Gå til innhold

Feirer du bursdagen din eller lar du den forbigåes i stillhet ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her feirer jeg en dag med mannen, og en dag med middag ute med mine nærmeste venner (3 stk). Det holder i massevis. Jeg er ikke glad i større fester og masse oppmerksomhet, men det er alltid koselig med en grunn til å feire litt ekstra med de nærmeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her feirer jeg med familie. Jeg feirer aldri med venner, det er ingen som har tid til feiring i desember.

Anonymkode: 1c69a...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Parkeringsvakt

Bruker feire om jeg ønsker tvinge andre komme på besøk. Vi har det så tvangshyggelig noen få timer før de reiser igjen. Andre ganger bare gamer og drikker jeg. Funker bra det også 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir 45 i dag. Har feiret i to dager allerede og venter besøk i dag også. 

Bare koselig å ha venner og familie på bursdagbesøk. 

Anonymkode: 25552...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker bursdager. :-)

Men feirer så og si aldri min egen. Har invitert til selskap to ganger i løpet av hele livet. Da jeg ble 10 og da jeg fylte 40. Alle inviterte kom begge ganger, så det er ikke det det går på. Gjennom barndommen var mamma kreftsyk og som voksen har det liksom aldri blitt. Og det er helt greit. :-) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før var det full fest. 

 

Nå er jeg glad om noen husker den på Facebook.

Kjøper meg alltid fin gave, som i dag da jeg gikk forbi Thune. Så en vakker ring. Syntes prisen var OK. Gikk meg en runde for å tenke på det. Kom tilbake å så det var en skikkelig fin ring, jeg hadde helt rett. Tittet på prisen igjen, men syntes noe så rart ut. Det stod en boks foran ringen, som tildels dekket prislappen på ringen jeg hadde sett meg ut. 

Da jeg tittet enda nærmere manglet det en null på prislappen. Buhuuu. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg feirer hvert eneste år jeg er så heldig å få. Morgendagen er ikke garantert og jeg liker å samle familien og spise god mat og kaker og få en gave eller to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooohhhh fikk bursdagsgaven min av mannen min nå. Min første bil!  Den er kjøpt forrige uke, men vi skulle dele 50/50. Hæææææ? Er litt i sjokk nå. Den er betalt! Og det er ikke rundt år en gang.

Da gjenstår bare å kjøre opp å bestå, så har jeg lappen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feirer ikke bursdagen min. Under noen bursdager spiser jeg kanskje en kake med foreldrene mine, men ikke noe mer. Liker ikke all oppmerksomheten. 

Har også gjort slik at det ikke er mulig å skrive på Facebook-veggen min. 

Anonymkode: 558bc...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste par årene har jeg ikke feiret så voldsomt, venter til det neste runde tallet med det, men en liten samling hos mine foreldre blir det, så jeg gir ikke blaffen i den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke noe grunn til å feire bursdagen min, så nei. Stort sett alene eller med familie.

Anonymkode: b69b7...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...