skrevet 27. februar 2019 #1 Skrevet 27. februar 2019 Hvordan vet jeg om noen er "kalde" og "overlegne" pågrunn av nervøsitet og ikke fordi de misliker meg som person?
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #2 Skrevet 27. februar 2019 Prøv å være hyggelig med de, og se om de tør opp etterhvert? Anonymkode: 7a3c3...1e8 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #3 Skrevet 27. februar 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv å være hyggelig med de, og se om de tør opp etterhvert? Anonymkode: 7a3c3...1e8 Enig med denne. Med vekt på etterhvert. Vet jeg kan trenge litt utholdenhet fra noen som tar seg bryet med dette. I min verden har du ikke prøvd om du bare prøver én gang, og tro meg, jeg prøver så veldig å finne roen og komme i møte! Anonymkode: 78007...a31
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #4 Skrevet 27. februar 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig med denne. Med vekt på etterhvert. Vet jeg kan trenge litt utholdenhet fra noen som tar seg bryet med dette. I min verden har du ikke prøvd om du bare prøver én gang, og tro meg, jeg prøver så veldig å finne roen og komme i møte! Anonymkode: 78007...a31 Signerer denne. Anonymkode: 1edf1...cf1
Gjest Vanilje99 Skrevet 27. februar 2019 #5 Skrevet 27. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Prøv å være hyggelig med de, og se om de tør opp etterhvert? Anonymkode: 7a3c3...1e8 Er hyggelig med vedkommende, men h*n er bare hyggelig mot meg når vi er alene/vi har drukket. Ellers føler jeg nesten at vedkommende forakter meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå