Gå til innhold

Alle disse trådene som starter med "hva tenker du om....."


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så lei alle disse trådene som starter med "hva tenker du om....", og hvor TS ikke skriver noe i HI om hva vedkommende selv tenker om det som TS selv spør om. 

Når en spør hva andre tenker om hva som helst, så har vel TS en mening om akkurat emnet som blir spurt om. 

Utrolig kleine innlegg!!

Anonymkode: 7c01f...c91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også begynt å bli litt lei av disse "Hva tenker du om.... " Og ofte er det jo helt tullete ting, fjerne ting, som folk liksom skal gå rundt og tenke så himla mye om? NEI, folk flest gjør ikke det. De har nok med seg og sitt. De tenker ikke masse om bagateller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært svært mye bedre om en spurte om hva folk mener om en sak. Ikke hva de tenker. En kan tenke 1000 ting og mene 1.

Anonymkode: 3403d...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du gikk glipp av en god mulighet til å title tråden din «Hva tenker du om folk som lager tråder som starter med «hva tenker du om»? 😂

Nei, fra spøk til alvor... Enig med deg. Det er jo gjerne så dumme ting som man skal tenke noe om og. Man trenger faktisk ikke å tenke så innmari mye på hva alle andre holder på med hele tiden! 

Anonymkode: 45b4d...671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at du gikk glipp av en god mulighet til å title tråden din «Hva tenker du om folk som lager tråder som starter med «hva tenker du om»? 😂

 

Anonymkode: 45b4d...671

Søren også!! Det var jo det jeg burde ha gjort!! 😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: 7c01f...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...