Gå til innhold

Feirer du bursdagen din eller lar du den forbigåes i stillhet ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

43 minutter siden, Rumle skrev:

Nyttårsaften? :jepp:

Julaften 😊

Anonymkode: 82ca3...7b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker bursdag, både egen og andres! Trenger ikke gjøres komplisert eller stort, men jeg synes enhver anledning til hygge og samvær med kjente og kjære er verdt litt energi og tid. Å motta gaver er jeg derimot ikke fan av (selv om jeg gjerne gir).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.2.2019 den 21.51, AnonymBruker skrev:

Har ikke feiret siden jeg fylte 10. Da kom 2 av 20 inviterte. Jeg tar et hint...

Anonymkode: fb5a8...bc5

Har du samme omgangskrets no som du hadde då du var 10...? 

Anonymkode: 5b9d3...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg feirer! Er 35

Familien og venner samles hjemme i mitt barndomshjem til god mat, kaker og gaver. 

Super hyggelig! 

I tillegg blir jeg vekt på senga med gaver og kake av mannen min om morningen.

Det er nok hverdager! Hvorfor ikke feire  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Skogshuldra skrev:

Nå har jeg akkurat runda et stort stygt tall - slutta å prate om hvor gammel jeg var for noen år siden. Feirer ikke - er for faen ikke noe å feire...et år nærmere døden liksom.

Man feirer vell heller det at man har levd et år til, det er ikke alle som når den evt alderen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke å feire, hvilket gjorde sitt til at jeg faktisk glemte at jeg ble ett år eldre et år ! Jeg ble skikkelig satt ut året etter, da jeg oppdaget at jeg var et år eldre enn jeg hadde gått og trodd i et helt år 🤣

Anonymkode: 48191...5aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Feirer aldri min bursdag, men koselig med gratulasjoner og et kort av mine nærmeste da. Ellers føler jeg det trengs ikke noe fest og styr rundt bursdagen. Jeg er 29. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det ser jeg virkelig ikke noen grunn til. Har aldri helt forstått poenget hvorfor man skal feire at man har reist en ny runde rundt solen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg feirer ikke bursdagen min lenger. Det sluttet jeg med da jeg var 16 

Anonymkode: a64f8...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feirer alltid med familien min, med kake og presanger. Nitrist å ikke ha en liten bursdagskake engang. 

Anonymkode: 36a66...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Har snart bursdag og har invitert gjester for første gang på flere år  (bare 3 gjester da).  har hatt noen tøffe år og ikke orket annet enn å komme meg gjennom hverdagen, men nå er det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg feiret "stort" var jeg 25. Føltes som om jeg fylte 15, var så sykt mye drama.

Feiret 30årsdagen med damene i barselgruppa. Var intimt og koselig 😊

Ellers pleier jeg å få kake av mannen og ungene på bursdagen min, men gjør ikke noen greie ut av det selv.

Ser for meg at jeg kommer til å insistere på å gå ut å spise med venninner når jeg fyller 35. Det er 2 år til. 

Anonymkode: 2de0a...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier aldri å feire... siste tre årene har jeg jobbet og tilbringet ettermiddag/kveld alene. I fjor var ekstra vondt fordi familie la ekstra opp til å være vekke den dagen for de var jo slik bursdagene mine skulle være:/ dessuten fikk jeg kun en hilsen utenom familie( jobben ante ikke at jeg hadde bursdag) men jeg håper dagen blir litt hyggeligere i år, siden kjæresten har notert det ned på kalenderen allerede :) 

Anonymkode: cb593...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Feirer aldri annet enn at jeg spiser kake med min mann og våre to sønner. Fyller 30 neste år, vurderer å ha noe da. Syns det holder å feire runde dager med annet enn nærmere familie. 

Anonymkode: 77a34...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å feire bursdagen min, og syns det er en viktig dag! :) Det er tross alt den dagen jeg og du kom til verden - og det fortjener absolutt en feiring. Det trenger jo ikke alltid være så stort, men kake og kaffe eller en lettvinn middag med venner eller noe, det syns jeg er på sin plass. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri feiret eller arrangert noe. En helt vanlig dag for meg. Spist middag hos mamma sammen med søstrene mine, eller hatt en rolig dag med samboeren.

Anonymkode: c4170...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å ta en helgetur med mannen, der "vi" skjemmer meg bort hele dagen om det er mulig å få til en langhelg. Om det er en vanlig dag der vi har andre forpliktelser pleier vi å spise en god middag, resten av dagen er hverdag. 

Blir en boblelunsj med venninnegjengen helgen før eller etter. Hender jeg inviterer hjem til litt god mat og vin. 

Runde dager (25-30-35) har blitt feiret med litt større selskap hjemme, fingermat og vin. 

Ikke så opptatt av å feire meg. Men kjedelig om hver dag skal være lik, og bursdagen er en god anledning for å være med venner, spise god mat og drikke god vin. 

Anonymkode: eedff...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...