Jump to content
Guest amaryllish

metteask.blogg.no

Recommended Posts

Loke37
1 time siden, Nevod skrev:

Mannen er 28 og Mette er 38. Hvorfor fremstiller du det verre enn det er?

Sitat

Kan godt si ca ved alder ...

Fortsetter under...

Kanelisvingen
2 timer siden, Loke37 skrev:

Ja, det kan forekomme, men når mannen er 25, kurder, fra landsbygda, dårlig økonomi og kvinnen er 40, ringer varselklokkene hos udi. 

Det hjelper vel ikke at de fikk nei på besøksvisum, og at de hadde kjent hverandre et kvarter når de giftet seg..

Nevod
1 time siden, Loke37 skrev:

Kan godt si ca ved alder ...

Ok, 30 og 35 da, kan jo si cirka.

Surikatt
Posted (edited)
1 time siden, Kanelisvingen skrev:

Det hjelper vel ikke at de fikk nei på besøksvisum, og at de hadde kjent hverandre et kvarter når de giftet seg..

Det er det som er så håpløst da, hvorfor er disse mennene så opptatt av å gifte seg med en gang? De bor sammen på hotell i en uke og forlover seg andre gangen de møtes. 

Edited by Surikatt

Kanelisvingen
13 timer siden, Surikatt skrev:

Det er det som er så håpløst da, hvorfor er disse mennene så opptatt av å gifte seg med en gang? De bor sammen på hotell i en uke og forlover seg andre gangen de møtes. 

Tja, noen tror jo det er den store kjærligheten ;) mens det som oftest er en billett til Norge..

Butternut

Hun er 38 og han er 26 eller 28.

Annonse

DianaV
1 time siden, Butternut skrev:

Hun er 38 og han er 26 eller 28.

Det er vel hovedsaklig ikke aldersforskjell som er litt feil i denne situasjonen, men heller livssituasjonene involvert. Hun er bestemor, han bor hjemme hos foreldrene på landsbygda i Tyrkia. De har kjent hverandre i svært kort tid, men er nå gift etter alle kunstens regler. Og planlegger barn før noe av det viktigste er på plass. Skal barnet være det som "seales the deal" liksom, så ordner alt seg? 

miamiamia

OMG, noen burde ikke blogget overhodet.

Surikatt
Posted (edited)
9 timer siden, DianaV skrev:

Det er vel hovedsaklig ikke aldersforskjell som er litt feil i denne situasjonen, men heller livssituasjonene involvert. Hun er bestemor, han bor hjemme hos foreldrene på landsbygda i Tyrkia. De har kjent hverandre i svært kort tid, men er nå gift etter alle kunstens regler. Og planlegger barn før noe av det viktigste er på plass. Skal barnet være det som "seales the deal" liksom, så ordner alt seg? 

Skjønner ikke hva de tenker på. Få et barn i denne situasjonen. Skal hun pendle til Tyrkia da med en baby? Det går an å bruke hodet når man er godt voksen. Hun ber jo om trøbbel. 

Edited by Surikatt

Skrottefar

Hun skriver i innlegget om at det ikke var godt å komme hjem om bl.a at bilen ikke startet, så da ble den tauet inn til et verksted og batteriet ble byttet. Altså......hvis en bil ikke starter, ja, det er jo så klart ikke så gøy, men er lett å skjønne at det kan være batteriet, for det er det første man kan se for seg når ingen verdens ting skjer når bil-nøkkelen vris om.
En batterilader er grei å ha, for da finner man fort ut om det er batteriet....eller om noen i familien eller venner/bekjente har måleutstyr.

I kommentar-feltet så sier hun også at hun må betale 13 000 kroner for rep. av bilen, og jeg håper virkelig ikke at det da kun er pga batteriet.....i så fall et dyrt batteri 😎

Guest tenkerFORmye
48 minutter siden, Skrottefar skrev:

Hun skriver i innlegget om at det ikke var godt å komme hjem om bl.a at bilen ikke startet, så da ble den tauet inn til et verksted og batteriet ble byttet. Altså......hvis en bil ikke starter, ja, det er jo så klart ikke så gøy, men er lett å skjønne at det kan være batteriet, for det er det første man kan se for seg når ingen verdens ting skjer når bil-nøkkelen vris om.
En batterilader er grei å ha, for da finner man fort ut om det er batteriet....eller om noen i familien eller venner/bekjente har måleutstyr.

I kommentar-feltet så sier hun også at hun må betale 13 000 kroner for rep. av bilen, og jeg håper virkelig ikke at det da kun er pga batteriet.....i så fall et dyrt batteri 😎

Måtte bytte dyse til dieselmotoren + 3 pakninger og en bolt i tillegg. 

IMG_20190523_132017.jpg

Papirfly

Tråden er ryddet for hets.

Papirfly, mod.

Skrottefar
5 minutter siden, tenkerFORmye skrev:

Måtte bytte dyse til dieselmotoren + 3 pakninger og en bolt i tillegg. 

Aha.....ja, men da er det mer forstålig ja.....bil er dyrt når det først er noe galt, for de tar seg godt betalt disse verkstedene :)

Annonse

Pust

Tittet innom bloggen i dag. Jeg syns den har tatt seg opp litt, med kortere og mer leservennlige innlegg. 👍

Diamant

Jeg har kun vært innom den bloggen èn gang og jeg synes bildene er altfor store. Man får jo ikke sett bildet i sin helhet. Man får bare sett litt etter litt etterhvert som man scroller nedover.

Honey Dew
9 timer siden, Diamant skrev:

Jeg har kun vært innom den bloggen èn gang og jeg synes bildene er altfor store. Man får jo ikke sett bildet i sin helhet. Man får bare sett litt etter litt etterhvert som man scroller nedover.

Jeg ser hele bildene når jeg går nedover på bloggen.

miamiamia

Hva er greia med å utlevere seg så sinnsykt mye? Er det egentlig interessant for oss å lese om denne kvinnen?

DianaV
Posted (edited)
1 time siden, miamiamia skrev:

Hva er greia med å utlevere seg så sinnsykt mye? Er det egentlig interessant for oss å lese om denne kvinnen?

Hvis du er interessert i å lese om livet til en bestemor som har funnet ekte kjærlighet med en ung tyrkisk servitør fra landsbygda så er dette noe for deg. Også utlevering av både barn og barnebarn og selvfølgelig alt drama hun selv opplever. Så må vi ikke glemme at hun har betalt over 8000 kr for å lære av å bli toppblogger av suksesshistorien Anne Brith. 

Edited by DianaV

FruenFraHavet
5 minutter siden, DianaV skrev:

Hvis du er interessert i å lese om livet til en bestemor som har funnet ekte kjærlighet med en ung tyrkisk servitør fra landsbygda så er dette noe for deg. Også utlevering av både barn og barnebarn og selfølgelig alt drama hun selv opplever. Så må vi ikke glemme at hun har betalt over 8000 kr for å lære av å bli toppblogger av suksesshistorien Anne Brith. 

Spot on! 😂😂 Det er så trist og ensomt! Blottlegge seg selv, barn og barnebarn i et krampaktig forsøk på å bli sett. 

Diamant
1 time siden, Honey Dew skrev:

Jeg ser hele bildene når jeg går nedover på bloggen.

Jeg ser hele bildet når jeg går nedover jeg også, men jeg får ikke sett hele bildet på èn gang fordi de er så store.