Gå til innhold

Noen mennesker bare tiltrekker seg uhell.. Hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men en vet jo ikke alltid om man gaper over mer enn man har evner til..:p 

ja hun har det med å le av seg selv en del..men jeg synes ikke det er morsomt. Jeg vet ikke hva de andre synes, men jeg synes litt synd på henne når hun står der og ler for seg selv....da det kanskje er en forsvarsmekanisme. Har hatt om dette i psykologi at folk reagerer med å le en falsk latter fordi de skal late som de tar dette veldig lett.

Anonymkode: 9e742...956

Jeg har det sånn som venninnen din, og det er sykt kjipt! Det hender jeg ler av det. Ikke fordi det er noe gøy i utgangspunktet, men som en forsvarsmekanisme fordi jeg må holde ut. Det skjer masse hele tiden. Booket om en flybillett via nett. Betalte til sammen 21000. Skulle endelig på drømmereisen. Mannen jeg snakket med hadde tastet inn feil årstall, så da jeg for ikke så lenge siden planla å dra, hadde billetten gått ut på dato fordi mannen hadde skrevet inn året før.

Fikk kreft. Barnet mitt ble utsatt for en ulykke og fikk en alvorlig hjerneskade. Moren min falt og punkterte lungen og havnet i koma. De opererte flere ganger, men det var ikke mer å gjøre. 

Alltid er det min koffert som ikke kommer når jeg er på reise, min barnevogn som blir ødelagt på flyturen (to ganger) osv. Det er til å bli sprø av. Meg som får så alvorlige fødselsskader at jeg ikke kan få flere barn. Min mann som er utro. 

Og nei, jeg synes ikke det er moro. Jeg opplever det ikke som jeg gjør det med vilje. Jeg prøver å være et godt menneske og stille opp for andre mennesker. Og får bare uflaks tilbake. Hva annet skal jeg gjøre enn å prøve å overleve og le av det..?

Anonymkode: da1c1...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men man kommer langt med sunn fornuft. 

Jeg blir bare irritert av folk som ikke klarer gjøre no-brainer tingene i livet riktig engang. De føles som en klamp om foten, der man liksom strander på bagatell-nivå pga av dem og går glipp av poenget fordi rotet deres må ryddes opp i.

Anonymkode: 22e54...da8

Sunn fornuft er faktisk veldig individualistisk. Jeg irriterer meg veldig over slike som alltid skal være så fornuftige. Meeeen, det handlet nå ikke om det. 

Men det går vel ikke akkurat på fornuft i hennes tilfelle. Det mest fornuftige hun kan gjøre, er å faktisk høre på andre for en gangs skyld eller la være å reise ut på ting rett og slett....

Anonymkode: 9e742...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Etter å blitt så lei av hva folk sier og jeg gikk ut for å teste sannhetsgehalten

[...]

 gurgle gurgle, jeg er en baby! 

Men babyer kan jo ikke gå, men drit i det. Me fix. 

Anonymkode: 9158a...ecf

Hva i huleste er det du snakker om? Jeg skjønner ingenting. Går det bra med deg?

Anonymkode: fee7e...f19

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke bare gjøre mindre, og gjøre de få tingene du gjør skikkelig i stedet for å gape over mer enn du har evner til?? Det er dessverre gjennomgående at sånne personer som det ts beskriver tror at de er morsomme og sjarmerende med alt hysteriet og rotet sitt. Mens de egentlig bare en plage for alle de omgåes. Det er jo feks helt grusomt å jobbe med folk som ikke klarer holde styr på noe som helst. 

Anonymkode: 22e54...da8

Typisk KG. "Det er jo bare å...." Greia er at med ADHD så  er det ikke bare å gjøre sånn og sånn. Det er en del av diagnosen! DU klarer kanskje det. JEG klarer det, men en med ADHD, spesielt hvis den er ubehandlet, får det rett og slett ikke til på samme måte. 

Jada, det er irriterende. Jeg har ei sånn venninne som alltid klarer å komme for sent, for det skjedde noe helt uforutsett hver gang. Hårføneren ryker, nøklene er støkk borte osv. Sånne ting skjer meg selv ca en av 100 ganger og der er frustrerende til tider. Men det er jo ikke akkurat med vilje.

Anonymkode: a8f7e...198

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...