Gå til innhold

Hvorfor er det så mange overgripere i Nord-Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har de 0 kontroll på seg selv der oppe eller? Ble ganske sjokkert over denne artikkelen:

https://www.tv2.no/a/10431084/ 

Sjokkerende at det er en kultur der oppe for å voldta barna sine, og at ingen gjør noe :(  

Anonymkode: 573b5...974

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dummeste tråden jeg har lest på lenge. Burde være kontroll på aldersgrense på forumet og den kunne godt bli satt til over 20.

 

Det er ikke flere overgripere i nord norge fordi det er en sak fra nord norge, blir som å si #hvorfor er det så mange massemordere på utøya#.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe statistikk på at det er flere overgripere i Nord-Norge, eller baserer du deg på noen få enkeltsaker som har fått mye eksponering i media, og har egentlig ikke peiling på hvor ofte det skjer i forhold til i sør?

Trodde vi var ferdige med den smårasistiske hetsinga av nordlendinger for flere tiår siden..

Anonymkode: 0f336...68e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kikkana skrev:

Dummeste tråden jeg har lest på lenge. Burde være kontroll på aldersgrense på forumet og den kunne godt bli satt til over 20.

Vet ikke om det ville hjelpe noe særlig, trangsynthet er ikke noe som automatisk forsvinner med alderen dessverre..

Anonymkode: 0f336...68e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, kikkana skrev:

Dummeste tråden jeg har lest på lenge. Burde være kontroll på aldersgrense på forumet og den kunne godt bli satt til over 20.

 

Det er ikke flere overgripere i nord norge fordi det er en sak fra nord norge, blir som å si #hvorfor er det så mange massemordere på utøya#.

Hva mener du? Om det var flere som ble utsatt for overgrep i Oslo f.eks så tror jeg at Barnevernet hadde catchet det ganske kjapt. Og hva er poenget med å svare så frekt? Du kan jo bare la vær å svare om du ikke har noe å bidra med. 

Anonymkode: 573b5...974

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har de 0 kontroll på seg selv der oppe eller? Ble ganske sjokkert over denne artikkelen:

https://www.tv2.no/a/10431084/ 

Sjokkerende at det er en kultur der oppe for å voldta barna sine, og at ingen gjør noe :(  

Anonymkode: 573b5...974

Du kan ikke være helt stødig på geografi om du tror Tysfjord utgjør en stor del av Nord-Norge, og at et lukket samfunns svin på skogen utgjør en hel landsdels kultur.
Gratulerer for et av årets mest dustete trolleinnlegg. Du ligger godt an til å vinne konkurransen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det var flere som ble utsatt for overgrep i Oslo f.eks så tror jeg at Barnevernet hadde catchet det ganske kjapt.

Anonymkode: 573b5...974

Og du hadde vel skrevet innlegg på KG om hvor sjokkert du er over kulturen på østlandet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kikkana skrev:

Dummeste tråden jeg har lest på lenge. Burde være kontroll på aldersgrense på forumet og den kunne godt bli satt til over 20.

 

Det er ikke flere overgripere i nord norge fordi det er en sak fra nord norge, blir som å si #hvorfor er det så mange massemordere på utøya#.

Det er faktisk flere saker av overgrep av barn og ungdom i Nord norge. Det er kjente tall fra politiet (Google) + alle mørketallene. 

Anonymkode: 80671...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ardwinna skrev:

Du kan ikke være helt stødig på geografi om du tror Tysfjord utgjør en stor del av Nord-Norge, og at et lukket samfunns svin på skogen utgjør en hel landsdels kultur.
Gratulerer for et av årets mest dustete trolleinnlegg. Du ligger godt an til å vinne konkurransen.


Syns ikke man skal kalle det for et trolleinnlegg. Problematikken er reell og alvorlig. Selvom TS bomma på geografien i denne saken (jeg har ikke åpna artikkelen) så er det flere overgrep i Nord enn i Sør forhold til antall innbyggere.  Overgrep er et stort samfunnsproblem 

Anonymkode: 80671...368

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Syns ikke man skal kalle det for et trolleinnlegg. Problematikken er reell og alvorlig. Selvom TS bomma på geografien i denne saken (jeg har ikke åpna artikkelen) så er det flere overgrep i Nord enn i Sør forhold til antall innbyggere.  Overgrep er et stort samfunnsproblem 

Anonymkode: 80671...368

 

Å trekke slutningen at det er en egen kultur i Nord-Norge for å voldta barna sine og at folk "der oppe" ikke har kontroll på seg selv, fordi landsdelen statistisk sett har flere overgrep pr innbygger, synes jeg faktisk er i kategorien dustete trolleinnlegg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At slike små og isolerte lokalsamfunn kan skjule de mørkeste hemmeligheter, har vi jo sett gang på gang. Og jeg har også fått inntrykk av at det er mer av dette i nord, enn andre steder i landet.

Anonymkode: 1cadd...297

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, kikkana skrev:

Dummeste tråden jeg har lest på lenge. Burde være kontroll på aldersgrense på forumet og den kunne godt bli satt til over 20.

 

Det er ikke flere overgripere i nord norge fordi det er en sak fra nord norge, blir som å si #hvorfor er det så mange massemordere på utøya#.

Det ville vært dumt, all den tid det barer har vært en eneste massemorder på Utøya.

Anonymkode: da64f...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, kikkana skrev:

Dummeste tråden jeg har lest på lenge. Burde være kontroll på aldersgrense på forumet og den kunne godt bli satt til over 20.

Les VG sitt kommentarfelt på Facebook. Bare masse voksne som kommer med idiotiske kommentarer.

Endret av abc123detvardet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, abc123detvardet skrev:

Les VG sitt kommentarfelt på Facebook. Bare masse voksne som kommer med idiotiske kommentarer.

Hvordan vet du at de er voksne? Står det alderen deres? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel så kjedelig å bo der. Trenger spenning i helgene, kanskje hverdagen også. 

Anonymkode: 8086c...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 23. februar 2019 den 20.14, AnonymBruker skrev:

Har de 0 kontroll på seg selv der oppe eller? Ble ganske sjokkert over denne artikkelen:

https://www.tv2.no/a/10431084/ 

Sjokkerende at det er en kultur der oppe for å voldta barna sine, og at ingen gjør noe :(  

Anonymkode: 573b5...974

Det samiske eller norske kulturen du sikter til?

Anonymkode: 3631a...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...