Gå til innhold

Hjelp til å «tyde» egglsøningssymptomer


MiniMaya

Anbefalte innlegg

Hei damer! 

OK, her kommer det kanskje litt ekle detaljer, men; 

utflod: 

tirsdag - tykk/seig. Kunne dras i striper. ( tenker dette er eggløsningsslim?) 

onsdag - tykk/ seig. Kunne dras i striper. ( tenker dette er eggløsningsslim) 

torsdag - litt slim, men mest tynn, vannete utflod. Ganske mye, gjennom trusa lissom ( hva er dette?)

fredag -  noe vannete, ikke noe slim som kom ut ( sjekket ikke «innvendig» 🙈

lør og søn -normalt 

tok eggløsningstester tirs, ons og torsdag . Alle tre var negative, men ganske sterke streker. Usikker, men så omtrent like ut. Tom for tester på fredag så fikk ikke sett.  Hadde samleie lørdag morgen. Ellers ikke noe. 

Har uregelmessig mens så er ikke så lett å regne seg frem til nøyaktig dag, men i følge flow skulle det ha vært på torsdag. 

Er det for mye å håpe på at jeg kan ha blitt gravid? 

På forhånd, takk for hjelp 

Endret av MiniMaya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, MiniMaya skrev:

Hei damer! 

OK, her kommer det kanskje litt ekle detaljer, men; 

utflod: 

tirsdag - tykk/seig. Kunne dras i striper. ( tenker dette er eggløsningsslim?) 

onsdag - tykk/ seig. Kunne dras i striper. ( tenker dette er eggløsningsslim) 

torsdag - litt slim, men mest tynn, vannete utflod. Ganske mye, gjennom trusa lissom ( hva er dette?)

fredag -  noe vannete, ikke noe slim som kom ut ( sjekket ikke «innvendig» 🙈

lør og søn -normalt 

tok eggløsningstester tirs, ons og torsdag . Alle tre var negative, men ganske sterke streker. Usikker, men så omtrent like ut. Tom for tester på fredag så fikk ikke sett.  Hadde samleie lørdag morgen. Ellers ikke noe. 

Har uregelmessig mens så er ikke så lett å regne seg frem til nøyaktig dag, men i følge flow skulle det ha vært på torsdag. 

Er det for mye å håpe på at jeg kan ha blitt gravid? 

På forhånd, takk for hjelp 

Vil tro du hadde positiv test på mandag og at lørdag er alt for sent :)

Anonymkode: 42c97...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 24.2.2019 den 22.51, MiniMaya skrev:

Hei damer! 

OK, her kommer det kanskje litt ekle detaljer, men; 

utflod: 

tirsdag - tykk/seig. Kunne dras i striper. ( tenker dette er eggløsningsslim?) 

onsdag - tykk/ seig. Kunne dras i striper. ( tenker dette er eggløsningsslim) 

torsdag - litt slim, men mest tynn, vannete utflod. Ganske mye, gjennom trusa lissom ( hva er dette?)

fredag -  noe vannete, ikke noe slim som kom ut ( sjekket ikke «innvendig» 🙈

lør og søn -normalt 

tok eggløsningstester tirs, ons og torsdag . Alle tre var negative, men ganske sterke streker. Usikker, men så omtrent like ut. Tom for tester på fredag så fikk ikke sett.  Hadde samleie lørdag morgen. Ellers ikke noe. 

Har uregelmessig mens så er ikke så lett å regne seg frem til nøyaktig dag, men i følge flow skulle det ha vært på torsdag. 

Er det for mye å håpe på at jeg kan ha blitt gravid? 

På forhånd, takk for hjelp 

Ser at det er noen uker siden du skrev dette. Fant du ut av når eggløsningen hadde vært? 

Jeg driver å prøver å bli klok på det samme 😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 23.3.2019 den 16.28, Tussi2018 skrev:

Ser at det er noen uker siden du skrev dette. Fant du ut av når eggløsningen hadde vært? 

Jeg driver å prøver å bli klok på det samme 😅

 

Ble ihvertfall ikke gravid 😩 så usikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MiniMaya skrev:

Ble ihvertfall ikke gravid 😩 så usikker. 

Så kjedelig 😔 Jeg ble faktisk gravid forrige syklus, men mistet nettopp i SA 😔 Vi hadde samleie hver 2-3 dag. Jeg hadde ingen eggløsningsslim og bare pittelitt murringer i magen ene dagen pluss ømme brystvorter fra samme dag og helt frem til SA. Så da trenger i hvert fall ikke fravær av slim være et dårlig tegn for alle. Vi er vel så forskjellig at det er vanskelig ø sammenlikne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått på prevensjon i flere år. Fjernet p-stav i feb/mars. Hadde ordentlig mensen igjen 4 april. Har lastet ned appen Flo, og i følge den så skulle jeg hatt eggløsning torsdag 18.april. Når vi hadde sex i dag så gjorde det litt vondt i høyre side/eggstokk? og kjæresten min sier plutselig «se på låret ditt». Da var det en stor eggehvitte lignende klump, samt eggehvite-utflod hele veien ned fra underlivet og ned til klumpen på låret. Tror dere ar jeg hadde eggløsning akkurat da? Så jo ut som fruktbarhetsslim. Har hatt symptomer på eggløsning i noen dager. Fått litt vondt nederst i magen, men har ikke sett noe til fruktbarhetsslimet før nå... Hva tror dere? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...