Gå til innhold

Feirer du bursdagen din eller lar du den forbigåes i stillhet ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har snart bursdag og har ikke planlagt noe. Jeg er over 30. 

Føles ikke ut som noen grunn til å arrangere noe. Tror heller jeg sparer de pengene til en ferie senere. 

Flere som ikke feirer bursdagen sin? 

Anonymkode: 47925...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi søskna har begynt å feire den de siste årene. Er snart 40. Bare for å ha en grunn til å samles 😌❤️ 

Anonymkode: d599b...670

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily_88

Jeg feirer! Elsker å arrangere fest, for da møtes alle. Trenger ikke koste mange kronene, man bare kjøper og arrangerer smart. Det viktigste er at vi samles og har det gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver alltid å la den gå forbi i stillhet, men kommer alltids familie innom med gave/kake. 

Koselig å bli husket på altså, men hadde ikke gjort meg noe om ingen hadde kommet på besøk den dagen :) 

Er flink til å huske på andres bursdager da, siden jeg vet det betyr mye for dem! 

Anonymkode: 8ee9f...255

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer faktisk fra år til år, men som regel feirer jeg med familien i et lite selskap. Familien vokser og blir større, jeg er enslig og vennekretsen er liten. Jeg har aldri hatt behov for noe stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke feiret siden jeg fylte 10. Da kom 2 av 20 inviterte. Jeg tar et hint...

Anonymkode: fb5a8...bc5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lenge siden jeg feiret bursdagen min. Det hender dog at familie og venner lager en liten markering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er koselig. Det trenger ikke å være noen stor feiring, men jeg synes det er litt stusselig at det bare skal være en helt vanlig dag.

Jeg synes også det er koselig å lage en liten markering for andre, men det er ikke alle som liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat runda et stort stygt tall - slutta å prate om hvor gammel jeg var for noen år siden. Feirer ikke - er for faen ikke noe å feire...et år nærmere døden liksom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager kake og feirer med mann og barn. Svigermor kommer innimellom også den dagen.

For et par år siden bestemte jeg meg for å invitere noen venner, tenkte det kunne vært hyggelig..1 av 5 kom. 😱

Anonymkode: 92f09...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ig si hele verden feirer den dagen jeg har bursdag. Jeg også styrer til den dagen, men feirer ikke min bursdag. 

Dagens gåte 😂

Anonymkode: 82ca3...7b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så ig si hele verden feirer den dagen jeg har bursdag. Jeg også styrer til den dagen, men feirer ikke min bursdag. 

Dagens gåte 😂

Anonymkode: 82ca3...7b3

Nyttårsaften? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å gå ut og spise med venninner. Pluss at vi pleier å samle familien til kaffe & kaker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man slipper ikke helt unna bursdagsfeiring når man har barn, men jeg prøver å gjøre minst mulig ut av det. Det blir så mye styr hvis man skal ha stor feiring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste gang jeg husker å feiret bursdagen, var når jeg ble 30. Etter det har jeg ikke sett noen grunn til å markere dagen, egentlig. Gjorde ingenting ut av det når jeg rundet 40 eller 50, for eksempel. Ser ikke noe grunn til å feire at jeg blir eldre for hvert år 😛

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...